رد شدن به محتوای اصلی

یک تروریست آدمکش فلستینی از زندان آزاد شد و رسانه ها برای او جشن گرفتند !!

یک تروریست الله  پرست فلستینی به نام "محمود جبارین" که به جرم قتل یک شهروند اسراییلی در سال ۱۹۸۸ بازداشت، دادگاهی و برای ۳۰ سال زندانی شده بود، دیروز از زندان اسراییل آزاد شد.


این آدمکش تروریست که برای گروهک تروریستی "فتح" مزدوری می کرد، پس از آنکه یک عرب اسراییلی را به گمان اینکه با شبکه ی اطلاعاتی و امنیتی اسراییل همکاری می کند، ترور کرده بود، به همراه ۲۸ نفر دیگر دستگیر و پس از طی مراحل دادگاه، به زندان ابد محکوم می شود که سپس شامل بخشودگی گشته و زندان ابد او به ۳۰ سال زندان کاهش می یابد.

او در حالی پس از ۳۰ سال از زندان آزاد شد که در درازنای همه ی این مدت، هیچ روزی را به مرخصی نرفته بود و هتا اجازه ی دیدار با خانواده از جمله پدر و مادرش را نداشت. محمود جبارین که دیروز از زندان آزاد شد، پس از آزادی مستقیمن به سر خاک مادر خود و سپس به دیدار پدرش رفت که در بستر بیماری بود. اما این همه ی ماجرا نیست.

رسانه هایی که درد و ورم پشتیبانی از اسلام دارند و اسلام کزایی و اهریمنی را هلوا هلوا می کنند و با جهانی سازی اسلام و ایجاد فشار ورود گله ای صدها هزار الله پرست به اروپا، قصد بر هم زدن نظم کهن جهانی را دارند تا بتوانند با جهانی سازی اسلام، مقاصد شوم حکومت جهانی و فاشیسم بین المللی خود را حاکم کنند، در نهایت بی شرافتی که ویژگی اصلی این رسانه هاست، این تروریست را مورد پوشش خبری گسترده قرار دادند.

و نه تنها او را پشتیبانی رسانه ای گسترده کردند، که کوچک ترین اشاره ای هم به پیشینه ی تروریستی او و هم قتاران آدمکشش نکردند.


واروونه ی آن، با آهنگی که دل را به رحم آورد و با تصویر سازی و نشان دادن اشک ریختن های یک تروریست آدمکش برای مادر و پدرش، از این موجود خونریز و تروریست، یک هلوی مهربان تحویل گوساله های مخاطب خود دادند تا بدین ترتیب، از یک اهریمن چهره ای فرشته گونه ساخته باشند.

پرسش اینست که چگونه است یک تروریست الله پرست فلستینی، هم خانواده دارد و هم خانواده اش را مسلن تا این حد دوست می دارد، اما آیا آن اسراییلی که به دست این حرامزاده ی خونریز و بی قرار به قتل رسیده است، خانواده نمی داشت ؟ آیا او پدر و همسر نبود ؟ آیا او مادر و پدر و یرادر و خواهر نمی داشت ؟!

پس چگونه است که اصالت رسانه ها این شده است که چشمشان را بر روی واقعیت های همه جانبه ببندند و اصل بی طرفی را به گورستان رسانه ها بسپارند و انگار نه انگار که روزگاری جنایتی به دست این خون آشام تروریست انجام گرفته است ؟؟

آیا چند نفر را می توان سراغ گرفت که با دیدن این ویدیوی کوردلانه و تحریف شده و یک جانبه گرایانه، در بازی رسانه های هوادار تروریست های فلستینی بُر نخورند و نسبت به اسراییل بد ذهن نگردد ؟؟


آیا اینکه اسراییل یک تروریست آدمکش را دستگیر کرده و او را به زندان انداخته است، کار نادرستی است و آیا همینکه او را اعدام نکرده و هتا مجازات زندان ابدش را تنها به ۳۰ سال زندان کاهش داده است، نشانه ی بخشودگی و دل رحمی اسراییل نیست ؟

چگونه است که همه ی خوبی ها در طرف مشتی اوباش تروریست و الله پرست جمع می گردد و همه ی پلیدی ها و بدی ها را به آسانی و با بی شرافتی کامل، به یهودیان و اسراییل نسبت می دهند ؟؟

چگونه است که اگر الله پرست فرومایه بارها و هزاران بار، یهودیان و نه تنها سهیونیست ها و اسراییلیان را، پست تر از خوک و نسناس می خواند و هتا از وآژه های "یهود" و "جهود" به عنوان فحش استفاده می کند، هیچ ایرادی به او گرفته نمی شود، انگار که غلط درستی مرتکب شده باشد، اما به محض آنکه رییس جمهور اسراییل، نه به ایرانیان که به هیوانی ایرانی که البته منظورش سازمان ترورییستی سپاه پاسداران و شخص دیکتاتور رژیم می باشد، او را هیوان خطاب کند، رگ های پفیوز آریایی و ترک خر مزدوران رژیم باد می کند ؟؟


چگونه است که مرگ همیشه برای همسایه ی مان اسراییل خوب است و نه برای خودمان ؟؟

چگونه است که به نخوت اسلامی و تروریستی خود اجازه می دهید که بیخ تا بیخ گوش اسراییل، گروهک های تروریستی به وجود آورید و با ایجاد ناامنی پیوسته و همیشگی، موجودیت یک کشور تاریخی را تهدید کنید، اما اگر او از خود دفاع کرد، با هزار و یک انگ و ناسزا و فحش، از مظلوم نمایی های کزایی و نخ نمای خود، پیراهن عثمان به هوا می کنید ؟؟

ایرانیان آگاهی که این پیام را می خوانند، بدانند که دوستی ایران و اسراییل، یک دوستی تاریخی و همیشگی بوده است و ما نه جنگ با اسراییل را می خواهیم و نه تداوم این دشمنی ابلهانه ی رژیم سر تا پا تقصیر ولایت فقیه با این کشور را.

ما خواهان دوستی دو ملت و برقراری روابط نیک و خوب با همسایه ی خود اسراییل هستیم. اسراییل دوست ایران است و جمهوری اسلامی دشمن ایران و این را تاریخ ثابت کرده است که هتا در اوج جنگ ایران و همه ی کشورهای عرب الله پرست، این اسراییل بود که به ایرانیان کمک نمود و موشک و تسلیحات را برای سربازان ایرانی فراهم آورد.

پاینده ایران
زنده باد اسراییل

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د