رد شدن به محتوای اصلی

ائتلاف اپوزوسیون در واشنگتن: ظاهری برانداز و ماهیتی تجزیه طلب

ائتلاف نیروهای اپوزوسیون ایران
ائتلاف موسوم به نیروهای اپوزوسیون ایران، به تازگی و با هدایت افراد معلوم الحالی چون "سید علیرضا نوریزاده" (نوری الکذاب) مزدور عرعربستان، "محسن سازگارا" توطئه گر سازنده ی سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز و از مشاوران کنونی شاهزاده "رضا پهلوی" امروز، تروریست تجزیه طلب پانکرد "عبدالله مهتدی" سرکرده ی گروهک کومله، "کیومرس نعیمی" از تامین کنندگان مالی دفتر سیاسی شاهزاده رضا پهلوی، "علی جوانمردی" خبرنگار پانکرد و تجزیه طلب وابسته به وزارت خارجه ی آمریکا و فرقه ی تجزیه طلب دمکرات کردستان، همکار و پشتیبان اصلی مالی "آریا اسبه" (آریاسب مغان باوند زاده) به نام "سیاوش امانیه" و ... در اپوزوسیون تشکیل شده است و پس از سازماندهی چندین ماهه و تبلیغات گسترده ی رسانه ایی، آغاز به کار خود را با صدور بیانیه ایی ده ماده ایی اعلام کرد.

ائتلاف نیروهای اپوزوسیون ایران
ائتلاف نیروهای اپوزوسیون ایران

در همایش مربوط به این ائتلاف که در روز آدینه ۱۸ اُم خرداد ماه ۲۵۷۷ برابر با ۸ اُم ژون ۲۰۱۸ در دانشگاه جرج واشنگتن برگزار شد، کمتر از ۶۰ نفر شرکت کردند.

این ائتلاف هر چند ظاهرن هدفش براندازی می باشد - که البته هنوز چگونگی و راهکارهای آن هم اعلام نشده است - اما در واقع در شرایط حساس داخلی و بین المللی ایران و بحران های گوناگونی که گریبان رژیم را گرفته است، نوعی هرزه گردی سیاسی بنا بر مطامع ضد ملی و به سود قوم گرایی می باشد که در این شرایط نیاز به پشتیبانی همه ی نیروهایمیهن پرست دارد.

نکته ی قابل توجه در بیانیه ی ده ماده ایی ائتلاف مورد نظر، تکرار و پیگیری مطالبات اصلاح طلبان حکومتی از تریبون اپوزوسیون می باشد که نه تنها با تاکید انحلال طلبی شاهزاده "رضا پهلوی" تناسبی ندارد، بلکه موجب نهادینه کردن خواست های کمینه ای مردم از رژیم و در نتیجه تداوم و بقای ان نیز می شود.

ترکیب نیروهای تشکیل دهنده آن نیز جای تردید و چه بسا نگرانی دارد.

جرج کیو - ائتلاف نیروهای اپوزوسیون ایران

سید علیرضا نوریزاده -
ائتلاف نیروهای اپوزوسیون ایران

عبد الله مهتدی -
ائتلاف نیروهای اپوزوسیون ایران
برای نمونه، حضور و پشتیبانی سید علیرضا نوری زاده یا نوری الکذاب مدیر تلوزیون ایران فردا، که رسانه های دیگری را نیز در اختیار دارد و در کارنامه ی سیاسی خود همسویی با بخشی از اصلاح طلبان حکومتی را نیز یدک می کشد و در تشویق مردم برای رای دادن به آخوند روحانی و همچنین قاطعیت هایی در مورد پیگیری سیاست های ایران ستیزانه ی کشورهای تجزیه طلب و ضد ایرانی عرعربی از سوی این عنصر معلوم الحال وجود دارد که ذهن هر تحلیلگر سیاسی را نسبت به مخاطره افتادن منافع ملی ایران مغشوش می کند.

در این همایش کزایی که پیر و پاتال های اپوزوسیون نما و نیز چندی تجزیه طلب همه چیز باخته شرکت کردند، از سوی افراد معلوم الحالی چون عبد الله مهتدی و جرج کیو و چندی دیگر، بارها از عبارت تجزیه طلبانه ی "ملیت های ایرانی" استفاده شد که با اعتراض ایرانیان میهن پرست باشنده در نشست روبرو شد. ایرانیان میهن پرست در اعتراض به یاوه گویی ایران ستیزان، فریاد می زدند: "یک ملت؛ یک ملت بیشتر نداریم و آن ایران است؛ برو بیرون...":


ضلع دیگر این ائتلاف کزایی و نامیمون را ائتلاف ده تشکیل می دهد که ترکیب اصلی آن نیز تاکنون دستخوش دگرش هایی بوده است و گروه ها و اشخاصی در آن حضور داشته اند که تروریست بودن، تجزیه طلب بودن آنها یا وابستگی آنها به رژیم ولایت فقیه همچون گروهک اتحاد شوراهای استانی، در محافل سیاسی بر کسی پوشیده نیست. برای نمونه، می توان به حضور موقتی و خروج عناصری چون مزدور نفوذی رژیم به اپوزوسیون در قاموس سرتیپ سرلشگر پفکی"امیر منصور آریا" از ائتلاف ده و یا حضور "روزبه مشکین خط" هفت خط، اصلاح طلب تندروی حکومتی ساکن ایران و دارای حاشیه ی امنیتی، اشاره کرد.

البته قابل ذکر است شاهزاده رضا پهلوی نیز، در آغازه های آبان ماه و در پاسخ به پرسش شخصی در مورد ادعایی مبنی بر اینکه بنیانگزاران این ائتلاف اعلام کرده اند که شاهزاده رضا پهلوی "ریاست افتخاری" این ائتلاف را بر عهده دارد، ایشان با قاطعیت هر گونه نقش و پشتیبانی و اطلاع خود را از این ائتلاف دروغ دانسته و با دوراندیشی و درایت راه، هرگونه بهره برداری سیاسی از نامشان را برای سردکردگان این ائتلاف مشکوک که زمزمه هایی نیز از پشتیبانی مالی بنگاه های اطلاعاتی آمریکا و اسراییل از آنها به گوش می رسد را بسته و رفع مسئولیت نمودند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د