رد شدن به محتوای اصلی

کار خودشونه، یک جنگ روانی است

آورده اند که: "کار خودشونه". این یاوه ی برخی اپوزوسیون نمایان تجزیه طلب است که با حساب های کاربری جعلی و نام ها و فرتورهای جعلی، به اصطلاح همان اپوزوسیون هستند و به اصطلاح علیه رژیم مبارزه می کنند. شما دروغگویید.


یک گروهک تروریستی الله پرست که از عرعربستان و امارات مواجب می گیرد، از یک گروهک تروریستی و آدمخوار دیگر که باز هم از سوی عرعربستان و امارات و اتحادیه ی نجس عرب پشتیبانی می شود، بر سر اینکه کدام یک ایرانیان را کشتار کرده و دست به جنایت تروریستی اهواز زده اند پیشی می گیرند، اما حساب های کاربری جعلی در ف. بوک و توییتر عرعرهای الله پسندانه ی عربی سر داده اند که این جنایت تروریستی کار خود رژیم بوده !!

از این خبرها نیست. اگر شما حرامزادگان ایرانی ستیز مرا نشناسید، جمهوری اسلامی خوب مرا می شناسد و می دانم از تک تک مقاله های من نمی گزرد. اینها خوب می دانند که من و کسانی چون من، همان پناهندگان واقعی با پرونده هایی واقعی هستیم که علیه رژیم مبارزه کرده ایم و این ماییم که ایران را از جانمان عزیزتر دوست داریم و در عین حال، خواستار براندازی ولایت فقیه هستیم. شما حرامزادگان اپوزوسیون نمای تجزیه طلب ایرنی ستیز، هرگز از ما نبوده اید، اما همیشه خودتان را در اپوزوسیون ایرانی جول کرده اید. از این خبرها نیست که خردمندان فریب شما را بخورند.

به تازگی حوثی های قهرمان دست به اقدامی سازنده و تعیین کننده زده اند و یکی از سرهای مار را هدف گرفتند. آنها با پهپاد به سوی قایق چند ده ملیون دلاری توله تپاله ی صحرای عرب "بن سلمان" یورش آوردند و آن را ویران کردند، بدین امید که این جرثومه ی نجاست در آنجا باشد.

اما این تازه آغاز ماجراست. مردم یمن که از اصیل ترین عرب ها هستند، با هویت قومی خود خوب می دانند که دوست تاریخی آنان از زمان هخامنشیان و ساسانیان، همانا ایرانیان هستند. عمان هم این را خوب می داند. از دیگر سو، همان کشورهای پلیدی که روزگاری علیه اسراییل لشگر کشیدند و عرعرهای وانفسا واذلتایشان کون خر را پاره کرده بود، امروز همچنان از گروهک های تجزیه طلب ضد ایرانی پشتیبانی می کنند. تونس و مسر جزو آنها هستند.


جمهوری اسلامی باید برود، اما رفتن این رژیم نباید به بهای نابودی و تجزیه ی ایران تمام شود. رهروان راستین ایران پرستی همچون زنده یاد "شاهپور بختیار"، نمی تواند جز به ایران بیندیشد. اگر شخص اعلا حضرت هم امروز زنده بودند و این چنین دشمنی با ایران را می دیدند، بی گمان در خط مشی مبارزاتی خود بازنگری می کردند و این بر هر ایرانی میهن پرست فرض است که راه خود را از دشمنان میهن کاملن جدا کرده و مرز میان خود و دشمنش را برجسته و آشکار سازد.

من همانگونه که با مصدق حرامزاده آن خائن قهرمان در ستیزم و همانگونه که با تجزیه طلب قهرمان خائنی چون یاغی جنگل در تضاد کاملم، به همان اندازه نیز با تروریست های متجاوز پانکرد و پان عرب و پان بلوچ و شاید در آینده، پانترک نیز در ستیزم و پیش از آنکه جمهوری اسلامی دشمن ایران باشد، تپاله های بازمانده ی "قاضی محمد" کمونیست تجزیه طلب و "شیخ خزعل" های نجاست زاده، دشمن ایرانند. ما می خواهیم ایران به هر قیمت بماند و دشمنان ایران به هر قیمت نابود شوند.

آن نیروهای میهن پرستی که در ایران گرفتار این رژیمند، دوستان میهن پرستان برون مرزند و انگل های تجزیه طلب سکولار بازی همچون "نوری علا" و "شیرینک عبادی"، هیچ جایگاهی در تاریخ مبارزاتی ایرانیان علیه جمهوری اسلامی ندارند، بلکه تاریخ از آنها به عنوان خائنان و تجزیه طلبان یاد خواهد کرد. بر این سیاهه ی پلشت، نام "شادی صدر" و دیگر خفت زادگانی از این دست را نیز باید افزود.

سخنان مهم و هشدار دهنده ی نماینده ی اهواز در مجلس پس از یورش تروریستی اهواز
عقبه تروریست ها به عنوان فعال و کنشگر سیاسی، در استان فعالیت می‌ کنند. "همایون یوسفی" نماینده ی اهواز در مجلس شورای کزایی اسلامی، در سخنرانی خود در صحن علنی، نسبت به تکرار رویدادهای تروریستی و بی توجهی دولت هشدار داد:

"رویدادهایی که در استان خوزستان شاهد آن هستیم، همانند رویدادهایی است که در سال ۸۴ رخ داد و همان بازیگران سیاسی که به عنوان دشمن در بیرون از کشور هستند، هم اکنون عقبه‌ ی شان در استان خوزستان به عنوان کنشگران سیاسی در حال فعالیت هستند و باید موضع خودشان را نسبت به وقایع رخ داده در خوزستان مشخص کنند.

من به عنوان نماینده ی خوزستان و اهواز، بارها مسایل را پیش بینی کرده و مستند به همه ی سرکردگان دولت به دست داده ام، اما دریغ از گوش شنوا.

من نگران هستم که رخدادهای سال ۸۴ دوباره اتفاق بیفتند، با این تفاوت که اکنون دشمنان ما تجربه ی سال ۸۴ را دارند. اکنون آستانه ی تحمل مردم کمتر شده، از سویی اگر رخدادهای امروز پیشگیری نشود، چه بسا در آینده ادامه پیدا کند و من از این جایگاه اعلام می کنم دولت و مجلس باید توجه ویژه تری به استان خوزستان داشته باشه و هر گونه مماشات در برخورد با مسایل را با دقت بیشتری پیگیری کنند".
منتظر انتقام سخت، تعیین کننده و دردناک از ایرانی ستیزان و تروریست ها هستم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د