رد شدن به محتوای اصلی

سرکرده ی پیشین ستاد کل نیروهای مسلح رژیم، ۲۷ سال است که یک ویلای ۱۰ هزار متر مربعی را در لواسان مصادره کرده است

یک گروه دانشجویی حکومتی وابسته به فرقه ی "اصولگرا" در نامه‌ ای به دادستان رژیم در بیدادگاه انقلاب تهران، خواستار باز پس‌ گیری یک ویلای مصادره‌ ای "۱۰ هزار متری" از تروریست مزدور "حسن فیروز آبادی" معروف به "گروهبان گارسیا" سرکرده ی پیشین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شد و اعلام کرد که دیکتاتور رژیم "دستور تخلیه ی این ویلا را صادر کرده است".


گروه "جنبش به اصطلاح عدالت خواه دانشجویی"، روز یک شنبه ۲۷ خرداد ماه، در نامه‌ ای به دادستان رژیم در تهران اعلام کرد که از سال ۷۲، یکی از ویلاهای مصادره‌ ای در شهر لواسان به مساحت ۱۰ هزار متر مربع، "به‌ طور رایگان" در اختیار حسن فیروز آبادی قرار گرفته است.

به گفته ی این گروه دانشجویی، فیروز آبادی بر خلاف تذکرات و پیگیری‌ های فراوان، حاضر به تخلیه ی ویلای یاد شده نیست. بر اساس این نامه که در تارنمای این گروه دانشجویی منتشر شده است، مالکیت این ویلا در اختیار "ستاد اجرایی فرمان کزایی عمام" از نهادهای اختلاسگر، بانکدار و چپاولگر وابسته به دیکتاتور رژیم است. جنبش به اصطلاح عدالت خواه دانشجویی، در نامه ی خود اعلام کرده که دیکتاتور جمهوری اسلامی نیز دو بار دستور تخلیه ی این ویلا را داده و اقدامات حقوقی و حکم تخلیه نیز، از محاکم دست نشانده ی قضایی گرفته شده، اما نیروی سرکوبگر انتظامی به‌ عنوان ضابط قضایی، تاکنون اقدام به اجرای این حکم و تخلیه ی ملک نام برده نکرده است.

این گروه دانشجویی تهدید کرده که در صورت ادامه ی تعلل دستگاه‌ های مربوطه درباره ی تخلیه ی این ویلا، حق اقدامات انقلابی را برای اجبار فرد نامبرده به تخلیه ی ویلای لواسان، برای خود محفوظ می‌ داند. در صورتی که روایت جنبش به اصطلاح عدالت خواه دانشجویی از دستور دفتر دیکتاتور رژیم برای تخلیه ی این ویلا راست بوده باشد، مشخص نیست که فیروز آبادی چگونه توانسته است از اجرای این دستور خودداری کند !!


برخی از کاربران فضای مجازی نوشته‌ اند که ویلای یاد شده متعلق به والا گوهر "اشرف پهلوی" خواهر اعلا حضرت شاهنشاه محمد رضا پهلوی بوده و پس از شورش ۵۷ مصادره شده است. پس از شورش الله پرستان مرتجع و چپ های خائن در بهمن ۵۷، افزون بر ساختمان‌ های متعلق به بستگان شاهنشاه و مقامات حکومت شاهنشاهی مشروطه، بسیاری از ساختمان‌ ها و اموال مربوط به بهاییان و یهودیان نیز اشغال و مصادره شدند و مالکیت آنها در اختیار بنیادهای وابسته به دیکتاتورهای جمهوری اسلامی قرار گرفت. مالکیت برخی از این ساختمان‌ ها به سرکردگان جمهوری اسلامی واگزار شد و برخی از آنها برای استفاده به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفت.

حسن فیروز آبادی از سال ۶۸ تا سال ۹۵، به مدت ۲۷ سال سرکردگی ستاد کل نیروهای مسلح رژیم را بر عهده داشت. دیکتاتور ولایت فقیه، روز ۸ اُم تیر ۹۵، سرتشتک محمد حسین باقری را به عنوان سرکرده ی تازه ی ستاد کل نیروهای مسلح رژیم منصوب کرد.

در مورد دلایل دگرش سرکرده ی ستاد کل نیروهای مسلح رژیم، گر چه برخی از سرکردگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله "اسماعیل کوثری" به وضعیت جسمانی و بیماری فیروز آبادی اشاره کردند، اما تارنمای تابناک وابسته به "محسن رضایی"، از این دگرگونی با عنوان "برکناری" یاد کرد و در لفافه آن را با مواضع مثبت فیروز آبادی درباره ی موضوعاتی همچون برجام مرتبط دانست.

فیروز آبادی در سیاهه ی تحریم‌ های حقوق بشری اتحادیه ی اروپا قرار دارد که پس از سرکوب معترضان به نتایج انتخابات ریاست‌ جمهوری سال ۸۸ وضع شد و از آن سال تاکنون تمدید شده است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د