رد شدن به محتوای اصلی

سرنوشت پرونده ی آزار جنسی چند نماینده ی مزدور تویله شورای اسلامی

فرنشین کمیسیون اجتماعی تویله مجلس اسلامی است، با دو اتهام "تجاوز" و "آزار جنسی" که در قوه ی فاسد قضاییه البته تبرئه شده، اما برخی مزدوران اصولگرا همچنان بر مقصر بودن او دراین پرونده ها تاکید کرده اند.

حاج "سعید توسی" قاری و آموزگار قرآن الکزا و از متجاوزان جنسی
به پسر بچه های قرآنی
"سلمان خدادادی" از سرکردگان پیشین سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در میان رمه های هوادارش به "حاج سلمان" مشهور است و هنگام بررسی اعتبار نامه اش در تویله ی هشتم، مدافعانش در برابر تویله ی شورای اسلامی تجمع می کردند و او را با همین نام می خواندند. مدیر کل اداره ی اطلاعات رژیم در اردبیل و سرکرده ی سپاه "ملکان"، از جمله سمت های او پیش از مزدوری در تویله ی مجلس بوده است.

در ماه های پایانی تویله ی هفتم، خبر بازداشت یک هموند کمیسیون امنیت ملی رژیم و سیاست خارجی تویله ی مجلس، به اتهام موضوعات "اخلاقی" در تارنمای حکومتی "عصر ایران" منتشر شد. برای خبرنگاران تویله ی مجلس، این خبر چندان غافلگیر کننده نبود، چرا که آنان دراین تویله دست کم دو نمونه ی فاش شده ی دیگر از بازداشت مزدوران نماینده به دلیل پرونده های "فساد اخلاقی" را شاهد بودند.

آخوند "محمد حسن جمشیدی" از متجاوزان جنسی رژیم و نماینده ی مزدور
نویله ی مجلس شورای اسلامی
آخوند "محمد حسن جمشیدی" نماینده ی مزدور رژیم از "بهشهر" و "حسن سید آبادی" نماینده ی مزدور رژیم از "سبزوار"، دو مزدوری هستند که پیش از این به دلیل "فساد اخلاقی" بازداشت شده بودند.

جمشیدی نماینده ی بهشهر را مزدوران اطلاعات استان مازندران در خانه ای به همراه چند زن و افراد دیگر بازداشت کرده بودند. بازداشت سید آبادی اما از یک درگیری با خانواده ی همسرش آغاز شده بود. بر اساس برخی روایت ها، او از همسرش جدا شده بود و بر اساس برخی روایت های دیگر، هنوز مراحل قانونی طلاق طی نشده بود. برادران همسر سید آبادی یا همسر پیشین او، مدعی بودند که او با خواهر همسرش "رابطه ی نامشروع" داشته، در حالی که هنوز به صورت رسمی از همسرش جدا نشده بوده است !!

در نهایت این درگیری بالا گرفته و سید آبادی اقدام به شلیک تیر هوایی کرده بود. با حضور مزدوران انتظامی، سید آبادی برای ساعاتی بازداشت شده بود، اما این پرونده در نهایت به زندانی شدن او منجر نشد !! تفاوت سید آبادی و جمشیدی با خدادادی اما، این بود که آنان در تویله ی هشتم حضور نداشتند.

"حسن سید آبادی" از نمایندگان مزدور رژیم در تویله ی وحوش ولایت
و یکی از متجاوزان جنسی 
سلمان خدادادی اما درانتخابات نمایشی تویله ی هشتم بار دیگر پیروز شده بود و شماری از نمایندگان به اعتبار نامه ی او اعتراض کردند، از جمله "فاطمه رهبر" هموند گروهک تروریستی "موتلفه ی اسلامی" (این گروهک همان گروهک تروریستی فداییان اسلام است که نام خود را دگرش داده). فاطمه رهبر به نمایندگان گفته بود دختر جوانی را که هراسان و گریه کنان از دفتر سلمان خدادادی خارج می شده، دیده است.

به گفته ی فاطمه رهبر، آن دختر به او گفته که برای مشکل بیماری پدرش به دفتر این نماینده ی تویله رفته و هنگامی که در حال سخن گفتن به گریه افتاده، خدادادی او را بغل کرده و بوسیده است. پرونده ی دیگر خدادادی مربوط به "تجاوز" به منشی دفتر شخصیش درخارج از تویله ی مجلس بود.


نشست بررسی اعتبار نامه ی سلمان خدادادی به صورت غیر علنی (ناآشکار) برگزار شد و "مسعود پزشکیان" نیز به نمایندگی از شماری از نمایندگان، در دفاع از او سخن گفت. مسعود پزشکیان در آغاز سخنان خود در نشست غیر علنی، شعر "واعظان کین جلوه در مهراب و منبر می کنند، چون به خلوت می روند، آن کار دیگر می کنند را خواند. این شعر اما باعث ناراحتی "محمد ابراهیم نکونام" فرنشین کمیسیون تحقیق شد که اعتبار نامه ی خدادادی را رد کرده بود و درگیری لفظی آخوند "روح الله حسینیان" با مسعود پزشکیان در نشست غیر علنی به نشست علنی هم کشیده شد.

در نهایت اما، از بین ۲۴۸ نماینده ی مزدور باشنده در نشست، ۱۴۹ نماینده به اعتبار نامه ی خدادادی رای مثبت دادند، ۷۷ نماینده رای منفی و ۱۷ نماینده رای ممتنع. ترک بودن سلمان خدادادی در این رای آوری بی تاثیر نبود. از سوی دیگر، مدافعان خدادادی می گفتند که او در این پرونده ها تبرئه شده است.
مخالفان اما بازداشت خدادادی در مرحله ی بازپرسی را دلیلی قوی برای درست بودن اتهام ها می دانستند و بر این باور بودند که او در مراحل پسین با زد و بند تبرئه شده و از سوی دیگر، اثبات تجاوز و آزار جنسی ساده نبوده است. در نهایت خدادادی تا پایان تویله ی هشتم دراین جایگاه باقی ماند، اما گزارش هایی درباره ی رد صلاحیت او برای نمایش انتخابات تویله ی نهم منتشر شد. او اما در انتخابات نمایشی تویله ی دهم تایید شد و به تویله ی شورای اسلامی راه یافت.

خدادادی فرنشین کمیسیون اجتماعی تویله است. کمیسیونی که طرح ها و لوایح و دیگر موضوعات مرتبط با زنان، جوانان، کار، "آسیب های اجتماعی" و موضوعات یکسان دیگر را بررسی می کند.

"غلامرضا کاتب" از متجاوزان جنسی و نماینده ی مزدور
تویله ی شورای اسلامی
رقیب خواهر احمدی نژاد
"غلامرضا کاتب" نماینده ی مزدور رژیم از "گرمسار"، در انتخابات فرمایشی تویله ی نهم، رقیب "پروین احمدی نژاد" بود و بر او پیروز شد. از همینرو، مطرح شدن موضوع ایجاد "مزاحمت" برای دو زن در یک سفر به "فیلیپین" را توطئه ی نزدیکان احمدی نژاد می خواند.

پس از شکل گیری تویله ی نهم، نامه ای با سربرگ سازمان فرهنگ و ارتباطات کزایی اسلامی منتشر شد که در آن اعلام شده بود کاتب به دلیل ایجاد مزاحمت جنسی برای یکی از زنان شاغل در موزه ی دریایی شهر "مانیل"، از سوی پلیس فیلیپین بازداشت و پس از چند ساعت بازجویی، با پرداخت ۵۰۰ دلار برای گرفتن خرسندی شاکی، آزاد می‌ شود.

بر اساس این نامه، یک متصدی آسانسور در هتل محل اقامت نیز، از کاتب "شکایت" کرده، اما مسئولین هتل به دلیل روابطی که با رایزنی جمهوری اسلامی داشته اند، از پیگیری این موضوع صرف نظر کرده اند. این سفر مدتی پس از انتخاب کاتب به نمایندگی رژیم در تویله ی شورای اسلامی انجام شده بود، اما او هنوز به صورت رسمی نماینده نبود و به دلیل سمت خود در دانشگاه پیام نور، در این سفر حضور داشت.

"فاطمه آلیا" نماینده ی مزدور رژیم از تهران در تویله، به اعتبار نامه ی کاتب اعتراض کرد و در برابر کاتب نيز به اعتبار نامه ی همه ی ۳۰ مزدور وارد شده به تویله از تهران اعتراض کرد. در نهایت اما، هر دو طرف از اعتراض خود صرف نظر کردند و اعتبار نامه ی کاتب تابید شد.

"سلمان خدادای" از نمایندگان مزدور رژیم در تویله ی
شورای اسلامی و از متجاوزان جنسی
این نماینده ی مزدور تویله ی مجلس، در گفتگو با خبرنگاران، نامه ی سازمان فرهنگ و ارتباطات را "پرونده سازی" نزدیکان پروین احمدی نژاد خوانده و گفته بود که این نامه به شورای نگهبان نیز ارسال شده، اما در نهایت این شورا او را تایید کرده است. کاتب دوره ای هموند هیئت رییسه ی تویله ی دهم و همچنین سخنگوی کمیسیون برنامه و یارانه ی تویله بوده است. سلمان خدادادی و غلامرضا کاتب، دو نماینده ی مزدوری هستند که به طور رسمی اتهام های اقدام به آزار جنسی درباره ی آنها مطرح شده است.

در مورد برخی از دیگر نمایندگان مزدور از گرایش های سیاسی گوناگون نیز، شایعه هایی مطرح شده و برخی شاکیان این موضوع را با خبرنگاران و مدیران اداری تویله ی مجلس مطرح کرده اند، اما موضوع را پیگیری قضایی نکرده اند. در ساختار تویله ی شورای اسلامی، البته تنها موضوعاتی چون تجاوز و آزار جنسی، رسوایی جنسی محسوب می شوند و اقدامات دیگری چون ارتباط با زنان مجرد با موضوعاتی چون صیغه توجیه پذیر است و در زمره ی رسوایی های جنسی حساب نمی شوند !!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د