رد شدن به محتوای اصلی

در سال تحصیلی جاری در ایران، بیش از ۱۵۲ هزار دانش‌آموز دختر ترک تحصیل کردند

معاون سرکرده ی وزارت آموزش و پرورش رژیم می‌ گوید که بیش از ۱۵۰ هزار دانش‌ آموز دختر، در سال تحصیلی جاری ترک تحصیل کرده‌ اند و هم زمان یک نماینده مزدور تویله ی مجلس پیش‌ بینی کرد که آموزش و پرورش تا پایان سال با کسری ۲۰ هزار ملیارد تومانی یارانه روبرو خواهد شد.


"عباس سلطانیان" معاون آموزش دوره ی متوسطه ی دوم وزارت آموزش و پرورش رژیم، گفته است که ۱۵۱ هزار و ۴۶ دختر در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ از تحصیل بازماندند و "هیچ جا مشخصاتشان ثبت نشده و اسلن دانش‌آموز محسوب نمی‌ شوند" !! این سرکرده ی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه میزان ترک تحصیل در میان دانش‌ آموزان دختر "به مراتب بیشتر" از پسران است، اما کارکرد آموزش و پرورش در چند سال گزشته برای جذب دختران به تحصیل را به خیال خودش "خوب" ارزیابی کرد !! به گفته ی سلطانیان، دو سال پیش حدود ۴.۲۹ درصد از دانش‌آموزان دختر ترک تحصیل کرده بودند و این میزان در سال گذشته به ۴.۱۷ درصد رسید که همچنین گفته است که "یعنی ما دوازده‌ صدم درصد جذب دانش‌ آموزان کل کشور را افزایش داده‌ ایم" !!

این سرکرده ی آموزش و پرورش، علت اصلی ترک تحصیل دختران را فاصله ی زیاد مدارس از روستاها، فقر فرهنگی در برخی استان‌ ها و نقاط مرزی، ازدواج زود هنگام دختران و منعطف نبودن شیوه‌ های آموزشی و ساعات درسی اعلام کرد. بنا بر آمار رسمی، شمار دانش‌ آموزان دختر در گروه سنی ۱۵ و ۱۶ ساله در ایران، به بیش از یک ملیون تن می‌ رسد.

پیش از این، "معصومه آقاپورعلی شاهی" هموند فراکسیون زنان تویله ی مجلس، از وجود ۲۴ هزار بیوه ی زیر ۱۸ سال در کشور خبر داده و گفته بود که پس از خراسان رضوی، استان آذربایجان شرقی رتبه ی دوم کودک‌ همسری در ازدواج کودکان ۱۰ تا ۱۵ ساله را دارد. بر اساس آماری که سازمان ثبت احوال به دست داده است، در فاصله ی سال‌ های ۹۰ تا ۹۴، سالانه بین ۱۷۶ تا ۲۲۰ کودک زیر ۱۰ سال در ایران مجبور به ازدواج شده‌ اند !!



از سوی دیگر، یک نماینده ی مزدور دیگر در تویله ی شورای اسلامی، از کمبود رایانه ی ۲۰ هزار ملیارد تومانی وزارت آموزش و پرورش خبر داده است. پشتیبانی "میرزاده" سخنگوی کمیسیون به اصطلاح آموزش و تحقیقات تویله ی مجلس، در گفتگو با رسانه ی موسوم به "خانه ی ملت" تارنمای رسمی تویله ی شورای اسلامی، با اعلام این خبر از افزایش حجم "معوقات" آموزش و پرورش انتقاد کرد. به گفته ی وی، این کمبود رایانه ی احتمالی، در شرایطی پیش می‌ آید که اعتبار در دید گرفته‌ شده در سال جاری، برای وزارت آموزش و پرورش "بیشتر از ۴۰ هزار ملیارد تومان است".

این نماینده ی مزدور تویله ی مجلس، بخش عمده‌ ای از کمبود رایانه ی آموزش و پرورش را مربوط به "پاداش پایان خدمت و حقوق به تعویق‌ افتاده و انباشته‌ شده ی حق تدریسی‌ ها" دانست.


میرزاده از اینکه در سال‌ های گزشته نمایندگان مجلس با علم به اینکه لایحه ی یارانه به کمبود می‌ انجامد، اما همچنان به تصویب آن رضایت می‌ دهند، انتقاد کرده است. این کمبود یارانه در حالی اعلام شده که پیش از این، از فرسودگی ساختمان‌ های بسیاری از مدرسه های کشور در شهرهای بزرگ و نیز نبود مدرسه در مناطق روستایی، اخباری منتشر شده بود. در درازنای سال‌ های گزشته، شمار بسیاری از قشر آموزگاران و وابستگان سامانه ی آموزش و پرورش نیز، بارها به دلیل ناخرسندی از وضعیت دستمزدهای خود تجمع کرده بودند که با برخوردهای پلیسی و امنیتی مزدوران جمهوری اسلامی روبرو شدند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د