رد شدن به محتوای اصلی

ترور شخصیتی نسیم اقدم از سوی مافیای رسانه ای

"نسیم اقدم" تیرانداز یوتوب که اقدام به خودکشی کرد، اکنون یک میراث از خود بر جای گزاشته است: "من چه می گفتم".


پاسخ به این پرسش که "نسیم اقدم چه می گفت"، نمی تواند و نباید در راستای تحریف های مرسوم و حرفه ای اهالی رسانه و یا همان مافیای رسانه های جریان اصلی ، بیان شود؛ بلکه این تنها یک وبلاگ نویس آزاد است که می تواند به زوایای پنهان این موضوع را بکاود. این مافیای رسانه ای است که بر موج خریت و عقل کلی بخش های بسیاری از مردم سوار می شود و آنچه که آنها دلشان می خواهد بشوند را به آنها می گوید؛ برای نمونه به آنها می گوید نسیم اقدم دیوانه بود و مشکل روانی داشت یا اینکه وی یک "گیاه خوار افراطی" بوده است که هر دوی این موارد دروغ هستند.

هر دوی این موارد دروغ هستند و با واقعیت هم خوانی ندارند و رسانه ها برای آنکه بار مثبت "گیاه خواری" را در ذهن مخاطبان خود بشکنند و آن را از جایگاهی مناسب در ذهنشان سرنگون کنند، یک ترفند روانی و ساده ی رسانه ای را به کار می برند: "بالا و پایین کردن و بازی با واژگان" یا "افزودن و کاهش عبارات" که در نهایت منجر به تبدیل شدن یک امر خوب و مثبت، به یک امر بد و منفی می شود:

گیاه خواری = مثبت و خوب
گیاه خوار افراطی = منفی و بد

در واقع چون همه ی ما ذهن هایی شرطی شده داریم که از پیش این مفهوم را می داند که هر گاه واژه ی "افراطی" را شنید، باید سریع متوجه شود که پس این امر بدی است، از اینرو مافیای رسانه ای از این پیش شرط ذهنی بهره برداری کرده و هم امر گیاه خواری و هم فرد منسوب به گیاه خواری را، فردی بد، منفی، تروریست، بدنهاد و شرور، دروغگو و چرندگو و... به تصویر می کشد.


این فرتور را خود نسیم اقدم منتشر کرده است
با همین ترفند ساده است که کافی است شنونده را به بیراهه کشیده و آن را هم از شخصی که به راستی نمی شناسد متنفر کند و هم از این بالاتر و مهم تر، در ذهن او این القا را بکند که گیاه خواری امری زشت و نادرست و احمقانه است و اگر کار خوبی بود، سرانجام نسیم اقدم به این کاری که کرد ختم نمی شد و اینها همگی سفسته و دروغ زنی است و مافیای رسانه ای با بازی کردن با ذهن و شعور مخاطب، آنچه که از بالا و شرکت های جهانی و ابرسرمایه دارانش به وی دیکته می شود را، در میان مردم پراکنده کرده و جا می اندازد.

این حکومت پنهان ابرسرمایه داران جهانی است که رسانه های به اصطلاح آزاد را می گردانند.
بدانید و آگاه باشید که هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد.

نسیم اقدم، کاری بسیار نادرست کرد که به مزدوران یوتوب یورش برد و سپس خود را کشت، اما این رفتار نادرست وی، این حقیقت را کتمان نمی کند که آنچه درباره ی سانسور سازمان یافته ی رسانه ها و به ویژه یوتوب و همچنین علیه مصرف زدگی و گوشت خواری غیر ضروری می گفت نیز، نادرست باشد.


نگزارید رسانه ها به شما اراده ی شان را القا کنند و به جای شما تصمیم بگیرند. اعتراض کنید، هر جور که می توانید...

کانال تلگرام نسیم اقدم

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د