رد شدن به محتوای اصلی

چرا اروپا از مسلمانان می ترسد ؟

اروپا با سیاست درهای باز و آغوش های گشاده ی خود، اکنون ۲ سال است که خیل عظیم پناهجویان الله پرست را به درون خود راه داده است. هر چند بیشتر مهاجران دچار معضلات و مشکلات گوناگون زیست در کشورهای خود بوده اند، اما با ورود دسته جمعی و انبوه آنان به اروپا که بدون هماهنگی بنگاه های امنیتی و اطلاعاتی ممکن نمی بوده است، خیل بسیاری از افرادی نیز وارد این کشورها شده اند و خود را در حالی پناهجو جا زده اند که به راستی دچار چندان مشکلاتی در کشورهای خود نبوده اند و از اینرو، به جهت ماندن و توجیه حضور قانونی خود در کشورهای مقصد، به دروغگویی و پرونده سازی روی آورده اند.

تقریبن همه ی کسانی که به عنوان پناهجو وارد اروپا شده اند، الله پرست هستند و با خود فرهنگ خون آشام اسلامی را به اروپا آورده اند. اروپایی که در ساده ترین شکل ممکنش، خوک و نوشیدنی های الکلی را به رخ جماعت الله پرستی می کشد که آنها از هر دو متنفرند !!

به تازگی دانلد ترامپ توانست قانون ۱۹۹۵ موسوم به "قانون رایزنی" را سرانجام پس از ۲۲ سال عملی کند و اورشلیم را به عنوان پاییتخت اسراییل و نه فلستین، به رسمیت بشناسد. این بدان معنی است، اقدامی را که دیگر رییسان جمهور آمریکا جرات انجامش را نداشتند، سرانجام انجام داده است. اما همه ی جهان برآشفته اند !! جمهوری اسلامی لنگه کفش پرتاب می کند، سید حسنک نصرالله، آخوند تروریست و حرامزاده ی ولایت فقیه در لبنان داد و غال می کند، روسیه موزیانه تنها بخش باختری اورشلیم را پاییتخت اسراییل می خواند و اروپا، اروپای پیشرفته، دست و پایشان می لرزد... تا این حد که وزیر امور خارجه ی سوئد مایل است این مسئله به شورای امنیت هم بکشد !!

🔴 جستار مربوط به این بخش را در اینجا بخوانید.

یک اینکه مجبور نبودند بدون حساب و کتاب، این همه پناهجو بپذیرند. به راستی دولت های اروپایی اگر به جای پذیرش پناهجویان، رژیم های مطبوعشان را زیر فشارهای حقوق بشری، سیاسی و اقتصادی گزاشته بودند، آن رژیم ها اکنون چه وضعیتی می داشتند و آیا مردم آن کشورها در وضعیت بهتری به سر نمی بردند ؟

اکنون که مردم اروپا از سوی دولتمردان خود در عمل انجام شده قرار گرفته اند، شاهد گسترش ناامنی های گسترده در اروپا هستیم. هر از چند گاهی یک اقدام تروریستی در جایی از اروپا یا تجاوز جنسی یا دزدی و ضرب و شتم... همه اش هم کار الله پرستان وارداتی است. تا بدان حد که دولت سوئد تهدید کرده است، تارنماهایی که به ملیت و قومیت افراد متجاوز و دزد اشاره می کنند، در سوئد بسته خواهند شد !!

پس باید چیز خاصی وجود داشته باشد که سیاستمداران اروپایی تا بدین حد از مشتی چماق به دست عمدتن تحصیل نکرده و بی سواد با عقاید پوسیده و متعفن ۱۴۰۰ ساله ی منحط اسلامی، تا این اندازه حساب می برد و آنها را تحویل می گیرد؛ گویا فکر می کند کسانی که عمری یا علاف و بیکار بوده اند یا با درس و دانشگاه مانند جن و بسم الله بوده اند یا همه ی عمرشان را تفنگ به دست گرفته اند، قرار است برای آنان تخم دو زرده بگزارند !!


آمریکا از گروهک های تروریست فلستینی که هیچ، از همه ی الله پرستان هم نمی ترسد. کشوری که تاریخ چند هزار ساله ی حضور یهودیان در آن اثبات شده است، کشوری است که بر خلاف آرمان های کزایی اسلام و هتا تفسیر خود تلمود کزایی یهودیان، موجودیت یافته است. تشخیص اینکه آیا جهان با وجود اسراییل امن تر است یا با وجود مشتی داعشی و القاعده ای، تشخیصش بسیار آسان است. به تازگی تروریست های فلستینی از نوار غزه دست به موشک پراکنی به اسراییل زده اند و در پاسخش، اسراییل چند نقطه را در آن سوی دیگر بمباران کرده است. این زندگی ۶۰، ۷۰ ساله ی این فلستینیان همیشه مدعی حق است.


خمینی حرامزاده در کتاب ولایت فقیه خود در عراق و در پیش از شورش ۵۷، اینگونه زر زده بود که اگر مسلمین با همدیگر متحد شوند و هر الله پرستی یک ستل آب بر روی اسراییل بریزد، اسراییل را آب می برد !! این مردک دیوانه که مردمی دیوانه تر از خود، فرتورش را در ماه دیده بودند، توانست با همین دری وری ها و با خیانت ارتش در اعلام بی طرفی میان دولت قانونی مشروطه و انقلابیون خرابکار و پشتیبانی شرق و غرب، در ایران به قدرت برسد و همه ی آن مزخرفاتی که فکرش را هم نمی کردیم را عملی سازد و این بدبختی از همان روزگار دامان ایران و ایرانیان را تا به امروز گرفته است. اسراییل را اما آب نبرد، بلکه ملیون ها ایرانی در جنگ و تسویه حساب های سیاسی و...، شکنجه و کشتار و تبعید شدند.

اینکه چرا اروپا از مسلمانان می ترسد، پاسخش در رویکرد دولتمردان اروپایی با رژیم های سرکوبگری همانند جمهوری اسلامی است که هتا دولت به اصطلاح فمنیست استیفن لوفوِن (Stefan Löfven) آنگونه که این دولت خود را در سیاست خارجه اش معرفی کرده است، در حضور آخوند روحانی لچک بر سر می کند و"رژه ی شرم" می رود !! هر کسی قیمتی دارد و قمیت پشتیبانی نکردن دولت های اروپایی از موازین حقوق بشر و نداشتن التزام عملی آنان به تنبیه رژیم های ناقض حقوق بشر، از سر منافع اقتصادی یا هر چیز دیگر، دودش در چشم مردم همان کشورهایی می رود که سرکردگانش تا مغز استخوان فاسدند و دستشان آلوده به خون ملیون ها شهروند آن کشورهاست و نقض حق بشرشان از آبشخور دینی و تمامیت خواهی اسلامی ناشی می شود.

رژه ی شرم وزیران فمنیست زن سوئد در برابر رییس جمهور رژیم  زن ستیز ولایت فقیه در تهران، ۲۰۱۵
اروپا از الله پرستان می ترسد و با آنان همه جوره راه می آید تا از راه به دست آوردن دل آنان، بلکه جلوی مشکل آفرینی از سوی آنان را بگیرد و بتواند ژست حقوق بشری خود را همچنان مفتخرانه حفظ کند. اسلام نه دین صلح است و نه الله پرستان دست از صدور اسلام برخواهند داشت.

پلیس سوئد با تجمع کنندگان اعتراضی افغان در یوتبوری فرتور یادگاری می اندازد. معترضان خواستار پذیرش بی قید و شرط پناهجویان افغان هستند

در تجمع اعتراضی پناهجویان افغان در یوتبوری، یک پلیس جوان به ضرب چاقو به گردن و از پشت سر
به دست یکی از پناهجویان ۱۷ ساله ی افغان، کشته می شود. جزییات این جنایت را در اینجا بخوانید

الله پرستان پرچم سوئد را به آتش می کشند !!
شورش الله پرستان در اروپا؛ بر روی پلاکارد نوشته شده: "اروپا سرطان است، اسلام درمان (پاسخ) است"

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د