رد شدن به محتوای اصلی

یهودی ستیزی در آمریکا

اینکه بشنویم در آمریکا، جریان یهودی ستیز هتا توانسته است موجودیت یابد، خود باعث شگفتی است، چه رسد به اینکه شاهد جنایاتی از سوی یهودی ستیزان در این کشور نیز باشیم.


دیروز و در جریان یک رویداد تروریستی جنایتکارانه که در آمریکا و علیه شهروندان یهودی رخ داد، ۱۱ تن از یهودیان کشتار شدند. بی گمان دست الله پرستان تروریست را می توان در این جنایت به خوبی دید و آنچه که مسلم است، همخوانی این رویداد تروریستی با موشک پراکنی های فلستینی های تروریست به سوی اسراییل می باشد.

در دو سه روز پیش نیز، گروهک تروریستی حماس یا همان جنبش کزایی اسلامی فلستینی که از سوی ولایت فقیه رقصانده می شود، اقدام به پرتاب ۳۰ موشک به سوی اسراییل کرد که از آن میان ۱۰ موشک به درون خاک اسراییل برخورد کرد و ۶ تای آنها از سوی سامانه ی پدافندی گنبد آهنین، رهگیری و نابود شدند. باقی مانده ی موشک ها نیز در خود غزه فرود آمدند و به اسراییل نرسیدند.

در پی این یورش تروریستی بود که اسراییل ۸۰ منطقه ی حساس سیاسی و نظامی فلستینی های تروریست غزه نشین را مورد هدف قرار داد.


اما پس از این نبرد که آغازگر آن طبق معمول، الله پرستان عرب بودند، نمود یهودی ستیزی در ابعاد قتل و کشتار دسته جمعی یهودیان، این بار و برای بار نخست در خاک آمریکا، نقطه ی عطفی در صدور تروریسم اسلامی و فلستینی به پشتوانه ی جمهوری اسلامی می باشد. آمریکا از تامین امنیت شهروندان خود در برابر تروریست های الله پرست درمانده است و همیشه ترجیه داده است به خاطر مصالح اقتصادی، سر بزرگ مار یعنی سرچشمه ی تروریسم اسلامی عرعربستان سعودی را همچنان در آغوش کشد.

عرعربستان سعودی مسئول تروریسم اسلامی در سرتاسر جهان است؛ از یازده سپتامبر گرفته تا داعش در عراق و سوریه.



از دیگر سو، این یورش تروریستی در آمریکا علیه شهروندان یهودی، می تواند علت دیگری نیز داشته باشد و آن اینکه، پذیرش اسراییل در میان کشورهای عربی و الله پرست، در حال تبدیل شدن به امری فزاینده و هر چه طبیعی تر می شود. به تازگی پادشاه عمان "سلطان قابوس"، با نخست وزیر اسراییل "بنیامین نتانیاهو" دیدار کرده و این کشور را رسمن پذیرفته است. در امارات نیز این روند پذیرش اسراییل، در حال پیمودن مراحل پایانی خود می باشد.

به دیگر سخن، در آینده ی نه چندان دور روزگاری فراخواهد رسید که همه ی کشورهای الله پرست واقعی و عرب، همگی اسراییل را مورد پذیرش قرار داده باشند و تنها کشوری که همچنان با اسراییل مخالفت می ورزد و خواهان نابودی و با خاک یکسان شدن اسراییل باشد، همانا جمهوری انیران اسلامی خواهد بود !! و این یعنی کاسه ی از آش داغ تر بودن.


هنگامه ی آنست که دیگر فریب اپوزوسیون جاانداز و صادرانی رژیم در برون مرز را نخوریم و خیلی آشکار از این اپوزوسیون نمایان در رابطه با موجودیت اسراییل بپرسیم. برای نمونه، مزدوران رژیم در گروهک "فرشگرد"، همگی از سابقه داران اصلاح طلب حکومتی و صادراتی به اروپا و آمریکا هستند و هتا آشکار علیه اسراییل و به پشتیبانی از گروهک تروریستی حزب الله لبنان، موضع گیری کرده اند.

هنگام آنست که دشمنان ایران را با دشمنی با اسراییل بشناسیم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د