رد شدن به محتوای اصلی

تظاهرات اعراب و ترک های الله پرست در استکهلم با سردادن شعارهای ضد یهودی و آتش زدن پرچم اسراییل + ویدیو

به تاریخ ۹ اُم دسامبر ۲۰۱۷ و تنها یک روز پس از تظاهرات ضد یهودی در مالمو سومین شهر بزرگ سوئد، الله پرستان متعصب و نژاد پرست عرب و ترک به خیابان های استکهلم آمدند و ضمن سر دادن شعارهای ضد اسراییلی، شعارهای ضد یهودی نیز سردادند و پرچم اسراییل را در خاک سوئد به آتش کشیدند. این تجمع در حالی برگزار شد که در چندین نقطه هتا خود نظاهر کنندگان با یکدیگر درگیری پیدا می کنند و به دید می رسد بر سر به آتش کشیدن پرچم کشور اسراییل دچار اختلاف شده باشند.

این تظاهرات و جنبه های رویدادی آن از هیچ تلوزیونی از سوئد پخش نشد. همچنین آنها در شعارهایشان از خانم والستروم وزیر امور خارجه ی سوئد، به خاطر مواضع ضد اسراییلیش در مخالفت شدید با انتقال رایزنی ایالات متحده از تل آویو به اورشلیم، از وی سپاسگزاری کردند.


حضور ترک های الله پرست در این تظاهرات نیز، رویدادی برجسته است. به تازگی دیکتاتور ترکیه رجب طیب اردوغان، با سر شاخ شدن به اسراییل در حال ادامه ی قدرت نمایی در منطقه و جهان است. وی در سخنان دو روز پیش خود ۱۰ دسامبر ۲۰۱۷، نخست وزیر اسراییل را مورد خطاب قرار داد و دولت نتانیاهو را دولتی تروریست و کودک کش خواند. در پاسخ به این ابراز تنفر اسلامی و ضد یهودی، نخست وزیر اسراییل نیز پاسخ داد: "کسی که مردم کرد را بمباران می کند نمی تواند به من درس اخلاق بدهد".

جبهه گیری جنگ سوم جهانی و دو دستگی لازم برای آغاز آن، از هم اکنون قابل دیدن است. از یکسو، ترکیه در صدد قطع روابط دیپلماتیک و قدیمی خود با اسراییل به منظور ایجاد شکافی دائمی است و از سوی دیگر، برخی از کردها که همیشه به دنبال تجزیه ی بخش هایی از خاک چار کشور ایران، ترکیه، عراق و سوریه بوده اند، تنها از پشتیبانی اسراییل به جهت استقلال از عراق برخوردار بودند که این پشتیبانی عملن عقیم ماند.

رژیم های این چار کشور همسایه، همگی دارای دولت هایی ضد یهودی و ضد اسراییلی هستند و افکار فاشیستی و قوم گرایانه ی منسوب به خود را تقویت می کنند. از سوی دیگر، مردم اقلیم کردستان عراق، با از دست دادن چند شهر کوچک و یک شهر بزرگ و اصلی و نفت خیز کرکوک به عنوان تامین کننده ی ۲۵% نفت عراق، و همچنین دادن تضمین قانونی و حقوقی به دولت و دادگستری این کشور مبنی بر "هرگز اعلام نکردن دوباره ی مسئله ی استقلال" و "غیر قانونی دانستن استقلال"، عملن قدرت خود را باخته و تنها می تواند به عنوان یک دولت خودمختار در اقلیم کردستان، باقی بماند. قرار است هزینه ی پیشمرگه های دولت اقلیم نیز از سوی بغداد تامین شود.

در این بین، هتا از دید اعتقادی و گرایش سیاسی نیز، میان کردها و ترک ها جدایی بزرگی دیده می شود. برای همین، در این تظاهرات هیچ الله پرست کردی دیده نمی شود. جای خوشبختی دارد که هیچ ایرانی شریف و ایران دوستی نیز در این تجمع ضد یهودی شرکت نکرده و این خود بیانگر آنست، آنچه که در رژیم ولایت فقیه به عنوان تظاهرات ضد اسراییلی انجام می گیرد، سرفن ویژه ی خواست هواداران ولایت فقیه یهودی ستیز می باشد و نه خواست ملی مردم ایران.


در ویدیوی زیر که از تلوزیون های سوئد پخش نشدند، تظاهر کنندگان پرچم اسراییل را به آتش می کشند و شعارهای ضد یهودی سرمی دهند:


افزون بر این، روز شنبه حوالی ساعت ٢٢:٠٠ گروهی از الله پرستان ضد یهودی، به سوی یک کنیسه در یوتبوری دومین شهر بزرگ سوئد، مواد آتش زا پرتاب کردند. در این یورش، به کسی آسیب وارد نشده است.در این راستا، پلیس سه نفر را به گمان تلاش به قتل بازداشت کرده است. پلیس امنیتی در همکاری با پلیس شهری، در سراسر کشور تدابیر ویژه را به منظور جلوگیری از بروز رویدادهایی مشابه و احتمالی، در دید گرفته است.

روز آدینه یعنی ۹ اُم دسامبر ۲۰۱۷، حدود ٢٠٠ نفر در مالمو در اعتراض به انفعال رهبران عرب در قبال به رسمیت شناختن اورشلیم به عنوان پاییتخت اسراییل از سوی آمریکا، تظاهرات کردند. در این تظاهرات شعارهای یهودی‌ ستیزانه و خشونت‌ طلبانه نیز سرداده شده است. وزیر داخله ی سوئد مورگان یوهانسون گفته است که بسیار مهم است تا مجرمان در مالمو و یوتبوری شناسایی شوند.


شورای مرکزی یهودیان به این حمله با جدیدت واکنش نشان داده است. این شورا در بیانیه‌ ای نگاشته است که احساس امنیت برای یهودیان سوئدی باید امری بدیهی باشد. شورای مرکزی یهودیان در ادامه نوشته است که مسئولان سیاسی و اداره ی پلیس، به موضوع با جدیت نگاه کنند و اقدامات لازم امنیتی را در اطراف نهادهای یهودی در سوئد لحاظ کنند. از سوی دیگر، مردم یوتبوری در یک گردهمایی، پشتیبانیشان از هازمان یهودیان این شهر را ابراز داشتند.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د