رد شدن به محتوای اصلی

افشای ثروت سرکردگان رژیم به مردم چشم و گوش بسته نشان می دهد آنها چه قدر فاسدند + ویدیو

در حالی که ایالات متحده به خواست رییس جمهور دانلد ترامپ قصد دارد تا انبوه ثروت های انباشته شده ی سرکردگان رژیم را افشا کند، ستاره ی درخشش از تلوزیون صدای آمریکا با مدیر اندیشکده ی هادسن کنت وانشتاین، گفتگویی را ترتیب داده است که وی در این باره ادعا می کند که افشای ثروت های انباشته شده ی ملیارد دلاری سرکردگان رژیم، به مردم نشان می دهد که آنها تا چه اندازه فاسد هستند !!


نکته اینست که خود مردم هم اکنون هم از این مورد آگاهی دارند و تنها چیزی که نمی دانند اینست که این ثروت ها در چه دوره های زمانی و با چه زد و بندها و چه ترفندهایی از جیب ملت ایران دزدیده شده اند؛ و پرسش بنیادین این است که اگر کلیت این رژیم خونریز اسلامی، فاسد نبوده و نیست، پس چگونه است هیچ سازمان و نهادی و هتا هیچ فرد یا مسئولی از بدنه ی اطلاعاتی رژیم از دستگاه های گوناگون گرفته تا خود وزارت بدنام اطلاعات، هرگز دست به افشاگری یا اقدام کاربردی به جهت جلوگیری از دزدی ها و پیگیری تخلف ها و فسادها نبوده اند ؟!

آنچه که آمریکا قصد دارد آن را انجام دهد را، پیشتر "محسن مخملباف" هم انجام داده بود و چیز تازه ای نیست. تنها موردی که آن را برجسنه می کند، اینست که دولت ایالات متحده دست به چنین اقدامی می زند و این مورد به خودی خود، ابعاد بسیار بزرگ تری به ماجرای افشاگری فسادهای کلان اقتصادی سرکردگان رژیم می دهد. اینکه دانلد ترامپ قصد سرنگونی رژیم خمینی و خامنه ای حرامزاده را دارد، هنوز در بوته ی آزمایش گزاشته نشده، اما رویکردهای دولت ترامپ نشان می دهد که آمریکا قصد دارد از راه نیروی نظامی خود در عراق و همچنین فشارهای جهانی و قانونی علیه رژیم ولایت فقیه، کارزار بزرگی را علیه حکومت خونریز ملایان آغاز کند.


در صورتی که رژیم ملیاردها دلار از ثروت مردم ایران را به یغما برده و سرکردگان رژیم، خانواده و فرزندان خود را برای تحصیل و زندگی، به بهترین کشورها و دانشگاه های جهان گسیل می کنند، مردم فقر زده و در رنج ایران برای تکه نانی شبانه روز در حال جان کندنند و به روز سیاه نشسته اند. بانک داری اسلامی، با گرفتن بیشترین ربا و نزول بانکی در سرتاسر جهان، در جیب فقرا و تنگ دستان هازمان دست چنگال حرص و طمع فروبرده و ریشه ی جان و همه ی قطرات دسترنج مردم را می مکد.

بانک داری اسلامی که یکی از بزرگ ترین فریب ها و کلاهبرداری های رژیم از ایرانیان الله زده است، در واقع ۴۵% سود از مردم می گیرد !!

گزارش این دزدی را در اینجا بخوانید.

در گزارشی موسوم به "یارانه ی تفکیکی بنیادها و نهادهای مذهبی و مقایسه ی یک ردیف با منافع همگانی مردم"، شاهد آن هستیم که یارانه ی اختصاص گرفته به سازمان محیط زیست با شورای سیاست گزاری  نجاست خانه ی حوزه ی علمیه ی زنان قم، برابر است !! جمع کل پول هایی که رژیم به نهادهای مذهبی و ترویج خرافات اسلامی پرداخت می کند، در مجموع به رقم کلان و نجومی ۳.۳۳۹.۴۴۰.۷۰۰.۰۰۰ تومان است !!


پیشتر همچنین روزنامه ی "القدس العربی" (اورشلیم عربی نیست، اسراییلی است.) چاپ لندن در گزارش مفصلی درباره ی ثروت فرزندان ولی فقیه نوشت:
"ثروت فرزندان خامنه‌ ای ملیاردها دلار برآورد می‌ شود که بیشتر آن در بانک های انگل ستان و سوریه و ونزوئلا است. ثروت مجتبا دومین پسر خامنه ای، به سه ملیارد دلار بالغ می‌ شود که بیشتر آن ‌را در بانک های امارات و سوریه و ونزوئلا و برخی کشورهای آفریقایی سپرده است. وی روی زمین های گسترده‌ ای در شهر مشهد دست گزاشته و آنها را به ملک خصوصی خود تبدیل کرده است و این در حالیست که شهردار پیشین و دست نشانده ی تهران، پاسدار محمد باقر قالیباف، چندین هزار هکتار از زمین های دولت را در بهترین منطقه ی عباس آباد تهران و دیگر نقاط به او هدیه کرده است !!"

مسعود سومین پسر خامنه ‌ای است که مسئول بسیاری از نهادهای متعلق به دیکتاتور جمهوری اسلامی است. مسعود چیزی بیش از ۴۰۰ ملیون دلار در بانک های فرانسه و انگل ستان و ۱۰۰ ملیون دلار هم در بانک های تهران دارد. مسعود همچنین مالک انحصاری فروش تولیدات شرکت رنوی فرانسه در ایران است.

کوچک ترین پسر دیکتاتور رژیم نیز، میثم است. او با دختر یکی از مشهورترین تجار بازار تهران ازدواج کرده است. او در کارهای تجاری از جمله شریک برادرش مسعود در شرکت رنو است. وی همچنین مسئول اجرایی برخی بنیادهای وابسته به دفتر دیکتاتور ولایت فقیه است،


بشرا دختر خامنه‌ ای، با پسر رییس دفتر خامنه‌ ای یعنی آخوند محمد گلپایگانی ازدواج کرده است. او از زمان کودکی مورد توجه بسیار فراوان پدر و مادرش بود، زیرا نخستین دختر خانواده است. این خانواده آن‌ قدر او را نازپروده کرده بود که به هنگام خروج از مدرسه، مسیری که خودروی او در آن حرکت می ‌کرد را می ‌بستند و نگهبان جلوی در مدرسه مستقر می ‌شد و دو نگهبان هم پشت در کلاس در مدت زمانی که کلاس برقرار بود، می ‌ایستادند. ثروت بشرا را ۱۰۰ ملیون دلار برآورد می‌ کنند.

اما دردانه ی دیگر این خانواده ی حرامزاده یعنی هدا، کوچک ترین فرزند بین دختران و پسران سید علی خامنه ای حرامزاده است. او با فردی از خانواده ی مذهبی و سرشناس ازدواج کرده است. هدا توجه زیادی به رخت و پوشاک و مد و زیور آلات دارد. او در خانه‌ اش یک سالن آرایش زنانه دارد که به ‌دلیل رفت و آمدهای بسیاری که به این مکان انجام می شود، حفاظت می‌ شود. ثروت او معادل ثروت خواهرش بشرا یعنی ۱۰۰ ملیون دلار برآورد شده است.

حسن مشهورترین دایی خامنه‌ ای است. او پیمانکار تلوزیون جمهوری اسلامی و مسئول خرید دوربین ها و لوازم برقی و دستگاه های مونتاژ آن است. وی همچنین نماینده ی انحصاری شرکت سونی ژاپن در سراسر ایران است. مجموع خریدهای صدا و سیمای اشغالی ایران از شرکت سونی ژاپن، سالانه بین ۵۰ تا ۶۰ ملیون دلار می باشد. مبلغ معاملات این شرکت در جمهوری اسلامی نیز به ۶۰۰ ملیون دلار می ‌رسد که ۷ درصد از آن را دایی حسن به جیب می زند.

بر اساس گزارش رویتر، سید علی خامنه ایی به یک جهانگیری ۹۵ ملیارد دلاری تبدیل شده است. البته فساد در تمام بدنه ی رژیم اسلامی مشهود است.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د