رد شدن به محتوای اصلی

نخست وزیر ترودوی خائن و خوش و بش با رهبر یکی از فرقه های الله پرست جهان در کانادا

"جاستین ترودو" نخست وزیر کانادا که به علت سرافکندگی در برابر الله پرستان، در میان بسیاری از مردم کانادا به عنوان "ترودوی خائن" شهره شده است، روز سه شنبه ۲۷ مارچ سکوت خود را در مورد واپسین رسوایی رهبر کزایی الله پرستان شیعه ی اسماعیلی موسوم به "آقا خان" شکست. او در پاسخ به پرسش های نماینده ی محافظه کاران در مورد اینکه چه هدایایی از آقا خان دریافت کرده است، در مجلس عوام حاضر شد. نخست وزیر ترودو با یک مردم فریبی و ساده گویی دروغین، گفت که یک کیف شبانه ازآقاخان رهبر الله پرستان اسماعیلی در طول اقامت خود در جزیره ی خصوصی آقا خان در باهاما دریافت کرده است !!


نخست وزیر ترودو در این راستا گفت که در عوض این هدیه نیز، او هم تنها یک بافتنی به آقا خان هدیه داده است !!

با این حال، او روشن نکرد که چه اتفاقی برای هدیه افتاده است. آیا او آنها را نگاه داشته ؟ آنها را بازگردانده ؟! یا ارزش آن را بازپرداخت کرده ؟ یا به ملکه ی انگل ستان پیشکش کرده است ؟؟

دفتر نخست وزیر ترودو، هنوز به پرسش های بسیاری درباره ی ماهیت هدایا، مارک های هدایا، ارزش تخمینی آنها و اینکه آیا آقا خان به سایر هموندان خانواده ی ترودو هدیه داده است، پاسخ نداده است. پاسخ ترودو پس از آن بود که هموندان مجلس عوام مخالف، روز سه شنبه به او اعتراض کردند و خواستار دانستن آنچه او در جریان تعطیلات بحث برانگیزش با آقا خان در دسامبر ۲۰۱۶ دریافت کرد، شدند.

اما ترودو نخست از معرفی ماهیت هدیه یا ارزش آن امنتناع کرد که بدین معنی است که هدایا می توانسته حکم رشوه داشته باشد و هم اینکه ارزش آنها البته بسیار بیشتر از یک بافتنی کزایی بوده باشد، که این موضوع در قوانین اخلاقی دولت فدرال نقض آشکار قوانین محسوب می شود.



دفتر ترودو در آغاز تصریح کرد که او نباید به کانادایی ها درباره ی هدایای کریسمسی که او و آقا خان مبادله کردند، توضیح دهد، زیرا او پیشتر به کمیساریای اخلاقی کانادا در مورد آنها گفته است. تصورش البته سخت است که چرا یک رهبر بزرگ الله پرستان جهان، باید در روز کریسمس که جشنی ویژه ی مسیحیان است، به نخست وزیر یک کشور هدیه بدهد، نه در یک جشن مذهبی اسلامی، آن هم در جزیره ی خصوصی یک کلان زمین دار (فئودال اعظم) و سرمایه دار چند ملیارد دلاری !!

مردم فریبی اما در همین جا پایان نمی گیرد. دفتر کمیساریای اخلاقی گفت که اطلاعات مربوط به این هدایا در دفترهای همگانی ثبت نشده است، زیرا ترودو یک هدیه ی غیر قابل قبول از آقا خان را پذیرفته است. اینکه این "هدیه ی غیر قابل قبول" چه بوده است، همچنان یک معماست و البته شامل یک بافتنی ساده نمی شود؛ اما می توان گمان کرد که آنچه "ناپذیرفتنی" و "غیر قابل قبول است"، رشوه می باشد.

"مارگوت بوث" سخنگوی دفتر کمیسر منافع و اخلاق، گفت:

"ثبت همگانی به طور کلی شامل هدایای قابل قبول است که در بخش ۱۱ قوانین آمده است".

هدایای غیرقابل قبول ممکن است پیگرد قانونی قرار گیرند و احتمالن بیشتر بررسی گردند، همانگونه که در مورد تعطیلات ترودو در جزیره ی خصوصی آقا خان روی داد. بررسی انجام گرفته از سوی "مری داوسون" از کمیسیون اخلاقی پیشین انجام گرفت و او اظهار داشت که ترودو قوانین اخلاقی کانادا را هنگامی نقض کرده است که او و خانواده اش فراخوان آقا خان را برای تعطیلات کریسمس در دسامبر ۲۰۱۶ در جزیره  "بل" در باهاما پذیرفتند.

داوسون تصریح کرد که "آن سفر" یک هدیه ی ناپذیرفتنی بود، زیرا آقا خان با دولت فدرال ارتباط داشت و رابطه ی آنها هم به اندازه ی کافی نزدیک نبود که بتواند به عنوان یک دوستی تعریف شود. گزارش داوسون نیز نشان داد که ترودو و خانواده اش با آقا خان هدیه ای را رد و بدل کردند، اما ماهیت و ارزش هدیه مشخص نیست.


داوسون نوشت:

"از ۲۶ دسامبر ۲۰۱۶ تا ۴ ژانویه ی ۲۰۱۷، ترودو و خانواده و دوستانشان، تعطیلات کریسمس خود را در "Bells Cay" همراه با آقا خان، فرزندان و خانواده هایشان صرف کردند. خانواده ی تروودو با آقا خان و خانواده اش، هدیه ی کریسمس تبادل کردند. با این حال، اطلاعاتی در مورد هدایایی که آقا خان – میلیاردر و رهبر الله پرستان اسماعیلی جهان – به نخست وزیر کانادا داده، فاش نشده است.

تا به سه شنبه ۲۷ مارچ، ترودو هیچ توضیحی در مورد ماهیت هدایا نداده است.

دفتر نخست وزیری در پاسخ به پرسش مطبوعاتی نوشته است که نخست وزیر، هر گونه هدیه ای را که به عنوان منع تضمین منافع و اخلاق به عنوان بخشی از بررسی ها به آن اشاره شده است، منتشر خواهد کرد.


پس از گزارش کمیسر، که در دسترس همگان قرار دارد، نخست وزیر پذیرفت که توصیه های کمیسیون را مبنی بر رفع ابهام اجرا کند. اما ماهیت یا ارزش هدیه را افشا نخواهد کرد و گفت که نمی تواند چیزی بیش از آنچه که داوسون در گزارشش قرار داده است، فاش کند.


مقامات دفتر کمیساریای اخلاقی معتقدند محدودیتی برای هموندان مجلس عوام جهت پذیرش هدیه ی ناپذیرفتنی وجود دارد. همچنین کمیساریای اخلاقی، قدرت این را ندارد که هدیه ای ناپذیرفتنی را پرداخت یا بازگرداند که از دید نماینده ی محافظه کار، این یک نقص اساسی را در پادمان گزارش اخلاقی نشان می دهد که چگونگی برگرداندن یا باز پرداخت آن ذکر نشده است.

همچنان پرسش های بسیار جدی دیگری در مورد این که آیا هدیه ی دریافت شده از سوی نخست وزیر، به میزان قابل توجهی با ارزش بوده است یا خیر، و یا چرا به هیچ روی در مورد ماهیت آن به همه ی مردم گزارش داده نشده است، وجود دارد و اینکه در هیچ جایی اطلاعاتی در مورد آن ثبت نشده است.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د