رد شدن به محتوای اصلی

شاهزاده رضا پهلوی: "هموندان نافاسد بسیج و سپاه باید بتوانند در آینده ی ایران جذب شوند"

شاهزاده "رضا پهلوی" ولی عهد ایران، در گفتگویی تازه می‌ گوید که یکی از اجزای مهم راهبرد او، جذب دوباره ی "آن بیشینه ای از گروه‌ های شبه‌ نظامی موجود در ایران است که نه فاسدند و نه جنایتکار.


شاهزاده رضا پهلوی در این گفتگو که خبرگزاری "بلومبرگ" روز سه‌ شنبه ۲۹ اُم خرداد ماه منتشر کرده، تاکید می‌ کند که خواستار سامانه ای دمکراتیک و سکولار برای ایران است که در آن هموندان نافاسد و غیر جنایتکار گروه‌ هایی چون بسیج و سپاه پاسداران هم بتوانند جذب شوند. وی درباره ی آنها می‌ گوید:

"این افراد باید بدانند که قربانی دگرش رژیم نخواهند شد. برخی از رهبران آنها باید پاسخگو باشند، اما بیشتر آنها لایق مجازات نیستند".

شاهزاده رضا پهلوی تصریح می‌ کند که هیچ تمایل و اصراری به بازگشت به تاژ و تخت ندارد و در آینده‌ ای بدون جمهوری اسلامی در ایران، "مردم باید در مورد شکل نهایی حکومت تصمیم بگیرند. به باور من، ایران باید دمکراسی پارلمانی و سکولار باشد. در مورد شکل نهایی، مردم باید تصمیم بگیرند. نه شکل، بلکه محتوا مهم است".


شاهزاده رضا پهلوی در این گفتگو به نکته‌ ای دیگر نیز اشاره می‌ کند:

"تجربه و تاثیرات زندگی در ایالات متحده". به گفته ی او، بهترین ارمغان او برای مردمی که هم‌ اکنون در ایران برای خلاصی از ظلم و ستم تلاش می‌ کنند، تجربه ی او از زندگی در آمریکاست".

در پی شورش سال ۱۳۵۷ که به سرنگونی پادشاهی مشروطه ی ایران به شاهنشاهی اعلا حضرت محمد رضا شاه پهلوی واپسین شاه کشورمان ایران انجامید، شاهزاده رضا پهلوی پسر و ولی عهد شاهنشاه به آمریکا مهاجرت کرد و اکنون نزدیک به ۴۰ سال است که در آن کشور زندگی می‌ کند. او می‌ گوید:

"اگر ولی عهد می‌ ماندم و شاه می‌ شدم، دیگر هتا یک درصد از تجربه و دانش زندگی در یک جامعه ی آزاد و کشوری دمکراتیک را نداشتم".


آنگونه که در گزارش بلومبرگ آمده است:

"فرزند شاه فقید به دنبال انقلابی نو در ایران است، به تقلید از کشور دمکراتیکی که دور از خانه، حکم خانه‌ اش را دارد. اکنون تنها هدف رضا پهلوی، کمک به رهایی مردم ایران از چنگ آخوندهاست".

در این گفتگو هم‌چنین تاکید شده‌ است که شاهزاده رضا پهلوی هم اکنون پیش از هر چیز، در اندیشه ی کمک گرفتن از ایرانیان برون مرز برای حل مسئله ی کمبود آب و بحران ‌کم‌ آبی در ایران است. گزارش نهادها و شخصیت‌ های گوناگون جهانی و ملی، مسئله ی کم‌ آبی در ایران امروز را از مهم‌ ترین چالش‌ های کشور معرفی می‌ کند. از جمله "گری لوییس" نماینده ی مقیم برنامه ی توسعه ی ملل متحد در ایران، کمبود آب را اساسن عمده‌ ترین چالش امنیتی‌ انسانی در ایران دانسته است.


بر اساس تازه‌ ترین آمار وزارت نیروی رژیم، هم اکنون ۳۳۴ شهر در ایران با جمعیت ۳۵ ملیون تن یعنی حدود نیمی از مردم کشور، در وضعیت تنش آبی قرار دارند.

شاهزاده رضا پهلوی در عین حال اشاره می‌ کند که مخالف هر گونه مداخله ی نظامی آمریکا در ایران است و بر این باور است که آمریکا هم از پشتیبانی از سازمان تروریستی مجاهدین خائن خلق، طرفی نخواهد بست. برخی از میان سیاست مداران آمریکایی هستند که این سازمان تروریستی را گزینه‌ ای برای مبارزه با جمهوری اسلامی می‌ دانند و در گردهمایی‌ های سالانه ی این سازمان هم شرکت می‌ کنند. از جمله ی این افراد، می‌ توان به "نیوت گینگریچ" از حزب جمهوری‌ خواه و فرنشین پیشین مجلس نمایندگان آمریکا، "جان بولتون" و "رودی جولیانی" اشاره کرد که هم‌ اکنون در کاخ سپید نقش مشاور حقوقی دانلد ترامپ را بازی می‌ کنند.


شاهزاده رضا پهلوی در ادامه می‌ گوید که:

"بیشتر ایرانی‌ ها هنوز از این که مجاهدین خلق در جنگ ایران و عراق طرف صدام حسین را گرفتند، از این سازمان متنفرند و افزود که فکر نمی‌ کنم هرگز رفتار آنها در آن زمان را ببخشند".

گروهک تروریستی مجاهدین خلق، نزدیک به دو دهه از جمله در درازنای جنگ ایران و عراق، در عراق علیه ایران مبارزه ی مسلحانه کرد و پس از یورش آمریکا به عراق و پایان حکومت صدام حسین، به مانند موشی تیپا خورده خلع سلاح شد. اما سرکردگان این سازمان تروریستی، این سازمان را دارای اهدافی چون "دمکراسی و آزادی برای آینده ی ایران" می خوانند !!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د