رد شدن به محتوای اصلی

خشم جهانی سازان از سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی ملل متحد

دمکرات های آمریکا که همان حزب چپ آمریکایی به حساب می آیند، از موضع گیری برخی کشورهای سوسیالیستی یا کشورهایی با دولت هایی سوسیالیستی، ابراز خوشحالی کردند و به همراه آنها، به رییس جمهوری میهن پرست آمریکا که در تاریکی جهانی سازی، دست کم در بیست سال گزشته، پدیده ای نوظهور به شمار می آید، قهقهه زدند.


اما "دانلد ترامپ" ضمن این اینکه با بی ادبی دیپلمات های این چند کشور شوکه شده بود و گفت که توقعش را نداشته است، با تواضع و اخلاقی درست، گفت اشکالی ندارد.

این سخنان ترامپ اما، از سوی نخودهای تحلیل چی زیر شاخه ی واواک رژیم یعنی صدا و سیما، تعبیر به "بزدلی" و "یاوه گویی" شد.

در واقع آنچه که شاهدش هستیم، هم دستی جهانی سوسیالیست ها با الله پرستان است. موجوداتی که جهان خوارانه آرمان های جهانی سازی یا به گفته ی غزب زده اش "گلوبالیسم" را به پیش می برند، از تروریست های فلستینی و رژیم خونریز ولایت فقیه به هر روش ممکن و هر قیمت پشتیبانی می کنند و در عین حال، با همسویی با دمکرات های آمریکا، خود را محق قلمداد می کنند. رژیم هایی که از پاریس تا ونزوئلای "مادورو" و از آلمان سوسیالیست زده تا تهران اشغال شده ی آخوند زده، مردم خود را در گونه های ویژه ای از بدبختی و مصیبت فروبرده اند.


یکی در ونزوئلا مردمش را در فقر مطلق قرار داده و ارزش پول ملی این کشور به قدری افت کرده است که اگر با صدها اسکناس صد بولیواری یک سبد بسازید، ارزشش از همه ی آن اسکناس های به کار رفته در آن بیشتر می شود و در یکی دیگر که دوست جان جانی همین سوسیالیست های بی وتن است یعنی جمهوری اسلامی، رژیم ایرانیان را به جایی رسانده که هتا قحطی پوشک را به مانند ونزوئلا تجربه کنند و هر دلار را به بهای بیست هزار پشکل خمینی خریداری کنند.

پاریس که از سوی گروه های ملی گرا و مبارز علیه اسلام تحمیلی و اسلامی سازی کشورشان به عنوان "چاه گه" خوانده می شود، هر روز دستخوش آشوب است و پلیس این کشور، انگار در حال جنگ شهری با اوباش الله پرست مهاجر است.


همان ناکسان سوسیالیست آلمانی که در مجمع عمومی ملل متحد به سخنان مستند و میهن پرستانه ی ترامپ خندیدند، تاکنون چندین بار با تظاهرات مردم خودشان روبرو شده اند که علیه رویه ی مهاجرت گله ای در راستای اسلامی سازی آلمان، به خیابان ها ریخته اند و علیه سوسیالیست ها به سرکردگی دیکتاتور این کشور "مرکل کس خشکله" و سیاست هایش، شعار داده اند. اما رسانه های چپ آلمان، آنها را "نونازی"، "فاشیست"، "مهاجر ستیز"، "راست افراطی" و چیزهایی از این دست خطاب کردند.

حزب اسلامی سبز که مانند انگل در همه ی اروپا ریشه دوانده است، از پشتیبانان اصلی جهانی سازی اسلامی است.

"سوروس" که بر خلاف تبار یهودیش، از مخالفان اسراییل می باشد، یکی از سرکردگان اصلی جهانی سازی اسلام به واسطه ی تحمیل موج پناهجونمایان الله پرست از خاورمیانه به اروپاست، هم در انقلاب های مخملی خاور اروپا نقش کلیدی داشته است و هم در هم دستی مستقیم با طیف به اصطلاح اصلاح طلب رژیم و شخص "سید محمد خاتمی" حرامزاده، داماد خمینی حرامزاده و رییس جمهوری رژیم می باشد.


با این حساب، برای آنکه درست نقشه را ترسیم کرده باشیم، یک پیوستگی میان اصلاح طلبان رژیم با دمکرات های آمریکایی و سوسیالیست ها و حزب سبزی های اروپا و نیز رژیم های کمونیستی کره ی شمالی، کوبا، و نزوئلا و روسیه را مشاهده خواهیم کرد.

اینکه ترامپ این همه دشمن داشته باشد، هیچ جای تعجبی ندارد؛ اما تنها این میهن پرستان هستند که مواضع ملی گرایانه ی دانلد ترامپ را تشخیص داده و آنها را ستایش می کنند.

ترامپ دارد نظم نوین جهانی را می درد و قدرت آمریکا را پایدارتر کرده و آن را اعتلا می دهد. رژیم های دشمن تاریخی ایران از جمله امارات متحده ی عربی، کویت و عرعربستان و بحرین، از جمله در به درهایی هستند که برای بقایشان، چاره ای به جز همسویی با آمریکا ندارند و آمریکا در حال بهره وری هر چه بیشتر از "گاو شیرده"ی به نام عرعربستان است.


ترامپ بارها هم رایی و همسویی خود با اراده ی براندازانه ی میهن پرستان ایران به فرماندهی شاهزاده "رضا پهلوی" را اعلام کرده است و با زلزله زدگان کرمانشاه و قربانیان هم میهنمان در جنایت تروریستی اهواز، ابراز همدردی نموده است. از سوی دیگر، سخنگوی وزارت خارجه ی دولت ترامپ نیز، درباره ی تروریست های الله پرست مارکسیست مجاهد خلق، رسمن اعلام کرده است که این گروهک ترویستی، جایی در نزد مردم ایران ندارد.

از اینرو، جنبش هایی همچون "فرشگرد" و آنهایی که خواهان دوستی "ایران و اسراییل"، اسلام زدایی از آیین و منش و فرهنگ ایرانی و بازیابی ایرانشهری غیر دین مهور هستند، اکنون بهتر است به این پدیده یعنی دانلد ترامپ، اقبال بیشتری نشان دهند و به خود اجازه دهند، مواضع ضد اسلامی و ضد ولایت فقیه و ضد جهانی سازی خود را، شفاف تر و رساتر بیان کرده و در راستای آرمان های انسانی و ملی آزادی کشورمان، یک دل و هم جهت، علیه جمهوری اسلامی اقدام کنیم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د