رد شدن به محتوای اصلی

رقص تروریست ها در خیابان های ایران به بهانه ی هویت طلبی

چندی است که اهواز غبار گرفته، از رویدادی برآشفته است که مدعی است در تلوزیون رژیم، نسبت به قومیت عرب ایرانی توهین شده است.


نخست باید دید توهین چیست. آیا هیچ عبارت یا لفظ رکیکی علیه عرب های ایرانی بیان شده است ؟ و پاسخش البته که نه است. اما آنچه که از دید بسیاری از مردم عرب یا عرب زبان ایرانی توهین آمیز تلقی شده است، نادیده گرفته شدنشان در ویدیویی است که در آن، قومیت های ایرانی را به نمایش می گزارد؛ و شاید منظور ایشان از توهین، کتمان موجودیت آنان در این ویدیو باشد.

پرسش اینست که آیا این اقدام تحریک آمیز، پاسخی حق طلبانه دارد یا قوم گرایانه. آیا به زور گرفتن خودروی مردم در سطح شهر اهواز، آتش زدن قهوه خانه و کشتار ۱۱ هم میهن بی گناه که البته همان ها هم از عرب های ایرانی بودند، می تواند ربطی به اعتراض حق طلبانه داشته باشد ؟؟ می توانید مصداق های این رفتارهای آشوبگرانه را در ویدیوهای زیر ببینید:



آیا می توان ادعا نمود که این اعتراضات، اغتشاش و خرابکاری نیستند، در حالی که به آتش زدن پرچم ایران اقدام می کنند. بایسته است توجه شود که آنها در حال آتش زدن پرچم ایران در خیابان های اهواز بودند و نه پرچم جمهوری اسلامی. این اقدام است که توهین آمیز، نژاد پرستانه، فاشیستی و از سر کینه و قوم گرایانه و شوونیستی است:


آخر هیچ ایرانی که میهن و مردمش را از خود بداند، دست به آتش زدن پرچم خودش نمی کند. از اینها گزشته، چرا پرچمی جعلی که از حیث رنگ و ترتیب رنگ، دقیقن مانند پرچم رژیم های عربی سوریه، عراق، کویت، امارات و فلستین است را برمی کشند و افزون بر این، فرتور حرامزاده ی عرب الله پرست ایرانی کش، شخص ملعون و گجستک "صدام حسین" را در کنار آن درج می کنند ؟؟:



تروریست های پان عرب و تجزیه طلب، هتا این مورد را هم کتمان نمی کنند که وابسته به رژیم سعودی عرعربستان هستند. آری ما ایرانیان ۱۴۰۰ سال است از اعراب الله پرستی که به خانه و کاشانه ی مان تجاوز کرده و ایرانمان را اشغال و زنان و کودکانمان را برده و مردانمان را کشتند، متنفریم و این تنفر به خاطر تحمیل عقیده و اسلامتان است، نه به خاطر نژادتان. همه ی جهان می دانند که میراث اسلام عربی، جز خشونت و کشتار و جنگ و ترور، برای انسانیت هیچ نبوده است و هر آنچه که از دانش و خرد به اسلام و البته به گزاف پیوند خورده، عمدتن کار خود ایرانی ها و ما پارسیان بوده است که برایتان خط نوشتیم، دستور زبان ساختیم و فقه کزایی آوردیم و این ابن مقفع ها و سلمان پارسی ها و خاندان نوبختی ها بوده اند که به اسلام اهریمنی، رنگ و بوی انسان دوستانه و فرهیخته زده اند، ورنه اسلام کزا، جز توحش و بربریت و آدم خواری و جهاد فی سبیل الله نبوده و نیست.

اکنون می خواهیم باز هم از این دین خونریز، هر چه بیشتر فاصله بگیریم. 

۱۴۰۰ سال است با درآوردن انواع فرقه ها و مسلک های مذهبی که بزرگ ترین تحریفش در قاموس تشیع علوی دیده می شود، دین ناب محمدی را به بیراهه کشیده و آن را از مسیر خونبار تحمیل عقیده به ضرب شمشیرش، دور ساخته ایم. اکنون هنگامه ی آن فرارسیده است که بر کنه و بنیان این بهیمیت اسلامی یورش آوریم و تومار این دهان کژی تاریخی به انسانیت، یعنی اسلام و قرآن الکزا را در هم بپیچیم.

آنان که با کشور دشمن و متجاوز عرعربستان همسو و هم رای هستند، دشمن ایران و ایرانیند. اینان دشمن خون پارسی و دشمن زبان پارسیند. اگر چنین دشمنانی در خانه باشند که هستند، ما مردم ایران باید تکلیفمان را با این قماش ضد ایرانی و تجزیه طلب، یک بار و برای همیشه معلوم کنیم. کسی که نان ایران را می خورد، نباید دمش را برای بیگانه تکان دهد.

تروریست های الله پرست عرب که در میان اعتراضات خود را نشان دادند، از روی کینه و حقارت تاریخی عربی اسلامی خود، هتا به مدرسه که نماد آموزش زبان پارسی و خرد ایرانی است، گستاخانه و الله پسندانه، تیراندازی می کنند:


ما ایرانیان بسیار در مسیر دمکراسی حقیقی و آزادی بیان کوشا هستیم و اگر نبود همین رژیم ددمنش اسلامی که از تخم و ترکه ی همان تروریست های اشغالگر عرب الله پرست ۱۴۰۰ سال پیش هستند، ما کشوری بسیار پیشرفته تر از اکنون می داشتیم. ایران هر کمبود و خسرانی که دارد، از سر دین پناهی و الله زدگی توده هایش است که بر خود حکومت جهان خواران الله پرست و امپریالیسم اسلامی را هموار کرده است. این باید بازایستانده شود.

من به عنوان یک خداناباور، خوشبختم که این مرحله از بیداری ایرانیان، نه تنها دیگر علیه رژیم خونریز ولایت فقیه خواهد بود، بلکه علیه همه ی دری وری های دینی، از جمله و به ویژه مرخفات موهوم و خرافی اسلامی و الله پرستی نیز خواهد بود. هر روز ایرانیان بیشتری نسبت به ماهیت حقیقی اسلام خون آشام بیدار می شوند و هنگامی که شما دله های تجزیه طلب پان عرب، کوس الله پرستی می زنید، در واقع دارید هر چه بیشتر گور خودتان را می کنید:




با اختلاف افکنی و دمیدن بر شیپور دشمنی با ایرانیان، همانگونه که اصحاب رسولولای گور به گور شده و بزرگ ان دین و خاندان حرامزاده و منحوس و بر باد رفته ی امویه و مانند آنها، هیچ غلطی نتوانستند بکنند و صدام حسینتان قادسیه را به خودش به گور برد، شما نیز آرزوی نابودی ایران را به گور خواهید برد و ما خوشحال می شویم که همه ی شما ایران ستیزان را به بهشت موهوم الله روانه کنیم.

شما در اندیشه و پوشش اسلامی، زشت و عقب مانده اید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د