رد شدن به محتوای اصلی

ترامپ گفت:اوباما هوادار حکومت ایران بود اما من حامی ملت ایران هستم

"دانلد ترامپ" رییس جمهور آمریکا، در یک نشست خبری تاکید کرد که جمهوری اسلامی در نهایت مجبور است برای یک توافق تازه، با آمریکا وارد مذاکره شود.


ترامپ در این نشست خبری با اشاره به خروج آمریکا از توافق بد اتمی با جمهوری اسلامی موسوم به برجام، گفت هیچ کشوری به اندازه ی ایران در شش ماه گزشته دگرش پیدا نکرده است. یعنی از زمانی که من از توافق بسیار بسیار بد اتمی خارج شدم. چرا آنها یمن و سوریه را در این توافق لحاظ نکردند، چرا ؟ برای اینکه معتقد بودند این موضوع ها بسیار پیچیده است !!

ترامپ پیش از این، بارها از برجام انتقاد کرده و گفته بود این توافق اتمی نه تامین کننده ی منافع ملی آمریکاست و نه جلوی دستیابی جمهوری اسلامی به بمب اتمی را گرفته و نه مانع از مسائلی مانند پشتیبانی از تروریسم، فعالیت‌ های ویرانگر و یا توسعه ی برنامه موشکی جمهوری اسلامی شده است.

از سوی دیگر، سه کشور اروپایی حاضر در توافق اتمی با جمهوری اسلامی، می‌گویند برجام باعث شده برنامه ی اتمی رژیم به طور مشخصی مورد راستی‌ آزمایی قرار گیرد و راه ساخت بمب اتمی مسدود شود و این توافق می‌ تواند زمینه ای برای مذاکره در برنامه ی موشکی و فعالیت‌ های منطقه ای ایران باشد.

به دنبال خروج آمریکا از برجام، تحریم‌ ها علیه جمهوری اسلامی بازگردانده شد.

تاکنون یک مرحله از تحریم های آمریکا اجرا شده و قرار است مرحله ی دوم یعنی تحریم های نفتی نیز، از ۱۳ اُم آبان ماه به اجرا درآید. از زمان خروج آمریکا از توافق اتمی با جمهوری اسلامی، ارزش پول ملی ایران در برابر نرخ انواع ارزهای خارجی به شدت سقوط کرده است، به گونه ای که هم اکنون بهای هر دلار آمریکا به ۱۹ هزار تومان رسیده است. نرخ دلار در مهر ماه پارسال، ۳۸۰۰ تومان بود.


ریاست جمهوری آمریکا همچنین در پاسخ به پرسشی درباره ی همکاری رهبران جهان برای توافق تازه با جمهوری اسلامی، گفت اهمیت ندارد که رهبران جهان درباره ی ایران چه فکر می کنند، ایرانی ها نزد من خواهند آمد و یک توافق خوب خواهیم داشت. شاید هم اینگونه نشود، اما آنها هم اکنون بسیار رنج می‌ برند، آنها در همه ی شهرها با شورش مردم روبرو هستند.

خیلی گسترده تر از جنبش سبز در سال ۲۰۰۹ در دوران ریاست جمهوری "حسین اوباما" اما، وی در کنار رژیم اسلامی ایستاد و نه در کنار مردم ایران و شاید اوباما اگر طرف مردم را می گرفت، هم اکنون ما ایران دیگری داشتیم؛ اما امروز من در کنار مردم ایران هستم و من از آنها پشتیبانی می‌ کنم.

دانلد ترامپ در ادامه به پیامدهای خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت تورم در ایران به سرعت در حال افزایش است، پول ایران بی ارزش شده است و همه چیز اشتباه از آب در می آید. در خیابان‌ ها شورش رخ داده و مردم هتا قادر به خرید نان روزانه ی خود نیستند. وضعیت در کشور ایران فاجعه بار است و همه نگران فردای خود هستند.

در حالی که مسئولان اتحادیه ی اروپا از آغاز به کار کانالی ویژه برای تجارت با ایران خبر داده است، دانلد ترامپ رییس جمهور آمریکا هشدار می‌ دهد هر کشوری تحریم‌ های رژیم را نقض کند، با واکنش آمریکا روبرو خواهد شد.

تپاله لاشه از حزب چپ اروپایی "فدریکو موگیرینی"، مسئول سیاست خارجی اتحادیه ی اروپا، ابراز امیدواری کرد که ساز و کار ویژه ای برای آسان سازی همکاری تجاری با ایران تا پیش از ماه نوامبر به اجرا گزاشته شود. به گزارش رویترز، قرار است ساز و کار ویژه در جریان اجرای تحریم‌ های آمریکا علیه جمهوری اسلامی، تجارت و تبادلات مالی و بانکی تهران را امکان پذیر کند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه ی اروپا در پاسخ به پرسشی پیرامون زمان اجرای این کانال همکاری با ولایت فقیه، گفت فکر می کنم پیش از موعد نوامبر اجرا شود.

وزیران خارجه ی فرانسه، روسیه، چین و بریتانیا، ۴ هموند دائم شورای امنیت به علاوه ی آلمان، با حضور فدریکا موگرینی در دیدار با وزیر خارجه ی جمهوری اسلامی، در بیانیه ای اعلام کردند در تلاش هستند تا راهکارهایی برای به دست دادن تسهیلات مالی و بانکی به جمهوری اسلامی در دوره ی تحریم های آمریکا پیدا کنند.

موگرینی در ضمن از آمریکا به عنوان قوی‌ ترین متحد اروپا یاد کرد. وی با این حال گفت هیچ کشور و یا سازمانی نمی تواند بپذیرد که کشور دیگری به او بگوید با چه کسی مجاز است تجارت کند یا نکند. "مایک پمپئو" وزیر خارجه ی آمریکا، اقدام اروپایی‌ ها برای ایجاد ساز و کار ویژه ی همکاری با ایران را غیر سازنده خواند. وی این اقدام کشورهای اروپایی را یکی از غیر سازنده ترین اقدامات غیر قابل تصور برای صلح و امنیت جهانی دانست.


آقای پمپو، کشورهای اروپایی را متهم کرده است که با این اقدام خود، باعث تقویت جمهوری اسلامی به عنوان مهم ترین دولت پشتیبان تروریسم می‌ شوند.

دانلد ترامپ نیز بر این باور است که توافق اتمی نه تامین کننده ی منافع ملی کشورش است و نه جلوی دستیابی ایران به سلاح هسته ای را گرفته و نه مانع از مسائلی همانند پشتیبانی از تروریسم و فعالیت‌ های ویرانگر و یا توسعه ی برنامه موشکی جمهوری اسلامی شده است. با تصمیم دانلد ترامپ، تحریم ها علیه جمهوری اسلامی بازگردانده شد و تاکنون یک مرحله از تحریم های آمریکا اجرا شده و قرار است مرحله ی دوم یعنی تحریم های نفتی، از ۱۳ اُم آبان ماه به اجرا گزارده شوند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د