رد شدن به محتوای اصلی

جام جهانی و فضاحت های اخلاقی رژیم و مزدورانش

این جستار برگرفته از نوشتارهایی است که پیشتر بر روی ف. بوک گزاشته ام و برای آنکه در بایگانی وبلاگ درج شوند، آنها را در قالب یک جستار منتشر می کنم.


وقتی حساب رسمی تروریست های فلستینی در توییتر، رسمن از چار کشور عربی و الله پرست تونس، مسر، عرعربستان سعودی و مراکش پشتیبانی می کند و در عین حال، مزدور بی شرف و پلید رژیم نیز، هم پشتیبان ولایت فقیه است، هم پشتیبان سپاه است، هم پشتیبان تروریست های فلستینی است، هم زرترشی است و هم ایرانشهری باز و هم پناهنده ی به اصطلاح سیاسی !!

وقتی امیددانا از برد ناجوانمردانه ی تیم ملی فوتبال نه تنها در کونش عروسی می شود، که این شادی کزایی که از صدقه سر اشتباه مراکشی ها و نه تلاش و همت و توان خودی ها به دست آمده را با تروریست های فلستینی غزه نشین که جهانی را به آشوب کشیده اند و برادران ما را در جنگ هشت ساله کشتار نمودند، سهیم می شود و ذوق مرگ می گردد.

این ارتجاع سیاه حاکم بر کشور منست. اینجاست که پان ایرانیسم حکومتی و دلقکی که به گزاف و دروغ، لاف اسلام ستیزی می زند، نه تنها یک واژه هم علیه اسلام اهریمنی سخن نگفته است، که از قضای مصلحت مزدوری و نان به نرخ روز خوری این دجالگان رژیم، با الله پرستان هم عجب خوش و بشی می کند !!

اینها میهن پرست نیستند

اینها میهن پرست نیستند، بلکه فاحشه هایی مغزی هستند که به بهانه ی جام جهانی، فرصتی پیدا کرده اند برای خوشی و عیاشی. برایشان یک سفر تفریحی با صرف هزینه های هنگفت بود و انگار نه انگار که هم میهنان ستمدیده و سرکوب شده ی ما، یا در کپر و خرابه به آن مدرسه های کزایی می روند یا رخت و پوشاک ندارند یا آبشان گل آلوده است.

برای این بی دردهایی که البته همگی از سنخ امید داناها هستند، دغدغه ی ملی بودن و میهن دوستی، به داد و فریاد و خالی کردن نشئات ذهنی و عقده های سرکوب شده ی شان در همان جمهوری اسلامی محدود می شود.

با دلار ۷ هزار تومانی و این عیاشی، با وسط خیابان رقصیدن و انگار نه انگار که ملیاردها دلار از ثروت ملی ما چپاول و زنان ایرانی از سوی سپاه به فحشا کشیده شده و به برون مرز قاچاق می شوند، نامش میهن دوستی نیست، یک کثافت کاری و بی شرفی به تمام معناست.

اخلاق شما زاییده ی حکومت شماست و حکومت شما ضعیف کش، خونریز و الله پرست است. پرچم ملی ما نشان شیر و خورشید دارد و پرچم شما حرامزادگان خمینی زاده، نشان خرچنگ الله.

این چهره ی واقعی ملت سرکوب شده و در فقر نگاه داشته شده ی ماست

آن بی شرف هایی که ده ها ملیون تومان را با دلار ۷ هزار تومانی هزینه کردید که چند صباحی را بدون فشارهای امنیتی و اجتماعی رژیم خودتان، بزنید و بکوبید و بنوشید و بکنید و خوش باشید، چشمتان را بر همه ی دردهایی که این ملت می کشند بستید، شرافت و وجدان خود را اگر داشتید زیر پا گزاشتید و میهن پرستی را به دروغ و به گزاف، در وق زدن برای ملیاردرهای تیم ملی خلاصه کردید.

آن هم چه پیروزی ایی !! با گل به خودی دفاع مراکشی از جا پریدید و با کیر دیگران کس کردید و گفتید آخ جون !!

خمینی و رژیم خونریز ولایت فقیه، فضاحت اخلاقی و انسانی را برای ایرانیان به بار آورده است. اخلاق و شرف و حس هم دردیتان را به بی رگی و بی حسی و بی تفاوتی کاهش داده و زبانتان را بر حقوق دیگران دراز کرده است. آیا در آن سرزمین آن قدر ثروت نیست که زنی نیازمند ۳۰۰ هزار تومان نباشد یا پیرمردی مجبور نباشد برای نان خالی خوردن و زنده ماندن، بادکنک شادانه بفروشد ؟؟؟؟

تف بر شما و تف بر تک تک شما
تف بر دین و آیین نجستان و تف بر خدایان پوچ و دروغینتان، از زرتشت گرفته تا محمد


این هم از حرامزاده ی مزدور رژیم. آن وقت آن مادر قهبه هایی که می گویند فوتبال، سیاسی نیست، کدام گوری هستند و چرا خفه خون گرفته اند ؟؟؟

بی شرف هایی که با پشتیبانی از کثافات تروریست غزه نشین و نقشه و خیال خام نابودی اسراییل، کشور ما را برای چار دهه به بحران و آشوب بی نهایتی دچار کرده اید، تو امید دانای پست فطرت که با توله های فلستینی فرتور می اندازی و زیر خواب عرب های تروریست فلستینی هستی و با پرچم کزایی فلستین موهوم فرتور می اندازی، همه ی شماهایی که ایران را به بیگانه فروختید، همگیتان دشمنان ایران هستید.

شما با اسلام پناهی و دین پناهی، به ایران و فرهنگ آزادی خیانت کرده اید.

اگر میهن پرست هستید و از تجزیه طلبان متنفرید، باید خوی تجاوزگری به اسراییل و آهنگ نابودی این کشور را ترک کنید. اسراییل هیچ جا نمی رود، شماها و رژیم خونریز ولایت فقیهتان نابود خواهید شد.




نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د