رد شدن به محتوای اصلی

سربلندی شاهزاده از دروغ های سید نوریزاده ی حرامزاده و دیگر بد اندیشان ایشان

آن پلید اندیش ماتحت خوار ولایت فقیه و سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نام "امید دانا" که با استناد به یاوه های زنازاده ای به نام "سید علیرضا نوریزاده" ی حرامزاده، به شاهزاده "رضا پهلوی" تهمت زده بود که ابشان با بدخواهان ایران و تجزیه طلبان تروریست پانکرد همکاری داشته است، امروز بداند که زمستان به پایان رسیده و روسیاهی به این زغال سوخته ی مزدور پان ایرانیست حکومتی باقی مانده است.


از دیگر سو، برخی از مصدقی چی هایی که از کوچک ترین فرصت های سوسکی و ریزترین روزنه ها، همه ی تلاش سرخورده ی شان را می کنند تا بلکه بتوانند اندک خشی به قامت رعنای شاهنشاهی مشروطه ی ایران و از راه آسیب بو ترور به شخصیت شاهزاده رضا پهلوی وارد کنند نیز، امروز متوجه خطاهای راهبردی خود در دشمنی با شاهزاده رضا پهلوی و خیل ده ها ملیونی هواداران ایشان شده اند.

از یکسو، سخنان شاهزاده رضا پهلوی با سخنان زنده یاد "شاهپور بختیار" پیرامون قانون اساسی مشروطه ی کشور و سامانه ی پادشاهی مشروطه و نیز اینکه هر دوی این بزرگواران، به معنای واقعی کلمه هیچ گونه مشکلی با سامانه ی جمهوری ندارند و افزون بر این، هر دو نیز بر رویکرد دمکراتیک و سکولار بودن سامانه ی سیاسی فرادای ایران آزاد، توجه ویژه و تمرکز اصلی دارند، بازتاب این خواست آرمانی ملت آزادی خواه ایران است که قصد دارند رژیم خونریز ولایت فقیه را با راهکارهایی ملی و چشم اندازی سکولار دمکرات و در قالب یک کشور یکپارچه و ملی، سرنگون و براندازی کنند.


از اینرو، دری وری ها سید حرامزاده ی رژیم که در قوتی کنسرو لندن در آب شور انداخته شده است، در خلال یک سری دری وری و دروغ سیاسی، مدعی شد که می خواهد رازی را افشا کند، اینکه شاهزاده رضا پهلوی در دفتر وی با دو غلاده از سرکردگان تروریست های تجزیه طلب پانکرد به داغ های "عبد الله مهتدی" و "مستفا هجری" از کومله و دمکرات دیدار داشته است. اما این نوریزاده ی کراواتی، موذیانه توضیح نداد که سرانجام این نشست چه بوده است.

شاهزاده نیز بارها موضع خود را روشن کرده است و هرگز با تجزیه طلبان همکاری نداشته است و افزون بر این، این آتشی بود برای ایشان که سیاوش وار از آن بیرون آمده است. این را به ویژه برای دشمنان ایشان می گویم.

مواضع شاهزاده در این گفتگو با سرکردگان تروریست های تجزیه طلب، مواضعی قاطعانه، میهن پرستانه و ملی بوده است که البته با این رویکرد ایشان، آن دو غلاده پانکرد بی مایه ی تروریست، آبشان با آب میهن پرستان ایرانی در یک جوی نرفته است.


در بیانیه ای که به تازگی از تارنمای گروهک تروریستی دمکرات منتشر شده است، می خوانیم:

دبیر خانە ی اجرایی حزب دمکرات کردستان ایران، طی اطلاعیە ای، سخنان "علیرضا نوریزادە" را تکذیب کرد.

متن اطلاعیە بدین شرح است:

در تکذیب سخنان آقای علیرضا نوریزادە
در یک پیام ویدیویی آقای نوریزادە در ستایش ((شاهزادە رضا پهلوی)) و شایستگی‌ های ایشان، بە سخنان ناگفتە ی آقایان مصطفی هجری مسئول اجرایی حزب دمکرات کردستان ایران و عبد اللە مهتدی دبیر کل حزب کوملە ی زحمتکشان کردستان ایران اشاره نمودە و اظهار می کند که (( توی دفتر من رازیست، ولی الان بهتون میگم. در دفتر من، کاک عبدللە مهتدی، کاک مصطفی هجری و شاهزادە رضا پهلوی گفتگو کردند. اینو براتون بگم چقدر زیباست کە گفتند: شاهزادە شما بیا بە کردستان، ما می بریمت تا بانە، پشت سرت، بە بانە خوش آمدید رو مردم ببینند و پیام بدە ببین چە اتفاقی خواهد افتاد)).

جهت روشن نمودن افکار عمومی در رابطە با این نشست و اشاره بە سخنان ناگفتە ی آقایان مصطفی هجری و عبد للە مهتدی در رابطە با آقای رضا پهلوی، این توضیح کوتاه را ضروری دانستیم:

١- سخنان دور از حقیقت آقای نوریزادە در ستایش آقای رضا پهلوی و از سوی آقایان مصطفی هجری و عبد للە مهتدی که بە آنها نسبت می دهد، کاملن ساختگی و بە دور از واقعیت بودە و چنین چیزی هیچ گاه مطرح نشدە و به همین جهت ما بە طور قاطع اظهارات آقای نوری زاده در این رابطه را تکذیب می‌ کنیم.

٢- در این نشست طرح پیشنهادی از طرف آقای پهلوی بە منظور همکاری مطرح شد کە بە دلیل در بر گرفتە نشدن حقوق سیاسی و ملی مشخص ملت کرد و دیگر ملیت‌ های ایران، بە طور کلی از سوی آقایان مصطفی هجری و عبدللە مهتدی رد شد و این نشست بدون هیچ نتیجە ای پایان یافت.

٣- چنین اظهاراتی، بی اساس از سوی آقای نوری زاده دور از عرف رسانه ای و اخلاق سیاسی می دانیم.

حزب دمکرات کردستان ایران
دبیر خانه‌ ی اجرایی
٣ تیرماه ١٣٩٧ ی خورشیدی
٢٤ ژوئن ٢٠١٨ ی میلادی

لازم به ذکر است که سید حرامزاده علیرضا نوریزاده، از سوی دستگاه اطلاعاتی عرعربستان سعودی، به نام "نوری الکذاب" شناخته می شود. این سخن بر اساس یک افشاگری ویکی لیکس به دست آمده است:

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د