رد شدن به محتوای اصلی

اشغال رایزنی آمریکا و دشمنی با این کشور، خاستگاه همه ی تحریم ها و بدبختی هاست

از یکسو می گویند آمریکا دارد تحریممان می کند و آخ و اوخشان کشور را برداشته و از سوی دیگر، ۲۰۰ تن دارو را برای مشتی مزخرفت پرست خرافه پرست الله پرست، هواله ی عراق می کنند که مبادا کمبود دارو و درمان نداشته باشند !!


هتا به تازگی رژیم خیز بلندتری هم برداشته و از مردم خواسته پول بدهند تا بتواند هزینه ی انگل های الله پرست پاکستانی را هم بدهد که بدون خوراک و جا نمانند، انگل هایی که به بهانه ی الله پرستی و زیارت گوردخمه های زراندود عمامان تروریست شیعه، از پاکستان خود را به عراق رسانده اند !!

۲۰۰ تن دارو شوخی نیست. عزا گرفته اند که با تحریم های یک جانبه ی آمریکا چه کنند. تحریم هایی که تنها از سوی آمریکا اعمال می شود و نه ملل متحد و یا اروپا و البته هنوز دور دوم و نهایی آن هم آغاز نشده است.

گویا آمریکا همچنان هیچ غلطی نمی تواند بکند !!

این همه مصیبت وبدبختی که گریبان ملت خنگ ما را گرفته است، همگی از آستین مشتی مارکسیست تروریست و آخوند و بسیجی الله پرست درمی آید که برای دشمنی با به اصطلاح امپریالیسم آمریکایی، زیر ابای شوروی خزیدند و به دستور روس ها، رایزنی آمریکا را در تهران اشغال کردند و همین اشغالگری و جریان گروگانگیری بود که خاستگاه و نقطه ی آغاز و علت اصلی تحریم های آمریکا علیه ایران شد. جمهوری اسلامی با این غلط زیادی خود، مردم یک کشور را برای نسل های آینده اش به گروگان گرفت و ما همچنان تاوان این پلید کاری را پس می دهیم.


آنچه که عمام "خمینی حرامزاده" و به اصطلاح دانشجویان پیروی خطش کردند و از آستین حزب تروریست جمهوری اسلامی به سرکردگی آخوند حرامزاده "موسوی خویینی" بیرون آمد، موجب آن شد که تک تک ایرانی ها با دروغ و تورم و گرانی و گسترش فقر و فساد، نقره داغ شوند.

این روزها که نوای سرنگونی ولایت فقیه دیگر برای همه هتا گربه های محلات هم مسجل شده است، رژیم سر تا پا تقصیر جمهوری اسلامی بار دیگر نوکر نوچه های اسهال طلب خویش را گربه رقصان کرده تا ضمن محیز گویی از خمینی حرامزاده ی آدمخوارش، گناهان یک عمر ایران ستیزی را به موهومات و کسانی هواله دهند که یا مرده اند یا در آستانه ی مردن. سخنی هم از گورکاخ سه ملیارد دلاری خمینی حرامزاده ی شان نیست.

اصلاح طلبان بی شرف حکومتی، نه تنها خمینی ملعون حرامزاده را از اشغال رایزنی آمریکا تبرئه می کنند، بلکه با یاد از سرشیادان جنیش حکومتی اصلاحات یعنی روباه سبز آخوند "سید محمد خاتمی"، "میر حسین موسوی" و آخوند "کروبی"، به همراه مجیز گویی از عمام خمینی حرامزاده ی شان، با زبان آشکار و بلند و رسا فریاد می زنند که می خواهند ایران بدبخت کنونی را به دوران طلایی خمینی گجستک برگردانند.


خودشان بهتر از هر کسی می دانند که تروریست های اصلی، در کاخ های سیاسی رژیم خوش نشسته اند و سرکردگان ارشد سازمان تروریستی سپاه و بسیج، از آمران و عاملان اصلی ترویسم داخلی و برون مرز هستند.

جمهوری اسلامی تا توانسته است با سرمایه گزاری در بخش های هدر دهنده ی منابع و انرژی و ثروت، همانند ساخت سدهای ویرانگر و نه هتا بی بازده، مسیر اصلی رو به آبادانی در ایران را از سیر طبیعی خود خارج ساخته است و بدینسان، دست به ویرانگرایی ساختارمندانه ای زده است که هتا پس از فروپاشی ولایت فقیه هم، سالیان سال به درازا خواهد کشید تا ایران بیچاره ای که به عنوان یک ویرانه نحویل گرفته ایم را به نقطه ی صفری برای آغاز دوباره برسانیم.

آخوند دشمن انسانیت است، در هر دین و رختی که باشد. او که دین پناه است و خداجوست، انگل پرستی است آخوند دوست و آخوند صفت که منتظر پالانی بر دوش های حماقت خویش می باشد.

آخوند را در "روز ملی آخوند کشان" باید طوری از ایران ریشه کن کرد که دیگر این علف هرز هرگز نتواند تا ایران و ایرانی وجود دارد، در ایران موجودیت یابد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د