رد شدن به محتوای اصلی

فاطمه خاوری با لچک عربی اسلامی، نخست وزیر بالقوه ی سوئد

دستمزد فاطمه خاوری برای برگزار سمینار،
۱۵۰۰۰ کرون در ساعت !!

فاطمه خاوری
دستمزدهای کلانی که فاطمه خاوری سرکرده ی جنبش "اقامت خواهی نوجوانان افغان در سوئد" جهت برگزاری سمینار و سخنرانی مطالبه می کند، در رسانه های سوئد خبر ساز شده است.

روز دوشنبه فاش شد که شهرداری کرامفورش در شمال سوئد، که به خاطر کمبود یارانه مجبور به کاهش یارانه ی پرداختی به مراکز مراقبت از سالمندان در این شهر شده است، با فراخوان از فاطمه خاوری جهت برگزاری سمینار و سخنرانی در روز جهانی زن، مبلغی کلان بابت دستمزد، خرج سفر و نیز هزینه ی اقامت در هتل برای وی پرداخت کرده است !!

مسئول مربوطه در شهرداری کرامفورش، به گزارشگر رسانه ی "سام هلس نیت" می گوید که فاطمه خاوری معمولن ۱۸۷۵۰ کرون (۱۵۰۰۰ کرون به اضافه ی ۳۷۵۰ کرون مومس) در ساعت، جهت سخنرانی و سمینار مطالبه می کند، اما وی ۵۰۰۰ کرون به شهرداری کرامفورش تخفیف داده است و این شهرداری تنها ۱۰ هزار کرون (به اضافه ی مومس) در ساعت، به وی پرداخت کرده است. هزینه ی سفر و نیز اقامت فاطمه خاوری نیز به صورت جداگانه پرداخت شده است.

این در حالی است که دستمزد معمول نویسندگان معروف و با سابقه جهت برگزاری سمینار و سخنرانی، حدود ۶۰۰۰ کرون در ساعت است !!

فاطمه خاوری
به نوشته ی سامن هلس نیت، شهرداری همچنین جهت جلوگیری از اعتراض افرادی که با در دست داشتن دست نوشته های اعتراضی، در محل سخنرانی تجمع کرده بودند، مجبور به خرید خدمات یک شرکت نگهبانی و پرداخت هزینه ی آن شده است. بنا بر ادعا و انگ همیشگی فراخوان کنندگان حکومتی، معترضان "نژاد پرست" بوده اند، اما به نوشته ی سام هلس نیت، تجمع کنندگان به پرداخت هزینه ای کلان از پول مالیات دهندگان به فاطمه خاوری اوغان تبار، و در حالی که شهرداری از کمبود شدید یارانه رنج می برد، معترض بوده اند.

فاطمه خاوری:
گرفتن اقامت در سوئد یک حق است و آدم باید حق خودش را بگیرد.

گزارشگر سام هلس نیت، در تماس تلفنی با خانم "اینگرید اولسون" فرنشین کتابخانه ی کرامفورش، که از جمله پیش گامان فراخوان از فاطمه خاوری بوده است و در سمینار وی نیز حضور داشته است، می پرسد که فاطمه خاوری در سمینار و سخنرانی خود که اینگرید اولسون نیز در آن شرکت داشته، در مورد چه موضوعاتی صحبت کرده است. خانم اینگرید اولسون پاسخ می دهد که:

"همه ی موضوع سخنرانی را به خاطر ندارد" !!

خانم اولسون به گزارشگر این رسانه می گوید که شهرداری پس از پرداخت این مبلغ، آن را از انجمن های فراخوان کننده از فاطمه خاوری مطالبه می کند، اما مدیران این انجمن ها از چنین ساز و کاری اظهار بی اطلاعی می کنند !!

فاطمه خاوری
۲۵ صندلی از ۴۱ صندلی شورای شهر کرامفورش، در اختیار احزاب چپ (سوسیال دمکرات، چپ و سبز) قرار دارد.

شهرداری کرامفورش، تنها در سال گزشته ۴۳ ملیون کرون کمبود یارانه داشته است. این شهرداری به خاطر این کمبود یارانه ی هنگفت، از جمله تصمیم به کاهش خدمات به مراقبت از سالمندان، از جمله پایین آوردن کیفیت و کمیت خوراک سالمندان،گرفته است، در حالی که هر یک از این سالمندان دست کم برای ۳۰ سال به این کشور مالیات پرداخته اند !!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د