رد شدن به محتوای اصلی

رییس جمهور بزرگ آمریکا دانلد ترامپ، با تروریسم جهانی می جنگد

بر خلاف حرب تروریست پرور "دمکرات" آمریکا که از عنوانش پیداست با چپ ها و الله پرستان جهانی و در راستای جهانی سازی اسلامی و سوسیالیستی کردن ساختارهای سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و...، همکاری تنگاتنگ و برادرانه دارد، "دانلد ترامپ" رییس جمهور بزرگ ایالات متحده از حزب جمهوری خواه، با تروریسم جهانی در ابعاد اسلامی و سوسیالیستی آن وارد نبردی بی سابقه و خانمان برانداز شده است.



به تازگی دانلد ترامپ که مزدور و مواجب بگیر این و آن نیست، در رویکرد این کشور در قبال کمک به سازمان ها و کشورها و دولت های تروریستی، بازنگری کرده و کمک های ده ها ملیون دلاری خود به آنها را بازایستانده است.

از یکسو، با توجه به اشکال ساختاری سازمان UNRWA که "قابل اصلاح نیست"، آمریکا تصمیم گرفته است که کمک ۳۰۰ ملیون دلاری سالانه ی خود به آن را بازایستاند که بزرگ ترین کمک مالی در میان همه ی کشورهای جهان است. این سازمان، به تروریست های الله پرست فلستینی تحت لوای پناهنده، کمک های مالی می کند که از جمله ی نتایج آن، تداوم ترور فلستینی علیه موجودیت کشور اسراییل است.

این سازمان متعلق به ملل کزایی متحد، هم اکنون با خطر فروپاشی روبرو شده است و نیاز فوری به کمک ۲۰۰ ملیون دلاری تنها برای بقای خود دارد.

دانلد ترامپ، رییس جمهور بزرگ ایالات متحده
از دیگر سو، آمریکا که در ۳۳ سال گزشته، بیش از ۳۰ ملیارد دلار را به کشور تروریستی و الله پرست پاکستان، کمک بلاعوض مالی کرده است، با سخنرانی دانلد ترامپ رییس جمهور آزاده ی آمریکا، زین پس دیگر شامل پول های مفت آمریکایی نمی شود. جمهوری اسلامی پاکستان، با استخوان در زخم گزاشتن شرایط تروریستی حاکم بر به اصطلاح کشور خود، ضمن تایید وجود گروهک های فراوان الله پرست تروریستی در خاک این کشور، به این بهانه سالانه ده ها ملیون دلار پول یامفت از کشورهای غربی و به ویژه ایالات متحده تلکه می کرد و با لاف مبارزه با تروریسم، خود را همچنان مشمول دریافت این پول های بادآورده می نمود.

اینها در حالیست که گروهک های تروریستی جهادی اسلامی، سال پشت سال فربه تر و مسلح تر و متجاوزتر شدند که دامان آرمان گسترش امپریالیستی جهاد اسلامی این گروه ها، همچون آتشی ویرانگر، دامان کشورمان ایران را نیز گرفته و هر از چند گاهی، تروریست های الله پرست به خاک ایران عزیز یورش تروریستی آورده، شماری از سربازان مرزبان کشور را به خاک و خون کشانده اند.



 آمریکا به رهبری دانلد ترامپ، نه تنها راه این پول های یامفت به کشور تروریستی پاکستان را مسدود کرده است، بلکه سخن از بازنگری اساسی در رویکردش با این کشور تروریستی رانده است. کشور جعلی پاکستان، با تجزیه ی هندوستان عزیز و با پشتیبانی و دخالت مستقیم انگل ستان ایجاد شده و هتا نام این کشور جعلی، توهینی است به باورمندان به دیگر ادیان، به ویژه هندو مذهبان.

دانلد ترامپ، رییس جمهور بزرگ ایالات متحده
هم اکنون نیز، ده ها ملیون مکزیکی در آمریکا زندگی می کنند که از این همه، ۱۱ ملیون آنها مهاجران غیر قانونی ایی هستند که از راه مرزهای زمینی در جنوب آمریکا، به درون کشور خزیده اند و به فرمان تاریخی ترامپ، هم اکنون ساخت دیوارهای ۷ متری در سراسر مرز این کشور با مکزیک، در حال انجام می باشد و امید می رود تا پیش از پایان ریاست جمهوری وی، این دیوار مرزی کاملن ساخته شده و به بهره برداری کامل برسد.

رژیم خونریز ولایت فقیه نیز، با چالشی بی سابقه و استخوان شکن روبرو گشته و تا چند ماه دیگر، صادرات نفت ایران از سوی این رژیم ایران خوار، به صفر خواهد رسید.

با بسته ی نخست تحریم های آمریکا علیه ولایت فقیه، صادرات نفت ایران، در عرض یک هفته، از ۲.۵ ملیون بشکه در روز، به ۱.۸ رسیده است که این میزان تا پایان سال جاری میلادی، به صفر خواهد رسید. تروریست پروران اروپایی و پشتیبانان ولایت فقیه به سرکردگی "فدریکا موگرینی" از اتحادیه ی اروپا، هم اکنون برای بقای جمهوری اسلامی به دست و پا افتاده اند و با دادن کمک های حقیر مالی به این رژیم، قصد دلگرم کردن دست نشاندگان خود در رژیم اسلامی در ایران را دارند.

فدریکا مورگرینی، از تروریست های حزب چپ ایتالیا در فرتوری با
سرکرده ی گروهک تروریستی فلستینی موسوم به دولت خودگردان

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د