رد شدن به محتوای اصلی

نونازی‌ های آلمان، به یک رستوران یهودی یورش بردند

در پی یک هفته آرامش نسبی در شهر کمنیتس آلمان، شامگاه جمعه هشتم سپتامبر بار دیگر این شهر شاهد تظاهرات بیگانه ستیزانه گروه افراطی "جنبش برای کمنیتس" و مخالفان این گروه بود. همزمان اعلام شد که یک رستوران یهودیان در این شهر مورد حمله نئونازی ها قرار گرفته است. از سوی دیگر انکار حمله به خارجیان از سوی رئیس سازمان امنیت داخلی آلمان جنجال آفرید.


به گزارش پلیس آلمان شامگاه جمعه ۷ سپتامبر بار دیگر اعضا و هواداران گروه بیگانه ستیز "جنبش مدافع کمنیتس" با گردهمائی در پای تندیس بزرگ کارل مارکس علیه غیرآلمانی ها شعار دادند. تعداد این افراد را پلیس نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ تن برآورد کرد. در مقابل بیش از هزار تن دست به تظاهرات علیه بیگانه ستیزان زدند و مراکز فرهنگی شهر نیز یک کنسرت فضای باز با اجرای سمفونی ۹ بتهوون سازماندهی کردند که ۴ هزار و ۵۰۰ صندلی آن پر شد و صدها هزار تن هم به صورت ایستاده ناظر آن بودند. هدف این کنسرت ایجاد فضای تفاهم اعلام شد.

قتل یک آلمانی، بهانه خیزش راستگرایانکمنیتس که از روز ۲۵ اوت امسال در پی قتل یک مرد ۳۵ ساله آلمانی به عرصه جولان احزاب و گروه های بیگانه ستیزی مثل "آلترناتیو برای آلمان"، جنبش پگیدا، هولیگن ها و "جنبش مدافع کمنیتس" از یک سو و گروه های مخالف آنان از سوی دیگر تبیدل شده بود، هفته پیش را در آرامش به سر برد.

در همین حال در شبکه های اجتماعی ویدئوئی انشار گسترده یافت که نشان می داد بیگانه ستیزان درپی شکار دو جوان خارجی هستند که برای نجات جان خود در حال فرار هستند.

پس از آن که انتشار این ویدئو افکار عمومی را بار دیگر به شدت نگران اوضاع کمنیتس کرد، رئیس سازمان امنیت داخلی آلمان "هانس گئورگ ماسن" در یک موضع گیری کاملا غیرمنتظره گفت: "این ویدئو احتمالا ساختگی است و هدف آن کاهش اعتماد مردم به امنیت آلمان است. در کمنیتس چیزی به عنوان شکار انسان وجود نداشته است. در رد این ادعا، دو جوانی که در ویدیو در حال فرار دیده شده اند، در مصاحبه ای اصالت ویدئو را تایید کردند و یکی از آن ها که عزیزالله سرفراز نام دارد گفت که حتی شکایتی علیه تعقیب کنندگان خود که او را قبل از موفق شدن به فرار کتک زده اند تسلیم پلیس کرده است.

از سوی دیگر روزنامه دی ولت آلمان گزارش داد که در جریان ناآرامی های کمنیتس ۹ نئونازی سیاه پوش با سنگ و بطری و میله های فلزی رستوران یهودی شالوم را در این شهر مورد حمله قرار داده و مدیر آن را مجروح کرده اند.

نازی ها در جریان این حمله وحشیانه شعار می داده اند: "گم شو خوک یهودی".

مدیران بخش اقتصاد آلمان نگران آن هستند که رشد بیگانه ستیزی در آلمان جذابیت این کشور را برای نیروهای متخصص خارجی مورد نیاز این کشور نابود کند. "دیتر سچه" مدیرعامل کنسرن دایملر بنز در گفت و گوئی با هفته نامه اشپیگل گفت: "ما رویدادهای کمنیتس را با نگرانی دنبال می کنیم. همه موظف هستند با رادیکالیزه شده جامعه آلمان مقابله کنند، زیرا این روش هرگز به یک راه حل قابل قبول منتهی نشده است".

دولت آلمان از چند سال پیش، با اعطای کارت آبی به متخصصان خارجی، می کوشد برای مبارزه با کمبود نیروهای متخصص در بازار کار خود، آن ها را جذب کند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د