رد شدن به محتوای اصلی

آیا به راستی در جریان جنگ یکم، نیمی از جمعیت ایرانیان کشتار شده است ؟

در دهه ی گزشته، داستانی افشا شده است مبنی بر کشتار بیش از ۹ ملیون ایرانی از سوی امپریالیسم انگل ستان. این کشتار به واسطه ی جنگ جهانی یکم و خرید فراورده های کشاورزی از سوی ارتش اشغالگر بریتانیا و از راه ایجاد قحطی فراگیر در ایران، رخ داده است.


این ادعایی است که به تازگی مطرح شده است، آن هم در شراطی که رژیم جمهوری اسلامی همچنان با تنها عامل به وجود آورنده ی آن یعنی دولت استعمارگر انگل ستان، دارای روابط تنگاتنگ و دوستانه ای است.

جمهوری اسلامی نیز، به مانند اسلاف مصدق الهی خود، در ضمن گرفتن ژست ضد امپریالیستی و عرعر کردن شعار "نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی"، همیشه در بهترین روابط با کشورهای استعمارگر و امپریالیستی، دولت های لیبرال و دمکرات غربی که البته طیف چپ جهانی را شامل می شوند بوده است و افزون بر این، نه تنها استقلال خود را به غربی ها وابسته کرده، که نیمه ی دیگر استقلال ادعایی و کزایی خود را با روابط بسیار نزدیک و صمیمانه با رژیم های دیکتاتور و خونریز کمونیستی که عمده ی آنها آسیایی و شرقی هستند، همواره نگاه داشته و آن را تقویت نیز کرده است.

پرسشی که ذهن کنجکاو را برمی انگیزد، اینست که چرا چنین ادعای بزرگی مبنی بر کشتار ایرانیان به اراده ی استعماری و اشغالگرانه ی انگل ها، هرگز پشتوانه ای مستند نداشته است.


منظور از پشتوانه ی مستند نیز، به دست دادن سندی تاریخی مبنی بر اشاره به رخداد چنین فاجعه ای است که از آن به عنوان "هولوکاست ایرانی" یا "قحطی بزرگ" یاد می شود. یعنی می توان پذیرفت که در درازنای همه ی دهه های گزشته، هتا یک برگ سند از دستگاه های اطلاعاتی کشور نیز وجود نداشته باشد ؟ یعنی می توان پذیرفت که در همه ی این مدت، همه ی روزنامه های کشور متلقن درباره ی آن فاجعه سکوت کرده باشند ؟؟

چگونه است که در صورت رخداد هولوکاست ایرانی، هتا اندیشمندان و مبارزان مشروطه و فرهیختگان کشور همچون زنده یاد "کسروی تبریزی" و "تقی زاده"، نسبت به رخداد چنین جنایت جنگی بزرگی علیه ایرانیان سکوت کرده اند و هتا یک جمله را هم نه به زبان آورده اند و نه نوشته اند ؟؟

اگر آنچه که جمهوری انیران اسلامی مدعی می شود، درست است و این جنایت تاریخی به راستی از سوی انگل ها بر ایرانیان تحمیل شده باشد، دست کم باید در اسناد وزارت خارجه، وزارت کشور و یا نهادهای رسمی دیگری همچون ثبت احوال و اداره ی آمار و نفوس و نیز از همه مهم تر ساواک، اشاره ای به این موضوع شده باشد که تاکنون چنین اسنادی هرگز به مردم و جهان نشان داده نشده اند.


از این گزشته، چگونه است که از یکسو ولایت فقیه به سرکردگی انگل وق وق زن خود حاجی لکلک "رائفی پور"، پیوسته بر آتش این هیزم می دمد و آن را به خورد مخاطبان حزب الاغی خود می دهد، اما از سوی دیگر، بلند پایه ترین سرکردگان رژیم از جمله رییس جمهور منصوب دیکتاتورش آخوند "حسنک روحانی"، با نخست وزیران انگل ستان نشست و برخاست می کند و با آنها انواع و اقسام لاس ها را می زند ؟؟

چگونه است که رییس جمهور روباه بنفش رژیم، چشم بر این جنایت جنگی از سوی انگل ها علیه ایرانیان بسته و تابعیت و شهروندی کشور انگل ها را پذیرفته است و با این کار، سرسپردگی خود به فاحشه ی بریتانیا موسوم به ملکه الیزابت چندم را انجام داده است ؟؟


چگونه است که این افشاگری بسیار تکان دهنده، هیچ خشتی را از دیوار ایران ستیزی جهان فرونمی ریزد ؟؟

از اینرو و با توجه به ترفند مظلوم نمایی رژیم خونریز ولایت فقیه که این بار از مظلوم نمایی ملی و سواستفاده از عرق ملی ایرانیان افزون بر مظلوم نمایی مذهبی استفاده کرده است، می توان به این مهم پی برد که در تاریکی نبود اسناد، یاوه سرایی مزدوران رژیم در این باره همچنان ادامه دارد و این بازی با احساسات ملی و میهنی مردم آنچنان خوب پاسخ داده است که تا به امروز که این مقاله نوشته می شود، هتا یک تن هم از میان گله های مخاطب آنان از جای خود برنخاسته است تا این پرسش و ایراد را مطرح کند !!


جمهوری اسلامی خود مسئول کشتار صدها هزار ایرانی در کشور و نیز ارتکاب جنایات جنگی و تجاوزات جنگی است. جمهوری اسلامی رژیمی ضد ایرانی است که کم ترین مورد جنایت جنگی آن، همانا ایجاد و پشتیبانی از "کودک سربازی" زیر نام الله خونریز مدینه و جهاد کزایی اسلامی است.

جهادی که با به کشتن دادن کودکان، نوجوانان و جوانان کشور و زیر سایه ی اسلام اهریمنی و جبهه ی به اصطلاح حق علیه باطل انجام می گرفت و در عین حال، سرکردگان رژیم و همپالگی هایشان، جملگی در عافیت روزگار می گزراندند و تا به امروز هم در کاخ های خود، استوار و خوش نشسته اند و به ریس امت کودن ساده لوح می خندند.


در روزگاری که کودکان و جوانان ایرانی در خط مقدم جنگی کشتار می شدند و برای آرمان های دروغین و ضد ایرانی اسلام کزایی و آزاد سازی قدس به اصطلاح اسلامی، به کام مرگ فرستاده می شدند، انگل زادگان جمهوری اسلامی در بهترین دانشگاه های غربی به ویژه ایالات متحده، مشغول تحصیل بوده اند تا امروزه به سر مارهای رژیم اسلامی در آن کشورها تبدیل شوند و برای جمهوری اسلامی لابی گری کرده و پول شویی نمایند.

همانگونه که می بینید، نه خدایی هست و نه منجی ایی. این شما مردم هستید که خدای خود و نجات بخش و رهایی گر خود هستید و بس و از پی بی خبری و سکوت و خیانت شما به خود می باشد که اهریمن همیشه بر شما پیروز شده است و از این اهریمنان، هتا "پان ایرانیسم حکومتی" هم علیه شما و آزادی و میهن پرستی شما و با ادعای گزاف میهن پرستی، سکوت کرده است !!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د