رد شدن به محتوای اصلی

نگرانی از بروز تنش در پی مرگ یک جوان آلمانی دیگر در شهر "کوتن"، این بار به دست الله پرستان افغانی

در پی مرگ یک جوان ۲۲ ساله ی آلمانی در شهر "کوتن" در ایالت "زاکسن انهالت"، دو موجود الله پرست افغانی دستگیر شده اند. پلیس گفته است که این دو موجود، افغان هستند و به خاطر قتل عمد بازداشت شده اند. پلیس ایالت زاکسن انهالت و شهردار شهر "دساو روسلاو" گفته اند:

"بازجویی و پرسش از این دو موجود جریان دارد و همه ی جوانب این رویداد تروریستی بررسی می شود".


روزنامه ی آلمانی "ولت" از وقوع این قتل گزارش داده است. به گفته ی این روزنامه، این رویداد احتمالن در پی مشاجره ی بین دو افغان و دو آلمانی صورت گرفته است. در نتیجه ی درگیری، یکی از دو آلمانی به دست آن دو افغان کشته شده است و علت مرگ نیز، ضربه به سر و خونریزی مغزی عنوان شده است. روز یک شنبه، کالبد شکافی صورت گرفته است تا اطلاعات و نتایج دقیق تری به دست بیاید.

به گفته روزنامه ولت، پلیس در بامداد روز یک شنبه، تنها چند دقیقه پس از وقوع درگیری در صحنه حاضر شد و دو موجود افغان را دستگیر نمود. فرد قربانی نخست به بیمارستان برده شد و برادر او به آنجا آمد. این روزنامه گفته است که برادر فرد قربانی، مخالف حضور گسترده و غیر قانونی پناهجونمایانی است که با بهانه های دروغین و به دست دادن پرونده های جعلی، قصد اشغال و اقامت در این کشور را دارند.

بر اساس اطلاعات "بنگاه خبری آلمان"، مشاجره ی لفظی و درگیری بین افغان ها و آلمانی ها، در ساعات آغازین روز یک شنبه در یک میدان بازی رخ داده است.

مردم آلمان در شهر کوتن، در تظاهراتی در شرق آلمان، جایی که پیشتر یک مرد آلمانی به علت یورش دو موجود افغان کشته شد، شرکت کردند. پلیس برای جلوگیری از درگیری های خشونت بار مستقر شد و شهردار کوتن به ساکنان شهر توصیه کرد از خانه هایشان خارج نشوند.

روز یک شنبه، جمعیتی از میان شهر راهپیمایی و به یاد قربانی شمع روشن کردند.

"مارتین اولینتسکی" یک کشیش محلی، گفت همه باید برای فرونشاندن تنش ها تلاش کنند و گفت که کلیسا هر روز "برای قربانی، خانواده اش و صلح در شهر دعا می کند" !!

او افزود:

"همیشه خطرناک است – همانگونه که در کمنیتس دیدیم – و رشته ی کار می تواند از مهار خارج شود و فکر نمی کنم کسی خواهان چنین وضعیتی باشد".

پیشتر گروه های مخالف مهاجرت های گله و غیر قانونی پناهجونمایان، در رسانه های اجتماعی خواستار تظاهرات در کوتن شدند که در حدود ۱۶۰ کیلومتری شهر کمنیتس است، جایی که دو هفته ی پیش یک رویداد تروریستی دیگر و مشابه، باعث تظاهراتی خشن شد.

رسانه های آلمانی به نقل از شاهدان عینی می نویسند که درگیری در شهر کوتن، در یک پارک محل بازی کودکان آغاز شد، در جایی که یک مرد و برادرش وارد بحث با دیگران شدند. پلیس روز یک شنبه گفت: "دو موجود افغانی، موقتن به خاطر قتل عمد دستگیر شده اند". در کمنیتس، یک مرد سوری و یک مرد عراقی پس از قتل یک مرد ۳۵ ساله ی آلمانی، با ضربات چاقو به جان وی افتادند و او را تکه پاره کردند و سرانجام هر دو در روز ۲۶ آگست دستگیر شدند.

این رویداد تروریستی، به درگیری گروه های میهن پرست آلمانی و ضد نازی و یورش به رهگذرانی که ظاهری خارجی داشتند منجر شد. دیکتاتور آلمان "آنگلا مرکل" هشدار داده است که "عدالت خودسرانه" تحمل نخواهد شد.


مسئله ی جنجالی مهاجرت های گله ای و غیر قانونی
در سال ۲۰۱۵ و بر اساس تصمیم عنصر چپ آنگلا مرکل برای پذیرش مهاجران، ۸۹۰ هزار پناهجونمای غیر قانونی وارد آلمان شدند. سوری هایی که از جنگ داخلی این کشور فرار می کردند نیز، بیشینه ی آنها را تشکیل می دادند. مرکل و متحدان سیاسیش، سال پیش در جریان نمایش انتخابات همگانی، از سوی رای دهندگان تنبیه شدند. در آن انتخابات، حزب ضد مهاجرت “ای اف دی” (جایگزین برای آلمان)، با کسب نزدیک به ۱۳ درصد آرا – بیش از ۹۰ کرسی – برای نخستین بار وارد مجلس این کشور شد.

کوتن در ایالت زاکسن آنهالت و کمنیتس در ایالت زاکسون قرار دارد، دو ایالتی که ای اف دی در آنها قوی است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د