رد شدن به محتوای اصلی

نمایندگان ایرانی تبار مجلس ۲۰۱۸ سوئد

هشتاد درصد نمایندگان ایرانی تبار، از چپ مغزهای پوسیده ای هستند که خودشان و اسلافشان در تاریخ معاصر ایران جز ویرانی و تباهی و خیانت به بار نیاورده اند. همین امروز فرداست که برای سوئد الله زده یک قهرمان پوشالی دیگر از جنس هزرط "محمد مصدق" بتراشند تا این ملت بیچاره مجبور شود تا دهه ها پس از آن، برایش توجیه قهرمانی بیاورد و او را تقدیس کند.


در این کشور هم، ملی گرایان در کمینه هستند. از امروز دیگر نسخه پیچان مرگ و تباهی چپ مغز، در دخمه های مقاله نویسی خود آغاز می کنند به به به و چه چه گفتن از این چپ کرده ها. همین سوسول دمقراط شکرآبی هم، پیشینه ی سیاهی در لاس زدن های تهوع آور با سرکردگان رژیم دارد و از جمله خائنان به ایران در همراهی با ولایت فقیه است. با نگاهی به حالت مخصوص دماغ وی، می توان به رازهای ناگفته ی بسیاری پی برد !! البته او خودش هم روزگاری یکی از پناهنده نمایان بوده است و "نیما درویش" در جستاری، به نوکری وی برای جمهوری اسلامی پرداخته است.

"دانیال ریاضت" هم که دیگر رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون. هتا رنگ پشت سرش را هم رنگ سرخ برداشته که اگر کسی با دیدن ریخت و قیافه ی چپ اسلامیش، خودش را به کوچه ی علی چپ زد، بتواند خیلی سریع از کوری و مشنگی درآید. چه قدر هم جالبست که قورباغه ای از چپ وارد چپکده ی مجلس شده که لعین ترین و منفورترین قورباغه ی چپ هاست و آوازه ی دیکتاتوری مجازیش، فضای گندیده ی سیاست را متعفن تر کرده است.


"کاکاباوه" هم از تروریست های پیشمرگه !! به به، از این بهتر نمی شود. گندابه ی چپ بازی در همینجا ختم نمی شود و مابقی شاعران و دشمن پژوهان به مجلس جمهوری اسلامی سوئد راه یافته اند. روزگار شومی، نابودی آزادی ها در این کشور را نوید می دهد.

۱۰ نماینده ایرانی تبار مجلس تازه ی سوئد چه کسانی هستند ؟
با پایان یافتن شمارش آری انتخابات مجلس سوئد، تکلیف نمایندگانی که بر ۳۴۹ صندلی ریکسداگ تازه تکیه خواهند زد نیز، مشخص شده است. افرادی که در درازنای چار سال آینده، به عنوان نمایندگان مردم، مهم ترین تصمیمات کشور را خواهند گرفت.

"باربرو وسترهولم" سالمند ترین نماینده ی مجلس تازه، از حزب لیبرال است که ۸۵ سال دارد. جوان ترین نماینده ی مجلس سوئد نیز، "ابا هرمانسون" ۲۲ ساله از حزب دمکرات های سوئد است. مجلس سوئد همچنین یکی از پیشروترین ها از نقطه نظر برابری جنسیتی به شمار می رود، ۵۴ درصد نمایندگان مجلس نوین مرد و ۴۶ درصد زن هستند.


حقوق پایه ی نمایندگان مجلس سوئد، ۶۵ هزار و ۴۰۰ کرون در ماه است. آنها همچنین از مزایای بسیاری همچون کارت سالانه ی رفت و آمد با قنار در سراسر کشور به صورت رایگان، آپارتمان خدمت در بهترین محله های استکهلم برای نمایندگان شهرهای دوردست، ۵۰ هزار کرون کمک نقدی در سال برای سفرهای خارجی و همچنین غرامت های کلان پس از فراغت از خدمت برخوردار هستند.

یک نماینده از حزب میانه رو، یک نماینده از حزب لیبرال، یک نماینده از حزب مرکز، سه نماینده از حزب سوسیال دمکرات و چار نماینده از حزب چپ، دستاورد این دوره از انتخابات برای جامعه ی ایرانی تباران است که با کاهش مزدور پیشین پیشمرگه که علیه ایران تفنگ به دست گرفته و اقدام به ایجاد ناامنی در راستای تجزیه ی کشور کرده است، یک نفر از میان آنها کاسته می شود.

از احزاب محیط زیست (سبزها)، دمکرات های سوئد و دمکرات مسیحی، در این دوره نماینده ی ایرانی تباری در مجلس حضور ندارد.

به مانند هر چار سال یک بار، استکهلمیان به عنوان تنها رسانه ی پارسی زبان، فهرست نمایندگان ایرانی تبار مجلس تازه را به جامعه ی ایرانی سوئد معرفی می کند. سیاهه ای که به شمار آن هر ساله افزوده می شود و امسال از ۱۰ نام گوناگون تشکیل شده است. شایان ذکر است که شماری از نمایندگان ایرانی تبار مجلس سوئد، اسولن غیر از نام و تبار ایرانی خود، وجه مشترک دیگری با جامعه ی ایرانی ندارند. برخی از آنها در سوئد زاده شده اند و هتا زبان پارسی هم نمی دانند. اما شماری نیز زاده ی ایران هستند و تماس نزدیکی با جامعه ی ایرانی دارند.

سیاهه ی نمایندگان ایرنی تبار مجلس تازه ی سوئد، بر اساس شمار آرای فردی هر کدام، به شرح زیر از سوی استکهلمیان تنظیم شده است.


هنیف بالی
"حنیف بالی" هموند حزب میانه روی سوئد است. او با ۴۱۵۸ آرای فردی خود، پس از رهبر حزب، محبوب ترین در میان همه ی دیگر نمایندگان حزب خود در مجلس است. هنیف بالی ۳۱ ساله و ساکن شهر "سولنا" است. او زاده ی شهر تهران در ایران است و از استان استکهلم به نمایندگی مجلس برگزیده شده است. از هنیف بالی امروز به عنوان یکی از تاثیر گزارترین چهره های سوئد در افکار همگانی نام برده می شود و حساب های او در توییتر و ف. بوک، از پر مخاطب ترین ها در میان سیاست مداران بلند پایه ی کشور به شمار می رود. هنیف بالی در انتخابات داخلی حزب از حوزه ی استکهلم، آرای بیشتری از رهبر حزب به دست آورده است و امکان نخست وزیر شدن وی در آینده به صورت جدی مطرح می شود. در ف. بوک هتا گروهی با عنوان :نخست وزیر ما هنیف بالی" وجود دارد که از سوی هواداران وی راه اندازی شده است.


اردلان شکرآبی
"اردلان شکرآبی" هموند حزب سوسیال دمکرات سوئد است. وی همچنین در دولت پیش از انتخابات، به عنوان وزیر امور مدنی مشغول به کار بوده است و به این واسطه، نخستین وزیر ایرانی تبار سوئد به شمار می رود. او دارای ۳۱۰۴ رای فردی است. اردلان شکرآبی ۳۹ ساله و ساکن شهر "کنیوستا" در استان "اوپسالا" است و تحصیلات حقوقی دارد. وی زاده ی شهر "منچستر" در بریتانیاست و از استان اوپسالا به نمایندگی مجلس انتخاب شده است.


لیلا نراقی
"لیلا نراقی" هموند حزب سوسیال دمکرات سوئد است. او دارای ۱۹۵۱ رای فردی است. لیلا نراقی ۲۶ ساله و ساکن شهر "اوسکارشهامن" سوئد است. او زاده ی شهر اوپسالا در سوئد بوده و از استان "کالمار" به نمایندگی مجلس برگزیده شده است. لیلا نراقی با ۲۶ سال سن، خود جزو جوان ترین نمایندگان ایرانی تبار در مجلس سوئد به شمار می رود.


دانیل ریاضت
"دانیل ریاضت" هموند حزب چپ سوئد است. او دارای ۱۵۰۸ رای فردی است. دانیل ریاضت ۲۷ ساله و ساکن شهر "فالون" سوئد است. او زاده ی شهر تهران در ایران بوده و از استان "دالارنا" به نمایندگی مجلس رسیده است. دانیل ریاضت یکی از بحث برانگیزترین چهره ها در شبکه های اجتماعی سوئد است. وی در حزب چپ و به ویژه حوزه ی انتخابی خود، دارای محبوبیت بسیاری است، اما مورد انتقاد سخت مخالفان خود نیز قرار دارد. مخالفان، چهره ای مخوف و ترسناک از دانیل ریاضت ترسیم می کنند، یک چپ گرای رادیکال که در صورت به وجود آمدن موقعیت مناسب، همه ی استعدادهای لازم برای تبدیل شدن به یک پول پوت روزگار نوین را دارد. او اما در میان هواداران چپ گرای خود، یک پیشگام در مبارزه با نژاد پرستی معرفی می شود.

دانیل ریاضت بارها مورد تهدید قرار گرفته است و پلیس امنیتی سوئد "سپو"، در مواردی تهدید کنندگان را شناسایی و به مقامات دادگستری سپرده است. روزنامه ی "دالارنا تیدنینگ"، دانیل ریاضت را "چپ گرایی که زیر تهدید و نفرت دائمی" قرار دارد، توصیف کرده است. دانیل ریاضت همچنین به واسطه ی مسدود کردن منتقدین و جلوگیری از بیان نظرات مخالف در حساب های متعلق به خود در شبکه های اجتماعی، مورد انتقادهای شدید قرار داشته است.


آمنه کاکاباوه
با اینکه نام ثبت شده ی او "آمنه کاکاباوه" است، اما همواره از او به عنوان "امینه کاکاباوه" نام برده می شود. آمنه کاکاباوه هموند حزب چپ سوئد است. او دارای ۱۳۲۸ رای فردی است. آمنه کاکاباوه ۴۷ ساله و ساکن محله ی "شرهولمن" استکهلم است. او زاده ی شهر بوکان در ایران است و پیشتر از تروریست های پیشمرگه بوده است. وی از استان استکهلم به نمایندگی مجلس رسیده است. آمنه کاکاباوه به واسطه ی موضع گیری سختگیرانه اش در برابر افراط گرایی اسلامی، هواداران بسیاری دارد. اما این موضع چندان مورد خوش آیند رهبران بلند پایه ی حزب چپ نیست. رهبری حزب مایل به آزرده خاطر نمودن بخش قابل توجهی از اسلام گرایانی که در این حزب هموندی دارند و یا در انتخابات آرای خود را به آن اختصاص می دهند، نیست. تلاش های سیاست مداران بانفوذ و بلند پایه ی حزب چپ برای کنار زدن آمنه کاکاباوه، بارها در رسانه های سوئد مورد توجه قرار گرفته است. آمنه خود به رسانه های سوئد گفته است که: "حزب چپ مرا به کنار گزاشت، اما رای دهندگان مرا می خواستند". آمنه کاکاباوه با ۴۷ سال سن، خود مسن ترین نماینده ی به اصطلاح ایرانی تبار این دوره از مجلس به شمار می رود.


علی اثباتی
"علی اثبانی" هموند حزب چپ سوئد است. او دارای ۱۲۹۹ رای فردی است. علی اثباتی ۴۲ ساله و ساکن محله ی "لیلیه هولمن" در شهر استکهلم است و از پاییتخت نیز به نمایندگی مجلس رسیده است. علی اثباتی در محله ی مهاجر نشین "تنستا" در استکهلم رشد کرده است. وی تحصیلات خود را در رشته ی اقتصاد در مدرسه ی عالی بازرگانی سوئد، به عنوان یکی از برجسته ترین مدارس عالی کشور به پایان برد. مدرسه ای که معمولن فرزندان سرمایه داران بنام و مدیران صنایع سوئد در آن مشغول به تحصیل می شوند. علی اثباتی در گفتگویی در سال ۲۰۰۳ با روزنامه "دی ان" چاپ استکهلم، در این رابطه گفته است که "می خواستم دشمنان خود را بشناسم". علی اثباتی به واسطه ی استعداد تحصیلیش نیز، مورد توجه قرار گرفته است. او در آزمون کنکور سراسری دانشگاه های سوئد (هوگسکوله پروو)، بالاترین نمره ی ممکن را کسب کرده است (۲.۰ از ۲.۰)؛ نمره ای که کسب آن به شدت دشوار است.


مهرنوش دادگستر
"مهرنوش دادگستر" هموند حزب چپ سوئد است. او دارای ۱۱۲۷ رای فردی است. مهرنوش داگستر ۳۳ ساله و ساکن شهر "بوت شیرکا" در حاشیه ی استکهلم است. او زاده ی شهر "انگلهولم" در سوئد بوده و از پاییتخت به نمایندگی مجلس برگزیده شده است. پدر وی اهل شهر "آباده" در استان پارس ایران است. مهرنوش دادگستر دارای مدرک کارشناسی در رشته ی حقوق است.


آیلین فاضلیان
"آیلین فاضلیان" هموند حزب سوسیال دمکرات سوئد است. او دارای ۱۰۰۵ رای فردی است. آیلین فاضلیان ۲۶ ساله و ساکن شهر "موندال" در نزدیکی گوتنبورگ است. او زاده ی شهر کورته دال در سوئد بوده و از استان "وسترا یوتالاند" به نمایندگی مجلس رسیده است. آیلین فاصیلیان با ۲۶ سال سن، خود جزو جوان ترین نمایندگان ایرانی تبار در مجلس سوئد به شمار می رود.


آرمان تیموری
"آرمان تیموری" هموند حزب لیبرال سوئد است. او دارای ۴۸۷ رای فردی است. آرمان تیموری ۳۷ ساله و ساکن شهر "کارلستاد" است. او زاده ی شهر تهران در ایران بوده و از استان ورملند به نمایندگی مجلس برگزیده شده است.


علیرضا آخوندی
علیرضا آخوندی عضو حزب سنتر (مرکز ) است. او دارای ۱۶۰ رای فردی است که پایین ترین در میان ۱۰ نماینده ایرانی تبار پارلمان بشمار می رود. علیرضا آخوندی ۳۷ ساله و ساکن شهر دنده رید است. او متولد شهر تهران در ایران بوده و از استان استکهلم به نمایندگی پارلمان رسیده است. کاندیداتوری علیرضا آخوندی برای نمایندگی پارلمان مورد انتقاد نیز قرار داشته است. وی در سال ۲۰۱۲ بواسطه جرایم اقتصادی از سوی دادگاهی در سوئد محکوم شده است . در رسانه های سوئد از جمه مورد توجه قرار گرفته است که علیرضا آخوندی که در سال ۱۹۹۲ به سوئد آمده است در این مدت حداقل سه شرکت به ثبت رسیده شده توسط خود را ورشکست اعلام کرده و حقوق کارمندان و دیگر بدهی های این شرکتها پس از ورشکستگی پرداخت نشده است .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د