رد شدن به محتوای اصلی

یک پیش بینی: بمب اتم آیت الله می ترکد

پس از سرنگونی دیکتاتور لیبی و در پی باژ دادن این مترسک جهان عرب و بسته بندی همه ی سازه های اتمیش و بار کردنشان بر کشتی و فرستادنشان به آمریکا، جمهوری اسلامی به خوبی دریافت که اگر این گاف را تکرار کند و سرش را جلوی ارباب بزرگ خم کند، توسری خواهد خورد.


از اینرو خامنه ای که در خوار کسگی سیاسی، به غایت موذی و هوشمند است، برای بیش از ۲۰ سال بازی درآوردن سر بمب اتمی و پوشش توجیهی آن از راه به درازا کشیدن مسخره و مصلحتی به اصطلاح نیروگاه اتمی بوشهر، توانست هم توان موشکی خود را تا حد قاره پیما بالا ببرد و هم با هم پیمان راهبردی خود کره ی شمالی، در یک لاک دفاعی فرورود و از پشتیبانی های گسترده ی روسیه و چین نیز بهره مند شود.

امروزه کره ی شمالی یک بازی دیگر راه انداخته است، می خواهد غیر اتمی شود !! اما همانگونه که ساده لوحان پیوسته می پرسیدند پس کی نیروگاه کزایی بوشهر راه اندازی می شود - انگار قرار بوده چنین اتفاقی بیفتد !! - و هنوز پس از چند دهه چنین چیزی رخ نداده است، امروز نیز همان ساده لوحان که تحلیل های چند متری سیاسی می نویسند، باور کرده اند که رژیمی که بیش از نیم سده با نهایت خشونت و ددمنشی، هم مردم خود را سرکوب کرده و هم دو نسل این کشور را در زیر یوغ استبداد کمونیستی و فاشیسم مکتبی چپ خلقی بازی منسوخ شده، آن هم برای هیچ و پوچ سوزانده است، به این سادگی دست از بمب های اتمیش خواهد کشید !!

شما تصورش را بکنید... در جهانی زندگی می کنیم که اگر جمهوری اسلامی هتا بخواهد کون پژو را اندکی آب و تاب داده و شکلش را دگرش دهد، بدون اجازه ی پژوی فرانسه ممکن نخواهد بود، بدین معنی که حق امتیاز و حق مالکیت معنوی و مادی، در کوچک ترین مسائل نیز اعمال می شود، چه رسد به فروش و فرستادن فناوری !! اما با این اوصاف، جمهوری اسلامی نه تنها فناوری تولید موشک های دوربرد و قاره پیما را از کره ی شمالی خریده که هم زمان توان هسته ای خود را هم از راه پاکستان خریده و بومی کرده است. فناوری کهنه ی ساختارهای اتمی رژیم که مربوط به چند دهه ی گزشته است، گویای این نکته است.



پس رژیم کره ی شمالی که تاکنون یار غار جمهوری اسلامی و روسیه و چین بوده است و امروز به ناگهان و پس از خواب بیدار شدن کیم، این فکر بکر به شرتش افتاده که توسعه ی اقتصادی از بمب اتم واجب تر است و این چند دهه را یعنی غفلت کرده اند !!، خیلی راحت می توانستند و هتمن این کار را کرده اند که یا فناوری بمب اتم را به جمهوری اسلامی بفروشند یا دست کم چند کلاهک اتمی را برای آیت الله ها فرستاده باشند. پیش بینی می کنم زیاد دور نیست که رژیم در پی نابودی برجام، یک بمب اتمی را در صحرای لوت یا دشت کویر بترکاند تا این بازی کهنه و نخ نمای موش و گربه ای که بیش از ۲۰ سال است راه انداخته را، خط پایانی بکشد.

خامنه ای در پایان عمر خود به سر می برد و برای بقای رژیم، هیچ چیز بهتر از آن نیست که کارهای کثیف جمهوری اسلامی را به دست کسی انجام دهد که زود یا دیر می میرد و همه ی تقصیرها را با خود به گور می برد. از همان دست حقه هایی که رژیم کمونیستی شوروی هم بر سر مردم خودش و جهان می زد، همه ی کارهایشان را با جنایت های گسترده و ددمنشانه ترین سرکوب ها انجام دادند و همه را منسوب به یک نفر به نام یوسف خان استالین کردند و او که مرد، خورشچوف نه تنها جای او را گرفت، بلکه این بار چهره ای مهربان و مردم دوست زد و هتا جنایت های استالین را هم محکوم نمود !!

اینگونه است که مردم ساده لوح همیشه بازی خورده و می خورند. پس رژیم هم همه ی کارهای کثیفش را در مرحله ی نخست به دوش خمینی انداخت و در مرحله ی دوم و ترورها، به دوش آیت الله مردار رفسنجانی و در مرحله ی سوم، خامنه ای و با پایان عمر این دیکتاتور، یکهو و یک شبه ورق برخواهد گشت و به مانند کیم جوان که از آستین پدران خونخوار و سرکوبگرش درآمده بود، رهبر یا شورای رهبرانی در جمهوری اسلامی شکل خواهند گرفت که باور کنید یا نه، هتا با لچک سر و زلف های پریشان و نشسته ی بانوان هم کاری نخواهند داشت و کار از کار گزشته و آنچه که نباید می شده شده و رژیم نیز، بیشتر مخالفان را سرکوب، مخالفان دیگر را زندانی و شمار بسیاری را به تبعید خودخواسته فرستاده و در برون مرز نگاه داشته است و خیالش تخت است که مهار همه چیز را در داخل در دست دارد !!


اینگونه، بمب اتم می تواند بقای رژیم را برای همیشه تضمین کند و تنها گزینه ی موجود برای جهان، جنگ خواهد بود که هتا اپوزوسیون ایران هم مخالف آن است، چرا که جنگ به معنای نابودی ایران و هم میهنان خواهد بود و نه تنها رژیم. از اینرو، اروپا که همیشه برای مقداری بیشتر پول و نفت له له می زند و واجد هیچ شرافت و اخلاقی در سیاست نیست، از هم اکنون برای مناسبات اقتصادی با رژیم به هر آب و آتشی می زند و هتا حاضر است جمهوری اسلامی را تحریم کند تا بتواند این بند نازک برجام را نگاه دارد تا در پی آن، به لفت و لیس پولی خود بپردازد.

توجه کنید که اروپاییان اینقدر برای پول بی شرف هستند و حاضرند ناموس خود را هم برای مقداری پول به باد دهند، که در منطقه ی اشغال شده ی داعش که هم زمان یک شرکت فسقلی فرانسوی در حال تولید سیمان بوده است، حاضر شدند که به داعشی که در این کشور بمب ترکانده است، باژ سیاسی و پولی دهند تا کاری به کارشان نداشته باشد !! مردم ما هنوز این اروپایی ها را نشناخته اند که به معنای واقعی کلمه، چه مادر قهبه هایی می توانند باشند.

روسیه نشان داد که در نگاه داشتن رژیم هایی که متکی به او هستند، حاضر است تا چه حد و تا کجا پیش برود و تمام قد برای ابقای دیکتاتور سوریه ایستاد و ساده لوحانه است که فکر کنیم این کار را برای جمهوری اسلامی نخواهد کرد و این را خود اسراییل و آمریکایی ها بهتر از همه ی سفیهان تحلیل نویس دوزاری دخمه هایی چون ایران گلوبال و تریبون زمان می دانند و آن را از دهه ها پیش می دانستند، که باید با رژیم بلاسند و سرنگونی را از برنامه ی خود بردارند.

تنها کسانی که می خواهند رژیم سرنگون شود، خود ما مردم ایران هستیم و بس.


ذکر این نکته نیز مهم است که جمهوری اسلامی با گل آلود کردن آب در روابط خود با اسراییل، همیشه ماهی گرفته است. یکی همکاری های گسترده ی اسراییل با ولایت فقیه در تدارک تسلیحات در زمان جنگ و هتا بمباران هوایی تاسیسات اتمی عراق به وسیله ی جنگنده های اسراییل، تا بازی ایران کنترا و اکنون برجام، جمهوری اسلامی در یک اختلاف با قدرت های جهانی و در یک اتفاق نظر بر سر بقای خود و بازی های بین قدرت ها قرار دارد و نشان داده به خوبی می داند چگونه بازی کند.

شاید این نادرست باشد که انفجار نیشابور را اتمی خواند، اما من اینگونه فکر نمی کنم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د