رد شدن به محتوای اصلی

دانلد ترامپ: به ثروت بادآورده ی سپاه پاسداران پایان دادم

"دانلد ترامپ" روز پنج‌ شنبه ۱۲ اُم مهر ماه، با امضای "راهبرد ملی رویارویی با تروریسم"، خروج ایالات متحده از توافق اتمی با ایران "که ثروت بادآورده‌ ای در اختیار سپاه پاسداران گزاشت" را، از جمله دستاوردهایش در این زمینه برشمرد.


بنا بر گزارش تارنمای کاخ سپید، ترامپ در مقدمه ی راهبرد تازه ی آمریکا برای رویارویی با تروریسم نوشت:
"در دولت من، تلاش‌ های آمریکا برای در هم شکستن تروریست‌ ها شتاب گرفت".

رییس‌ جمهوری آمریکا پس از اشاره به منکوب کردن داعش در عراق و سوریه با همراهی متحدان این کشور گفت:
"من به حضور آمریکا در توافق دهشتناک با جمهوری اسلامی پایان دادم. توافقی که ثروتی بادآورده ای برای سپاه پاسداران و گروه‌ های نیابتیش فراهم می‌ کرد و تامین مالی سو رفتار ایران در جهان بود".

وی با تاکید بر اهمیت "راهبرد ملی رویارویی با تروریسم" گفت:
"ما برای حفاظت از ملت بزرگمان، از همه ی ابزارهای قدرت آمریکا استفاده می‌ کنیم و دشمنانمان را شکست خواهیم داد".

در متن ۳۴ رویه ای این راهبرد، از "تروریست‌ های وابسته به اسلام افراطی"، "جمهوری اسلامی به عنوان بزرگ‌ ترین رژیم پشتیبان تروریسم" و "دیگر اشکال تروریسم"، به عنوان اصلی‌ ترین تهدیدهای پیش روی ایالات متحده یاد شده است. در این راهبرد، بارها به نام سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس اشاره شده و با نام بردن از گروه‌ های نیابتی سپاه، "قابل توجه‌ تر از همه، گروهک تروریستی حزب‌ الله لبنان"، از "ناپایدار سازی ایران در منطقه و در جهان"، همچون عراق، لبنان، سرزمین‌ های فلستینی، سوریه و یمن، به عنوان تهدیدهای پیش روی ایالات متحده ذکر شده است.

"ژرژ بوش" و "حسین اوباما" دو رییس‌ جمهوری پیشین آمریکا، در آغاز دوران ریاست جمهوری خود در سال‌ های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۱، راهبرد دولت خود را در رویارویی با تروریسم منتشر کرده بودند.

بولتون:
"جمهوری اسلامی بانک مرکزی جهانی تروریسم است".

"جان بولتون" مشاور امنیت ملی رییس جمهوری آمریکا نیز، در تبیین راهبرد تازه ی این کشور در رویارویی با تروریسم، مشخصن از رژیم ولایت فقیه نام برد و جمهوری اسلامی را "بانک مرکزی جهانی برای تروریسم بین‌ المللی" خواند. بولتون با اشاره به تحریم‌ های آمریکا، به ویژه دور دوم این تحریم‌ ها که قرار است از روز ۱۳ اُم آبان ماه به اجرا گزاشته شود، گفت:

"هدف این است که هیچ‌ گونه استثنایی در زمینه ی خرید نفت از رژیم تهران برای کشورهای دیگر قائل نشویم، تا احتمالن فروش نفت تهران را به صفر برسانیم".

سرکردگان رژیم هنوز واکنشی به سخنان دانلد ترامپ و مشاور امنیت ملی او نشان نداده اند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د