رد شدن به محتوای اصلی

با آزادی بیان در اروپا آشنا شوید

اینجا اروپاست و مشخصن سوئد، قاره ای که قانون سخن نخست و واپسین را می زند و یعنی هیچ کس بالاتر از قانون نیست. اینجا با قانون یعنی با پنبه سر می برند. شما می تواند در این قاره به زنی تجاوز جنسی کنید و با گرفتن وکیل حرفه ای و با پشتیبانی سازمان های الله پرست، از مجازات تبرئه شوید، بهانه های جالبی بیاورید که در آغاز فکر می کنید بسیار احمقانه و ساده لوحانه اند، اما در کمال ناباوری شما، توجیه قانونی موجهی خواهند بود !!


نمونه ی این رویکرد را پیشتر در این وبلاگ و به شکلی گسترده پوشش داده ام که چگونه الله پرستان در این قاره دست به تجاوزهای جنسی گسترده می زنند. در سوئد و در خبری که پیشتر آوردم، هتا نرهای الله پرست به مردان سوئدی هم رحم نمی کنند و آنها را مورد تجاوز جنسی قرار می دهند.

اما در حالی سوئد به تروریست های داعش که پیشتر در سوریه زندگی کرده و دست به جنایات بزرگی زده اند، دوباره پناه داده و آنها را در خاک خود می پذیرد، که به آنها امکاناتی از جمله کمک هزینه ی بچه و خانه و آموزش و امور مربوط به پرداخت بیکاری یا پیدا کردن کار را برای آنها نیز انجام می دهد !! اما در همین اروپا که با تروریست های خونخوار داعش، چنین رفتارهایی به بهانه ی حقوق بشر و انسانیت و از این دست لفاظی ها می شود، آزادی بیان مردم عادی که در رسانه های اجتماعی به بیان دیدگاه های خود می پردازند، نه تنها سانسور می شود، که به بهانه ی "جرم نفرت" مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند !!

Britain Bites Back

BRITAIN HAS BECOME A POLICE STATE The recent treatment of Lauren Southern, Count Dankula and now the arrest of Tommy Robinson shows how UK has lost freedom of speech. Ethnic group politics so strong...
بله، تنها در نمونه ای در بریتانیا در سال ۲۰۱۸، ۶۵۰ تن به جرم موهوم اما قانونی شده ی "نوشتار و جستار نویسی برخط توهینگر"، دستگیر شده اند؛ این قانون در همه ی کشورهای اروپایی از جمله سوئد نیز وجود دارد.

به دیگر سخن، شما می توانید یک تروریست الله پرست داعشی باشید و در اشغال و کشتار مردم سوریه و عراق، نقش بازی کرده باشید و به آسانی آب خوردن چون شهروند کزایی فلان کشور الله زده ی دمقراط اروپایی هستید، به این قاره بازگردید و به زندگی عادی خودتان بپردازید، به گونه ای که انگار آب هم از آب تکان نخورده است !! اما اگر در ف. بوک و توییترتان نشستید و خیال برتان داشت که آزادی بیان دارید که مسلن بگویید فلان فلان محمد راسولولا یا عن به قرآنی که آیه های جنایی و تروریستی دارد یا اینکه ایسا و موسا و محمد همگی شیاد و آدمکش بوده اند و برایش هم دلیل و هتا سند بیاورید، این می شود توهین !!


Britain Bites Back

The persecution of Tommy Robinson🇬🇧 #freetommy #FREETOMMYROBINSON
و جرم توهین به اعتقادات نجس اسلامی و یهودی و مسیحی یا هر گه دیگری از این دست، قانون درمانی با چماق دمکراسی است؛ از خود بپرسید مگر فتا و جمهوری اسلامی چه غلطی می کند ؟! هنگامی که اروپای و آمریکا در برابر نقض و سرکوب سازمان یافته و گسترده ی حقوق بشر در ایران از سوی ولایت فقیه، در کردار دست به هیچ اقدامی نزدند و ما سکوت واقعی آنان در این مورد را دیدیم، باید دوزاریمان می افتاد که آنهایی که دم از آزادی بیان می زنند، خود سانسورگرانی قهار و فاشبست هایی هستند که با آب و نان قانون، خود را بزک کرده اند.

سخن کوتاه:

"هیچ جای زمین برای آزادی بیان امن نیست".
"ما در شرایط پلیسی و در زیر یک حکومت سایه ی نظامی فاشیستی زندگی می کنیم".
"به زودی مرحله ی نهایی حکومت فاشیسم جهانی با جهانی سازی اسلام، در حال آغازیدن است؛ بیدار شوید..."

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د