رد شدن به محتوای اصلی

گردهمایی تجزیه طلبان در استکهلم و درخواست روشنگری از سوی شاهزاده

در حالی که دشمنان سوگند خورده ی ایران، از نمد اپوزوسیون برانداز رژیم برای خود کلاهی بافته و ضمن اینکه آنها را تبدیل به سپری دفاعی در برابر اهداف ضد ایرانی و تجزیه طلبانه ی خود کرده اند، به تازگی ۱۳ گروهک تروریستی و تجزیه طلب در استکهلم سوئد و به سرکردگی "شهریار آهی" گرد هم آمده اند و نقشه ی جغرافیای سیاسی پسا تجزیه ی ایران را نیز کشیدند.


این ۱۳ گروهک تجزیه طلب عبارتند از:
- جبهه ی متحد بلوچستان ایران (جمهوری خواهان).
- جبهه ی مردم بلوچستان .
- جنبش فدرال دمکرات آذربایجان.
- حرکت ملی دمکراتیک ترکمن.
- حزب اتحاد بختیاری و لرستان.
- حزب تضامن دمکراتیک الاحواز (عربستان).
- حزب دمکرات کردستان ایران.
- حزب کومله ی کردستان ایران.
- سازمان دفاع از حقوق ملی خلق ترکمن.
- سازمان مردمی کرمانج کردهای خراسان.
- کانون فرهنگی و سیاسی آذربایجان.
- کانون فرهنگی و سیاسی خلق ترکمن.

شهریار آهی که پیشتر مشاور و رایزن شاهزاده "رضا پهلوی" بود، هر چند او جایگاه را جایگاهی "غیر رسمی" تببین می کرد. او ۷ سال پیش سخن از "کنگره ی ملی" می راند و امروزمعلوم شده است که منظور وی از کنگره ی به اصطلاح ملی، چیزی جز "کنگره ی ملیت های ایرانی" نبوده است؛ لازم است دقت شود که در ایران چند قوم و یک ملت ایران بیشتر وجود ندارد و عبارت ملیت های ایرانی و نفی قومیت های ایرانی، رویکردی ضد یکپارچگی ملی و اقدامی در راستای تجزیه ی فرهنگی و تجزیه ی خاکی است.

هتا  مجله ی فرانسوی "جان آفریت" نیز در جنبش ضد ایرانی در خاورمیانه سکوت نکرده است؛ این مجله می نویسد: "آمریکا، اسراییل و عربستان، در خاورمیانه اقدام به تشکیل مهور شرارت علیه ایران کرده اند".

در رابطه با رویکرد اسراییل و قصد نتانیاهو برای اشغال ایران به وسیله ی ارتش این کشور و پیوست کردن ایران به پادشاهی باستانی کزایی یهود و نیز ایجاد شهرکی یهودی نشین در جنوب تهران، پیشتر نیز افشاگری کرده بودم که می توانید مقاله مربوط به آن با عنوان "مرگ بر اسراییل" را بخوانید:

مرگ بر اسراییل

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسراییل، کشوری که همواره خود را دوست مردم ایران و دشمن جمهوری اسلامی می شناسند، به تازگی در پی یک زرزر زیادی و غلط های ویژه ی آخوندی یهودی، با گستاخی و بی شرمی هر چه تمام تر عنوان کرده است که ایران ما، سرزمین نیاکانی یهودیان بوده است و از جامعه ی جهانی خواست تا به آنان کمک کنند تا اسراییل بتواند در پی اشغال ایران، کشور ما را به بخشی از خاک "کشور یهودی اسراییل" بازگرداند !!!!
شهریار آهی پیشتر و در سال ۲۰۰۴ و پس از سال ها خدمتکاری برای عرعربستان، سرانجام فعالیت های خود را در شرکت بین المللی رسانه ای در عرعربستان سعودی ترک کرد و به عنوان یک راهبرد نگار (Strategist) و یک طراح سیاسی، به خدمت شاهزاده رضا پهلوی درآمد. او مشخصن طیف "لیبرال دمکرات" را نمایندگی می کند. آهی همچنین در واپسین ماه های حکومت شاهنشاهی ایران، رابط "غیر رسمی" شاهنشاه و کاخ سپید بود.


"فرامرز دادرس" کارشناس اطلاعاتی، در جستاری در این باره می نویسد:

"نقشه ی جغرافیایی تازه ی ایران
برگزاری کنگره ی ملیت های ایران فدرال (جدایی طلبان) در استکهلم، زیر نظر سازمات سی - آی - ا در روز های شنبه و یک شنبه ۲۶ و ۲۷ ماه می ۲۰۱۸ میلادی، ۱۳ سازمان جدایی طلب زیر نظر شهریار آهی، مامور بازنشسته ی سیا، جلسه ای در استکهلم سوئد تشکیل دادند.

در این جلسه، درباره ی مرز های آینده ی مناطق جدایی طلب توافقاتی انجام شد و قرار شد زیر نظر آمریکا، نقشه ی تازه ی جغرافیایی برای ایران آینده ترسیم گردد.

شهریار آهی از مشاورین نزدیک و خزانه دار آقای رضا پهلوی بود. این شخص میان سال های ۱۹۸۰ - ۱۹۸۸، در دوران ریاست حمهوری رونالد ریگان در آمریکا، ماهانه یک صد و پنجاه هزار دلار از آمریکا دریافت می کرد؛ از این مبلغ، ماهی پنجاه هزار دلار به "پرویز ثابتی" مدیر اداره ی سوم "ساواک" که در آمریکا به سر می برد می پرداخت و یک صد هزار دلار باقیمانده را خرج فعالیت های میهن پرستانه ی شهریار ایران زمین، رضا شاه دوم می کرد.

بد نیست این کنگره یک رونوشت از نقشه ی جدید جغرافیای ایران و تقسیمات کشوری را منتشر کند تا مردم ایران بدانند در آینده جزو کدام قوم جدایی طلب می باشند و شناسنامه و گزرنامه ی کدام کشور ایرانستان را دارا خواهند بود !!".


این اقدامات تجزیه طلبانه نمی تواند مورد پذیرش هیچ ایرانی میهن پرستی باشد؛ افزون بر اینکه، پیشتر نیز فرقه ی خائن رجوی از همین ادبیات و از آغاز فعالیت های خود علیه جمهوری اسلامی بهره برده است و عبارت "ملیت های ایرانی" از دهان هیچ یک از سرکردگان تروریستی مجاهدین خلق نیفتاده است و مریم رجوی دو شوهر، هزاران بار آن را بر زبان رانده و هتا در بیانیه ی ۱۰ ماده ای خود، هنوز به قدرت ایران چنگ نزده، کردستان را تجزیه و به آن خودمختاری و استقلال بخشیدند !!
شاهزاده رضا پهلوی همچنین در چند روز پیش خبری پیرامون یکی از تجزیه طلبان گروهک تروریستی پانکرد "کومله" به نام "رامین حسین پناهی" صادر نمود که ضمن آن مخالفت خود با اعدام وی را اعلام کرد؛ من نیز با رویکرد شاهزاده مبنی بر کلیت لغو اعدام از هر لحاظ موافقم، اما این را نیز باید روشنگری نمایم که رامین حسین پناهی یک تروریست تجزیه طلب پانکرد است که در درگیری مسلحانه با نیروهای مرزبانی ایران دستگیر شده، در حالی که دیگر هم قتارهایش به هلاکت رسیدند.


همچنین پیشتر نیز در مقاله ای با عنوان "روایت خیانت گروهک های تجزیه طلب و تروریست پانکرد"، نسبت به رویکرد خود در رابطه با اعدام تروریست رامین حسین پناهی، اعلام مخالفت کرده بودم:

روایت خیانت گروهک های تجزیه طلب و تروریست پانکرد

یک جوان بیست ساله که برای آرمان های چپ خلقی و تجزیه طلبانه ی پانکردیش، تفنگ به دست گرفته و تروریست بازی سازمان یافته را در قالب گروهک تجزیه طلب کومله راه انداخته است، اینکه از سوی مشتی قماش معلوم الحال، خائن، اپوزوسیون نما و دشمن ایران و ایرانی، به گزاف و دروغ، به عنوان "مبارز سیاسی" جااندازی می شود.
از اینرو از شاهزاده ی عزیز می خواهم که موضع خود را در برابر تحرکات تجزیه طلبانه زیر نظر شهریار آهی و نیز گروهک کومله و مشخصن رامین حسین پناهی، به گونه ای شفاف بیان کنند. این پیام به شکلی خصوصی به شاهزاده نیز توییت خواهد شد و در صورت دریافت هر گونه پاسخی، این جستار ضمن به روز رسانی، بازنشر خواهد شد:


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د