رد شدن به محتوای اصلی

رژیم در یک ماه ۱۰۰ ملیارد تومان به حوزه‌ های کثافته ی علمیه پرداخت کرد

عمام خمینی حرامزاده:

من توی دهن این ملت می زنم...

حسنک روحانی، سال گزشته هنگامی که نمایندگان مجلس وحوش ولایت لایحه ی پیشنهادی یارانه را یعنی بررسی می‌ کردند، وعده داد که گزارش هزینه‌ های دولت را شفاف اعلام کند. اکنون با گزشت یک ماه از سال، وزارت امور اقتصادی و دارایی رژیم، نخستین گزارش شاهکار خود را منتشر کرده، گزارشی که تنها گویای دو نوع هزینه ی دستگاه‌ های حکومتی و نهادهای مغزشویی و خرافه پراکنی الله پرستی است: " دستمزد و حقوق مستمر کارکنان و هزینه‌ های اجتناب‌ ناپذیر". در این گزارش، هتا  ردیف قانونی یارانه ها نیز مشخص نشده اند، تنها شماره ی تراکنش عملیات بانکی واریز یارانه اعلام شده است.


با این حال در همین گزارش که در هفتاد رویه و بدون توضیح منتشر شده، مشخص است که نهادهای خارج از اداره ی دولت، برخی از نهادهای دولتی، صدا و سیما و بنیادهای دینی و حکومتی، سهم ویژه‌ ای از یارانه ی یک ماه نخست را به خود اختصاص داده‌ اند. تویله ی شورای اسلامی، شورای نگهبان، حوزه‌ های علمیه ی آخوندی، صدا و سیما، بنیاد خانوادگی نشر آثار خمینی حرامزاده، گورکاخ خمینی حرامزاده، بنیاد دینی آیت الله تمساح یزدی، شورای کزایی سیاست گزاری نماز جمعه، مرکز الگوی اسلامی و نهاد نمایندگی دیکتاتوری ولایت فقیه در دانشگاه‌ ها، تنها چند قلم از نهادهای حکومتی بلعنده ی یارانه به شمار می‌ روند که گاه چند برابر هزینه ی اختصاص یافته به یک استان و یا چندین دانشگاه‌ را، تنها در یک ماه هزینه کرده‌ اند !!

بر پایه ی این گزارش، جمهوری اسلامی در فروردین امسال ۱۱۰ ملیارد تومان به صدا و سیما پرداخت کرده است. افزون بر این، بخشی از یارانه ی سازمان بیمه ی سلامت نیز، با عنوان "کمک به برنامه‌ های آموزشی سلامت"، به این سازمان پرداخت شده است.



نهادهای وابسته به حوزه ی کثافته ی علمیه ی قم نیز، در ردیف‌ های مختلف بیش از ۱۰۰ ملیارد تومان از خزانه ی کشور را  دریافت کرده‌ اند. جمهوری اسلامی ۶۰ ملیارد تومان به مرکز خدمات حوزه ی علمیه، ۲۲ ملیارد و ۷۰۶ ملیون تومان به شورای عالی حوزه‌ های کثافته ی علمیه و ۸ ملیارد و ۹۲۱ ملیون تومان، به دفتر تبلیغات نجاسات اسلامی حوزه ی علمیه، پرداخت کرده است.

افزون بر این، ۸ ملیارد و ۲۸۴ ملیون تومان نیز به "جامعة المصطفی العالمیه"، به عنوان یکی دیگر از نهادهای وابسته به حوزه که آخوندهای غیر ایرانی را نیز پذیرش می‌ کند و در چند کشور فعالیت دارد، پرداخت شده است.

وزارت خزانه‌ داری رژیم، میزان پرداختی به بنیاد پژوهشی خمینی حرامزاده، که زیر نظر "آیت الله محمد تقی تمساح یزدی" اداره می‌ شود را، ۱ ملیارد و ۱۴۵ ملیون تومان اعلام کرده است. همچنین یک ملیارد و ۱۰۵ ملیون تومان به دکان "مجمع جهانی تقریب مذاهب" و یک ملیارد و ۲۲۳ ملیون تومان به "مجمع کزایی جهانی اهل بیت" پرداخت شده است.

سهم نهاد نمایندگی دیکتاتوری ولایت فقیه در دانشگاه‌ ها که زیر نظر سید علی خامنه‌ ای (قرمساق) اداره می‌ شود نیز، در یک ماه نخست امسال، ۵ ملیارد و ۳۰۰ ملیون تومان اعلام شده است. جمهوری اسلامی در همین دوره ی زمانی ۵ ملیارد و ۵۰۵ ملیون تومان هم به شورای نگهبان پرداخت کرده است.

همه ی این دزدی های قانونی در حالی انجام می گیرند که سفره ی مردم از حقوق مسلم و پرداخت واقعی دسترنجشان تهی است و فقر و بیکاری کشور را به حالت نیمه فلج درآورده است.

گزارش پرداختی رژیم در فروردین به نهادهای حکومتی، تارنمای "اصلاحات نیوز" از رسانه‌ های همسو با حسنک روحانی

از دیگر نهادهایی که رژیم هم حقوق کارکنان آن را در ردیف پرداختی مربوط به دستمزد و حقوق مستمر پرداخت کرده و هم ردیف یارانه ی ویژه‌ ای برای آن در نظر گرفته، بنیادهای زیر نظر آخوند "حسن خمینی حرامزاده"، توله ی توله ی روح الله خمینی حرامزاده است. در یک ماه نخست، ۶۹۹ ملیون تومان به ستاد نشر آثار "خمینی حرامزاده" و ۳۵۴ ملیون تومان نیز برای "گورکاخ خمینی حرامزاده" به این بنیاد پرداخت شده است.


مرکز دایرة المعارف اسلامی هم که در چند روز گزشته خبرهایی درباره ی فساد اقتصادی آن منتشر شد، ۴۰۲ ملیون تومان از خزانه ی کشور را دریافت کرده است. در همین دوره ی زمانی، ۶۶۶ ملیون تومان به شورای سیاست گزاری نمایش جمعه و ۲۲۳ ملیون تومان به مرکز الگوی اسلامی پرداخت شده است.

تزریق به صندوق‌ های بازنشستگی
بر پایه ی گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی، بیشترین پرداختی‌ به نهادهای زیر نظر دولت در نخستین ماه سال، متعلق به صندوق بازنشستگی کشور است. مبلغ واریزی به این صندوق ۲۴۰۰ ملیارد تومان در فروردین‌ ماه گزارش شده است.

افزون بر این، رژیم ۱۸۰۰ ملیارد تومان نیز به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح پرداخت کرده است.

یکی دیگر از هزینه‌های عمده ی رژیم در ماه نخست، بیمه ی سلامت اعلام شده است. با این حال پرداختی به سازمان بیمه ی  سلامت، کمی بیشتر از یک دهم مبلغ پرداخت شده به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح است. سهم این سازمان از یارانه،  ۱۹۰ ملیارد تومان بوده که تنها ۲ درصد رقم کل یارانه ی تخصیص یافته به طرح بیمه ی سلامت است.

خزانه‌ داری رژیم مبلغ پرداخت شده به سازمان زندان‌ ها را ۴۱ ملیارد تومان گزارش کرده است. این سازمان همچنان زیر نظر قوه ی فاسد قضاییه است و پس از انتشار خبر درگزشت شماری از بازداشت شدگان دی ماه در زندان، برخی از نمایندگان خواستار واگزاری این سازمان به دولت شدند. طرحی که تاکنون هتا هیچ یک از خود پیشنهاد دهندگانش هم پیگیر آن نشده‌ اند !!


سهم ویژه ی خراسان
در تخصیص یارانه ی استانی نیز، خراسان موسوم به رضوی، بیشترین سهم را برده است. مبلغ پرداخت شده به این استان که در انحصار علم الخدا قرار دارد، ۲۷.۱ ملیارد تومان گزارش شده است. پس از آن نیز، فارس با ۲۶.۸، تهران ۲۶، مازنداران ۲۵.۲ و خوزستان ۲۳ ملیارد تومان قرار دارند.

کم ترین میزان پرداخت شده برای حقوق و مزایای مستمر کارکنان دولت نیز، به استان قم پرداخت شده است. این گزارش مبلغ پرداخت شده به استان قم را ۶.۵ ملیارد تومان اعلام کرده است. قزوین با ۸.۳، البرز با ۸.۴ و خراسان شمالی با ۸.۵ ملیارد تومان دیگر استان‌ هایی به شمار می‌ روند که کم ترین دریافتی از خزانه را در فروردین امسال داشتند.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د