رد شدن به محتوای اصلی

دو حزب بزرگ سوئد: "فضولی اسلامی نکنید وگرنه زندانی و اخراج می شوید"

پیشنهاد دو حزب سیاسی سوئد:

"تا سه سال زندان برای مرتکبین به "امر به معروف و نهی از منکر کزایی".


حزب دست راست میانه روها در سوئد با به دست دادن پیشنهادی، خواستار اعمال مجازات های سخت برای مومنان الله پرستی شد که در مناطق مهاجر نشین حاشیه ی شهرهای بزرگ، برای شهروندان و به ویژه زنان در رابطه با از جمله نوع پوششان، مزاحمت ایجاد کرده و مرتکب فریضه ی اسلامی "امر به معروف و نهی از منکر" و تجاوز به حقوق فردی و اجتماعی می شوند. این حزب خواستار تعیین مجازات تا سه سال زندان برای این افراد شده است.

خانم "جسیکا پلفی یرد" سخنگوی سیاست "برابری جنسیتی حزب میانه روها"، در رابطه با این پیشنهاد که جزییات آن روز سه شنبه منتشر شد، به تلوزیون "اس و ت" گفت که این افراد، آزادی زنان و دختران را به بهانه ی ناموس و شرافت محدود می کنند. چنین جرمی به پیشنهاد ما می بایست تا ۳ سال زندان قابل مجازات باشد".



"توبیاس توبه" سخنگونی حقوقی همین حزب نیز، می افزاید که "ممنوع الورود کردن این افراد به حکم دادستان به برخی مکان های همگانی نیز، می تواند مجازات مکملی برای برخورد با این افراد باشد".

دمکرات های سوئد: "کافی نیست".
حزب دمک راتهای سوئد، حزب دیگری است که از این پیشنهاد پشتیبانی کرده، اما آن را کافی نمی داند. از دید این حزب، افرادی که به این شکل آزادی دیگر شهروندان را نقض می کنند، اسولن جایی در هازمان سوئد ندارند و در صورت ارتکاب به چنین جرمی، می بایست به گونه ای خودکار و بدون نیاز به حکم جداگانه ای از سوی دادگاه، از کشور اخراج شوند.

"آدام مارتینن" سخنگوی حقوقی حزب دمک راتهای سوئد می گوید که محکوم کردن اینگونه افراد در دادگاه ها می تواند مشکل باشد، زیرا ساکنان مناطقی که این افراد برای زنان در آن مزاحمت ایجاد می کنند، بیشتر پشتیبان مزاحمین هستند تا زنانی که مورد آزار آنها قرار می گیرند !!

منبع: استکهلمیان




یک راهکار ساده و موثر این است که هم شهرداری ها در مناطق همگانی از دوربین مدار بسته استفاده کنند و هم درون راهروها و ساختمان ها و رخت شویی ها. راهکار دومش هم اینست که فردی که مورد مزاحمت قرار می گیرد، دستش را روی ضبط ویدیوی گوشیش فشار دهد و پس از آن بی درنگ به پلیس زنگ بزند.

این زباله های پناهجونما که اینقدر درد و ورم اسلام دارند، همان خاور میانه و شمال آفریقا برایشان بهترین جاست. قانونی تکمیلی دیگری که دمکرات ها می توانند پیشنهاد دهند، اینست که هر کس که فضولی کرد و خواست احکام الله مدینه را در سوئد پیاده کند، با یک شرت بفرستندش در برابر رژه ی همجنسگرایان که اگر با آنها هم مخالفت داشت، دیگر تضمینی بدانند که این موجود برای به گه کشیدن سوئد به این کشور آمده است و بس.



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د