رد شدن به محتوای اصلی

ینی شفق: آمریکا از زمین های کشاورزی کشت مواد مخدر پ. ک. ک محفاظت می‌ کند

روزنامه ی ینی شفق ترکیه مدعی شد که تروریست های گروهک تجزیه طلب پانکرد "کارگران کردستان" (پ. ک. ک)، بسیاری از زمین های زیر اختیار خود در شمال سوریه را به زمین هایی برای کشت انواع گیاهان مواد مخدر تبدیل کرده اند و نیروهای آمریکایی نیز به حفاظت از این زمین های کشاورزی می‌ پردازند.

پ. ک. ک یک سازمان تروریستی و قاچاقچی بزرگ مواد مخدر است
تروریست های پیشمرگه ی پ. ک. ک، بسیاری از زمین هایی که در شمال سوریه در خاور فرات را اشغال کرده اند، از آنها برای کشت گیاهان مواد مخدر مورد استفاده قرار می دهند، زمین هایی که بیشتر در کنار پایگاه های نظامیان آمریکایی قرار دارد.

این رسانه ی نزدیک به حزب حاکم ترکیه، در گزارش خود در گفتگو با صاحبان پیشین زمین های اشغال شده از سوی گروهک پ.ک.ک در "حسکه"، "رقه" و "دیرالزور" نوشت:

"۱۲۰هزار هکتار از زمین های کشاورزی رقه، با زور و کاربرد تهدید به صاحبان اصلی، از سوی گروهک پ. ک. ک و با پشتیبانی آمریکا اشغال شده و مورد پرورش، تولید، توزیع و تشویق به مصرف مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرد، به گونه ای که مواد مخدر تولیدی در منطقه، در مغازه ها، نوشت افزاری ها و داروخانه ها در رقه، حسکه، دیرالزور و "تل ابیض" و در راستای درآمد زایی برای تروریست های پ. ک. ک به فروش می رسد و همچنین با تشویق به مصرف مواد مخدر، جوانان این مناطق معتاد شده و در ادامه به درون تشکیلات پ. ک. ک جذب می شوند".

گزارش روزنامه ی ینی شفق ترکیه از همکاری آمریکا با گروهک تروریستی و تجزیه طلب
پ. ک. ک به منظور تولید و قاچاق مواد مخدر در زمین های اشغال شده از سوی این گروهک
"انور رشدی" از زمینداران پیشین چندین هکتار زمین کشاورزی در شهر رقه، به خبرنگار ینی شفق گفت:

"بسیاری از مراتع و زمین های قابل کشت، پیش از آغاز جنگ داخلی در این مناطق، امروز به زمین های کشت گیاه ماری جوآنا تبدیل شده و تروریست های پیشمرگه ی "اتحاد دمکراتیک سوریه" (پ. ی. د) نیز، در نزدیکی این مراتع پایگاه های نظارتی و مهار ایجاد کرده اند. زمین های کشاورزی نزدیک پایگاه های آمریکایی در شهرهای رقه، حسکه، دیرالزور و تل ابیض، ویژه ی کشت انواع گیاهان افیونی به وِیژه حشیش است و کسی حق نزدیک شدن به این زمین های کشاورزی را ندارد، چرا که با واکنش  نظامیان آمریکایی در راستای حفاظت از کارگران و مواد مخدر پ. ک. ک روبرو می شود".

روزنامه ی ینی شفق در ادامه مدعی کسب اطلاعات دیگری از منابع محلی پیرامون کشت و تجارت مواد مخدر از سوی پ. ک. ک شد و نوشت:

"تروریست های پیشمرگه ی پ. ک. ک، در درازنای سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷، شهر "عفرین" را به بزرگ ترین منطقه ی کشت، تولید و صادرات مواد مخدر تبدیل کرده بودند که پس از یورش ارتش ترکیه به این منطقه، بسیاری از سوداگران مواد مخدر مرتبط با پ. ک. ک، به حسکه، تل ابیض و به ویژه شهر رقه فراری شدند و در این منطقه، بسیاری از صنایع به کارخانه های تولید مواد مخدر دگرش کاربری داده شده، به گونه ای که امروز شهر رقه به مرکزی تازه برای کشت، تولید و صادرات مواد مخدر به کشورهای ایران، ترکیه، عراق، لبنان، حوزه ی خلیج فارس و برخی از کشورهای اروپایی تبدیل شده است".


روزنامه ی "ینی آکیت" از دیگر رسانه های نزدیک به دولت ترکیه نیز، با اشاره به این گزارش، به نقل از "محمد سعید" از زمینداران پیشین زمین های کشاورزی در تل ابیض نوشت:

"«نوح زوآیتر» از ثروتمندان لبنانی فعال در قاچاق مواد مخدر نیز، به روش های گوناگون از فرایند تولید و صادرات مواد مخدر در شهر رقه پشتیبانی می کند و بخشی از مواد مخدر تولید شده در این منطقه را از راه گزرگاه حسکه - حمص، به لبنان منتقل کرده و از آنجا به کشورهای عربی و اروپایی از جمله ایتالیا صادر می کند.

به نوشته ی این رسانه، فرایند کاشت، داشت، برداشت، تولید و صادرات این مواد افیونی از سوی پ. ک. ک در شمال سوریه، به طور کامل با پشتیبانی، همراهی و دیدبانی آمریکایی ها انجام می شود و سود سرشار این فراورده ی سیاه، صرف هزینه های نظامیان آمریکایی و اقدامات تروریستی پ. ک. ک می شود. رسانه های خبری تحلیلی ترکیه به ویژه آژانس های خبری نزدیک به حزب حاکم این کشور، پیش از این بارها مدعی تجارت مواد مخدر از سوی پ. ک. ک با همراهی آمریکایی ها شده بودند و عنوان کرده اند که سود این تجارت سیاه صرف اقدامات ضد امنیتی و تروریستی پ. ک. ک علیه هازمان ترکیه شده است".

روزنامه ینی شفق در میانه های ماه فبریه، با انتشار گزارشی با عنوان "خط را مسدود کردیم"، نوشت:

"گزرگاه مرزی تروریست ها از «جین دره سی» در باختر عفرین تا کوه «برسایا» که در جریان عملیات عفرین موسوم به «شاخه ی زیتون» مسدود شده، محل کسب درآمد غیر قانونی گروهک پ. ک. ک و تجارت سیاه آنها بود".

PKK is a terrorist organization
به نوشته این رسانه، تروریست های پیشمرگه ی پ. ک. ک از راه گزرگاه مرزی جین دره سی ـ کوه برسایا، به قاچاق انسان و پخش مواد مخدر با نظارت آمریکایی ها می پرداختند که با مسدود شدن این گزرگاه، درآمد روزانه  ی۵۵۰ هزار دلاری آنها قطع شده است. این رسانه در آن گزارش تاکید کرده بود که گزرگاه ۱۲۰ کیلومتری جین دره سی - کوه برسایا، یک مسیر با ارزش راهبردی برای پیشمرگه های تروریست پانکرد سوری بود که سالانه بالغ بر ۲۰۰ ملیون دلار را از راه تجارت مواد مخدر عاید گروهک تجزیه طلب پ. ک. ک می کرد.

روزنامه ی "استار"، اواخر ماه مارچ امسال، با انتشار گزارشی با عنوان "تجارت کثیف آمریکا و پ. ک. ک" نوشت:

"منطقه ی دیرالزور از آغاز جنگ داخلی سوریه، محل مناقشه و کشمکش بوده است، به گونه ای که از یک سو آمریکا و پ. ک. ک و از سوی دیگر، روسیه و ایران تلاش می کنند مهار این منطقه را به دست گیرند".

به نوشته ی این رسانه، در حالی مبارزه برای گرفتن دیرالزور بین دو طرف ادامه دارد که آمریکا تاکنون اقدامات موفقیت آمیز و موثرتری را در اشغال این منطقه انجام داده است، به گونه ای که همراه با گروهک پ. ک. ک و تروریست های پانکرد موسوم به یگان های مدافع خلق (ی. پ. گ)، به سیاست ایجاد پایگاه های نفتی و نیز پخش مواد مخدر روی آورده و با کمک این گروهک های تروریستی، به قاچاق مواد مخدر و نفت مبادرت می ورزد !!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د