رد شدن به محتوای اصلی

کنگره ی جهانی یهود: "ملل متحد باید آشوب های فلستینی در غزه که به محیط زیست هم آسیب می رساند را محکوم کند"

کنگره ی جهانی یهود که یکی از مهمترین سازمان های جوامع یهودی در سراسر جهان است، با ارائه شکایت نامه ای به سازمان ملل خواهان آن شد که شورای امنیت به عملیات آشوبگرانه فلسطینی ها در طول خط مرزی با اسرائیل رسیدگی کند و به نکوهش آن بپردازد.

آتش سوزی هایی که گروه های ترور فلسطینی در بیشه زارهای اسرائیل ایجاد می کنند
و آتش زدن لاستیک ها یک فاجعه زیست محیطی به وجود می آورد
در این شکایت نامه گفته شده که سازمان های ترور فلسطینی به آشوبگران دستور می دهند در طول خط مرزی به آتش زدن لاستیک بپردازند و دود غلیظی ایجاد می کنند که باعث آلودگی هوا می شود و اسرائیل را ناچار می سازد برای پراکنده ساختن اغتشاشگران گاز اشک آور شلیک کند.

در این شکایت نامه که بیش از ۲۲ هزار نفر تلاشگران سازمان های یهودی جهان آن را امضا کرده اند آمده است که هوا کردن بادبادک ها و بادکنک های آتشزا که موجب ایجاد صدها حریق در اسرائیل شده و چند میلیون متر مربع بیشه و جنگل و مزارع کشاورزی را دچار آتش سوزی کرده، آن نیز موجب آلودگی هوا می شود و همچین یک اقدام جنگی محسوب می گردد.

کنگره جهانی یهود از سازمان ملل خواستار گردیده این موضوع را به شورای امنیت ارجاع دهد و قطعنامه ای تصویب شود که این گونه عملیات تعرضی را متوقف سازد. اکنون بیش از چهار ماه است که حماس و دیگر سازمان های تروریستی در غزه، به اغتشاش و سوزاندن لاستیک و فرستادن بادبادک های آتشزا دست می زنند و هنوز هیچ کشور جهان این گونه رفتارها را نکوهش نکرده است. در این شکایت نامه همچنین آمده است که در نتیجه آتش سوزی های گسترده در بیشه ها و مزارع کشاورزی، همه حشرات و خزنده ها و حتی حیوانات صحرایی نیز که در حفظ توازن محیط زیست نقش مهمی داشته اند نابود شده اند و این یک اقدام جنایتکارانه است که جامعه جهانی نباید در برابر آن ساکت نشیند.

معلوم نیست که سازمان ملل و شورای امنیت، تا چه حد این شکایت را جدی بگیرند و حاضر به رسیدگی به آن باشند. سازمان های فلسطینی و همچنین حکومت خودگردان فلسطینی تاکنون بارها به شورای امنیت شکایت برده و اسرائیل را مورد اتهام و افترا قرار داده اند.

یکی از تانکرهایی که قرار است جمعا ۲۵۰ هزار لیبر گازوئیل از اسرائیل به غزه برسانند
سران سازمان های ترور در غزه می گویند: از آن جا که مردمان غزه در محنت به سر می برند، باید زندگی را بر مردمان اسرائیل نیز تلخ کرد. گفتنی است: این تلخی زندگی در غزه به سبب آن است که گروه حماس به مبارزه مسلحانه علیه اسرائیل ادامه می دهد و از کمک مالی رژیم ایران برخوردار است و در کنار آن، گروه های دیگری نیز مانند جهاد اسلامی آزادی فلسطین، به جای آن که توان مالی خود را در راه تامین آسایش مردم غزه هزینه کنند، همچنان به راه تروریستی علیه اسرائیل ادامه می دهند.

هزینه دو تانکر گازوئیل را امیرنشین قطر به اسرائیل پرداخت می کند. ولی برخی از دولتمردان در اورشلیم بر این باورند که اسرائیل باید بخشی از پول حکومت خودگردان را بلوکه کرده و آن را برای رفاه مردم غزه هزینه کند. قرار است در روزهای آینده ده ها تانکر دیگر حامل گازوئیل نیز به غزه فرستاده شود و در مجموع ۲۵۰ هزار لیبتر گازوئیل برای نیروگاه برق غزه ذخیره گردد تا خاموشی های برق در آن سرزمین به حداقل برسد.

در همان حال که عملیات تعرضی از غزه علیه اسرائیل و ساکنان نواحی پیرامونی آن سرزمین ادامه دارد، اسرائیل تصمیم گرفته برای کاستن از محنت زندگی و دشواری های معیشتی در غزه، به نوعی یاری رسانی دست بزند و امروز (چهارشنبه) دو تانکر گازوئیل از اسرائیل به غزه فرستاده شد تا سوخت مورد نیاز نیروگاه برق آن جا را برای مدتی تامین کند و از میزان خاموشی های برق کاسته شود.


اکنون چندمین ماه است که حکومت خودگردان فلسطینی حاضر به پرداخت بهای گازوئیل مورد نیاز نیروگاه برق غزه نیست و از این رو اهالی غزه در طول ساعات شبانه روز، فقط چند ساعت از تامین برق برخوردار هستند. هزینه خرید این مقدار گازوئیل حدود ده میلیون دلار است. محمود عباس خواستار شده بود که امیرنشین قطر این مبلغ را به طور مستقیم در اختیار او قرار دهد.

گروه تروریستی حماس، حکومت خودگردان و شخص محمود عباس را متهم می سازد که قصد دارد همه بودجه هایی را که تا کنون در اختیار حماس در غزه قرار می داد متوقف کند. ولی در اسرائیل این اندیشه مطرح گردیده که اسرائیل از پول مالیات های گمرکی کالاهای وارداتی و صادراتی به نواحی فلسطینی نشین، مبلغی را مستقیما برای اداره کنندگان غزه بفرستد. اسرائیل معمولا مالیات های گمرگیِ کالاهای فلسطینی را در پایان هر ماه در اختیار حکومت خودگردان می گذارد. ولی از آن جا که محمود عباس تقریبا همه پول های ارسالی به غزه را متوقف ساخته، اکنون اسرائیل ممکن است خود مستقیما بخشی از درآمدهای گمرکی را به جای آن که به حکومت خودگردان تسلیم کند، مستقیما به دست حماس برساند.

مقامات حکومت خودگردان، امروز (چهارشنبه) تهدید کردند که اگر اسرائیل به چنین کاری دست بزند، به اختیارات و قدرت حکومت محمود عباس آسیب جدی وارد می سازد.

حکومت خودگردان اکنون ماه های مدید است می کوشد حماس را متقاعد سازد که تسلط بر غزه را به حکومت خودگردان بازگرداند و اتحاد دو بخش فلسطینی نشین، یعنی کرانه باختری و غزه عملی گردد. حماس ظاهرا این خواست را می پذیرد، ولی خواهان حفظ شاخه نظامی خود می باشد که محمود عباس حاضر به پذیرفتن آن نیست. زیرا دوباره ممکن است حماس به کودتای نظامی دست بزند.


دستیاران محمود عباس امروز تهدید کردند که اگر اسرائیل بخشی از مالیات های گمرکی را ، به جای انتقال به حکومت خودگردان، مستقیما به حماس بپردازد، حکومت خودگردان هرگونه رابطه ای را با اسرائیل قطع خواهد کرد و همه معاهدات همکاری و همآهنگی بین طرفین را متوقف خواهد ساخت. ایالات متحده امروز (چهارشنبه) از کمک مالی امیرنشین قطر برای تامین گازوئیل مورد احتیاج نیروگاه برق غزه سپاسگزاری کرد و همچنین از اسرائیل قدردانی کرد که علیرغم همه خصوصمت هایی که از غزه علیه اسرائیل ابراز می شود، اجازه داده تانکرهای گازوئیل به حمل سوخت به داخل غزه بپردازند.

این تانکرها تحت نظارت ماموران سازمان ملل به انتقال سوخت می پردازند تا اطمینان حاصل شود که حماس این محموله های گازوئیل را برای امور نظامی خود مصادره نخواهد کرد.

تلویزیون ملی اسرائیل شب گذشته (سه شنبه) گزارشی را درباره گروهی در داخل غزه پخش کرد که هر روز ده ها بالون و بادبادک آتشزا به سوی خاک اسرائیل می فرستد، تا به گفته خویش این کشور را به آتش بکشانند و زندگی را بر مردم آن تلخ کنند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د