رد شدن به محتوای اصلی

دزدی های قانونی سرکردگان رژیم چرا دارد افشا می شود

تلوزیون آخوندی که نه راستگو و راستکردار، که دروغگو و دروغ زنی است که "ضد خبر" تولید می کند و در واقع صدای و سیمای رژیم، بخشی دیداری و شنیداری و دروغ پراکنی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی می باشد، این روزها دم از شرافت و انسانیت و حق طلبی، ایران دوستی و مردم گرایی می زند !!


پس از ۴۰ سال چپاول گری و یکه تازی بر عرصه ی قصب شده ی اقتصادی کشور، در حالی که هنوز و پس از ۴۰ سال، سرکردگان رژیم از بیت دیکتاتور رژیم گرفته تا نهاد کزایی ریاست جمهوری و انگل موریانه های تویله نشین مجلس ولایت، همگی در کاخ و برج و بارو زندگی می کنند و تا توانسته اند، زمین ها و خانه ها و باغ های مردم را بالا کشیده، قصب و مصادره کرده و بر آنها به گزاف چنگ انقلابی انداخته اند، اما به تازگی مد شده که همین بی شرف ها دم از حقوق مردم و به فکر درد و گرفتاری مردم بودن بزنند !!

یادشان رفته زمین خواری های عمامان جمعه را. یادشان رفته ویرانی خانه هایی که آنها را به حکم زور قانون شهرداری، "غیر مجاز" می خواندند و ویران می کردند.

یادشان رفته صدها هزار بی خانمان و ملیون ها اجاره نشینی را از همان آغاز که لاشخوری به نام "خمینی حرامزاده" وعده ی آب و برق و خانه ی رایگان بهشان می داد را. یادشان رفته که همه ی این بدبختی هایی که بر سر مردم رنجور ستم کشیده ی ما تحمیل کرده اند، کار خود ایشان است. اما ما یادمان نرفته و نمی رود. ما نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم. ما انتقام خواهیم گرفت و کشورمان را پس خواهیم گرفت و ریشه ی شمایان را در سرزمینمان خواهیم سوزاند.

جمهوری انیران اسلامی، حاضر است به مفت خوارگان خوش نشینش ده ها ملیون تومان حقوق یافمت بدهد، اما کارگر بیچاره ای که اجاره نشینی می کند و بدهکار همه جاست، باید حقوقش را چند ماه به چند ماه دریافت نکند و بخش بزرگی از حقوق بگیران نیز، نه تنها صد در صد حقوق ناچیز خود را دریافت نمی کنند و همیشه در صف مطالباتشان به خط می شوند، که بانک های رژیم سرمایه های مردم را دزدیده و دست اندرکارانش را یکی پس از دیگری از کشور گریخته و پول ها به جیب رژیم می روند و سر مردم بی کلاه !!

این، حکومت عدل اسلامی است.


جمهوری اسلامی آن قدر بدهکار است که نمی توان امیدی به بهبود اوضاع اقتصادی کشور داشت. مردم ما در تنگنایی گرفتار آمده اند که دستاورد بی تفاوتی خودشان نسبت به رفتاری ضد مردمی رژیم می باشد و تا هنگامی که مردم به بیداری فراگیر ملی نرسند که باید و باید این رژیم را از بنیان و اساس براندازی کرد، گرهی از مشکلات مردم باز نخواهد شد.

امروز، صدا و سیمای رژیم دم از دادگری می زند !! اکنون که سرگردگان رژیم که همه ی عمرشان را در خانه های مصادره ای دیگران زیسته اند و با پول و ثروت مردم، کاخ نشین شده اند، و اکنون که دیگر همگی به سنین بالا رسیده و نزدیک است ریق رحمت الهی را سر بکشند، فیل انسان نمایان به اصطلاح حق طلب یاد هندوستان کرده و با افشاگری از این و آن خرده دزد و مهره ریزه های انگل، می خواهند صورتک مردم گرایی و حق طلبی بر چهره ی زشت و اهریمنیشان بزنند.

نگزارید مردم بار دیگر شما را فریب دهند، اینها دزدانی هستند که با چراغ آمده اند !!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د