رد شدن به محتوای اصلی

ماهیت تروریستی مریم رجوی، در مجلس اتحلدیه ی اروپا تشریح شد

ماهیت مریم رجوی در مجلس اروپا تشریح شد


"داوود ارشد" از جنبش "نه به تروریسم و فرقه ها" در اروپا، نشست بسیار موثر در مجلس اتحادیه ی اروپا در استراسبورگ فرانسه داشتند. این نشست به فراخوان خانم "پاتریشیا لالونده" هموند مجلس اتحادیه ی اروپا ترتیب داده شده بود. خانم لالونده هموند هیئت های خارجه، تجارت بین اللملی، کشورهای مغرب و هیئت های مجلس های کشورهای آسیای میانه و آمریکای لاتین و اتحادیه ی اروپا می باشند. خانم پاریشیا لالونده در گزشته از لابی های بسیار فعال فرقه ی رجوی بوده است.

این دیدار که به منظور شنیدن واقعیت های مستند پشت پرده ی فرقه ی رجوی اجرا گردید، از این نظر حائز اهمیت بود که خانم لالونده تاکید داشت که دیگر همکارانشان که شوربختانه به خاطر مواضعشان در برابر ایران چشم را بر واقعیت فرقه ی رجوی می بندند، در جریان این روشنگری از زبان یکی از مسئولین و گردانندگان تشکیلات رجوی قرار بگیرند.

در این نشست شرح مفصلی از ماهیت قرون وسطایی- تروریستی تشکیلات رجوی ارائه گردید. این گزارش کاملن با اتکا به اسناد منتشر شده از سوی تشکیلات فرقه ای رجوی و مواضع و پیام ها، کتاب ها و گزارش های منتشر شده در تازنما و روزنامه های رسمی در یک پهنه ی چهل ساله از ۱۳۵۸ تا ۱۳۹۷ ارائه گردید. افزون بر این، با اسنادی از رسانه های جهانی و داخلی، دولت ها از بازتاب دادن کارهای رجوی که حاکی از همان مواضع اعلام شده ی این فرقه بوده است را تکمیل نمودند. یک نسک از این اسناد نیز به هر کدام از شرکت کنندگان داده شد.


خانم پاتریشیا لالونده که از ابعاد اسناد و واقعیت مواضع و اندیشه ها و کارهای فرقه ی رجوی، ارائه شده در اسناد شوکه بودند، به جمع گفتند که "مریم رجوی" یکی از شیادان بنام می باشند که از اعتماد جامعه ی جهانی سو استفاده کرده و با جعل خبر و مواضعی که مطلقن ربطی به خودش ندارد و نقطه ی مقابل همه ی آنهاست، دست به فریب می زند و البته نباید فراموش کرد که در بسیاری از موارد در برخی کشورها تنها با پرداخت پول سیاست مداران را می خرد.

آقای ارشد نیز تاکید کرد که علت اینکه همه ی مطالب تشریح این تشکیلات به طور مطلق متکی به اسناد خود آنها است و نه هتا متکی بر شهادت و سخن بنده، که از رهبران و مسئولین و پیش برندگان سیاست های رجوی بوده ام نیز، همین امر است که شنونده باید جهت پذیرش واقعیت تشکیلات رجوی، از موانع دروغ های مریم رجوی گزر کند. بنا بر این، با کنار هم گزاشتن مواضع واقعی و کاربردی آنها در برابر آنچه لالونده عنوان کرد، فریبکاری های شیادانه ی مریم رجوی در نشست های خصوصی و نمایش های سیاسی، می تواند بسیار روشنگرانه باشد.

لالونده همچنین خشم و عصبانیت خود را از رویکرد بسیار وقیحانه ی مریم رجوی به هموندان منتقد مجلس اروپا که سالیان دراز به آنها کمک کرده اند، اما پس از پی بردن به ماهیت تروریستی آنها انتقاداتشان را مطرح کرده اند، را مزدور رژیم می خواند، اعلام نموده و گفت که این کار آقای ارشد (مستند کردن مطالب) در این رابطه بسیار سودمند و موثر است.


آقای ارشد نیز اضافه کرد که مریم رجوی تنها یک پاسخ به همه ی انتقادات و ایرادات و اعتراضات وارده از سراسر جهان دارد، و آن اینکه انتقادات همگی سرجشمه از رژیم جمهوری اسلامی دارند. هتا در درون تشکیلات نیز، به هموندان که چهل سال است شبانه روز در بندگی و اسارت خودش قرار دارند هم، همین برچسب را می زند و البته به دید می رسد که در مواردی هم سودمند بوده است و بسیاری را متقاعد کرده است، که با تایید تاسف انگیز باشندگان همراه بود.

آقای ارشد عنوان کرد، جالب اینجاست که این شیوه یکی از نقطه مشترک های مهم رژیم ولایت فقیه و تشکیلات رجوی است !!

اینها منتقدین و معترضینشان را به همدیگر نسبت می دهند و حذف می کنند. رژیم جمهوری اسلامی، مبارزه ی مردم ایران را به دلیل نفرت مردم از رجوی، به این تشکیلات نسبت داده و مجوز سرکوبشان را از مردم می گیرد، و تشکیلات رجوی نیز، همانگونه که لالونده بیان کرد، دقیقن همین کار را می کند و اینگونه این دو به هم کمک می کنند و در هم اکنون حضور تشکیلاتی و یکجای فرقه ی رجوی، یکی از دلایل و بهانه های سرکوب مردم ایران شده است.



از پزسش های مطرح شده، رابطه ی فرقه ی تروریستی رجوی با داعش، مواضعش در برابر آن، رابطه اش با تشکیلات و سران حزب بعث که در داعش فعال هستند و نیز با دیگر گروه های تروریستی بود، که ارشد باز به گونه ای مستند پاسخ داد. دیگری، وضعیت اسیران در آلبانی و اینکه رجوی آنها را با فراخوان به مبارزه با بورژوازی است که می خواهد در درون حصارهایش نگاهدارد، که همان فرهنگ و رویکرد داعش با جامعه ی متمدن امروزی است.

این نشست که با حضور ماکرون رییس جمهور فرانسه در مجلس هم زمان شده بود، با امید به ادامه ی چنین نشست هایی، با دیگر جمع های مرتبط با مجلس و...، به پایان رسید.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د