رد شدن به محتوای اصلی

آنچه سردار جنایت نگفت: "داعش ۲ به زودی به راه خواهد افتاد !!"

چندی پیش قاسم سلیمانی که از پایان داعش سخن گفت، بیشترین شباهت را با جورج بوش داشت زمانی که در ماه می ٢٠٠٣ سوار بر یک ناو هواپیمابر و تنها مدتی کوتاه پس از آغاز یورش به عراق، پایان جنگ را فاتحانه اعلام کرد. او نمی‌ دانست این تازه سرآغاز جهنمی است که آمریکا در آن گرفتار شده است.


قاسم سلیمانی هم که امروز فاتحانه پایان جنگ داعش را به خامنه‌ ای اعلام کرده و تبریک گفته، نمی‌ داند چه کینه‌ ای در جهان سنی برای ایران خریده است، آن هم با چه هزینه‌ ای. او امروز هیچ کدام از این واقعیت های زیر را نگفت:

یک: او به دروغ گفت که داعش فتنه‌ ای بود که شش سال پیش شکل گرفته بود، اما نگفت که سال ها پیش از شکل گیری داعش، جمهوری اسلامی در سوریه داشت جنایت می‌ کرد. سردار نگفت که چند ماه پس از بهار عربی چرا نام قاسم سلیمانی به عنوان عامل کشتار غیر نظامیان در سوریه وارد لیست سیاه شد.

دو: سردار از نقش خامنه‌ ای و رییس جمهور و رییس مجلس رژیم و ... گفت، اما نگفت که چگونه، پای روسیه و آمریکا به سوریه باز شد. هم اکنون از یکسو این پوتین است که به جای خامنه‌ ای، نقشه ی آینده ی سوریه را ترسیم می‌ کند و چندین بار تا کنون ایران را با برنامه‌ های خود شوکه کرده است و از دیگر سو، این آمریکاست که بدون اینکه متهم به اشغالگری و تهاجم نظامی شود و بدون اینکه متحمل هیچ هزینه ی انسانی شده باشد، در بخش چشم گیری از خاک دشمن خودش یعنی سوریه، نفوذ و حضور سیاسی و پایگاه نظامی دارد. به لطف هوش سرشار سردار !!

سه: او از خسارت های ملیاری سوریه و عراق گفت، اما نگفت که در شش سال گزذشته و در سخت ترین دوران تحریم و مشکلات اقتصادی، او ۶۰ ملیارد دلار از پول ایرانیان را در سوریه هزینه کرده است. یعنی ٢۴٠ هزار ملیارد تومان، یعنی عدد ٢۴ با ١٣ صفر جلویش !!

چار: قاسم سلیمانی نگفت که به غیر از روسیه و آمریکا، اکنون هتا نیروهای نظامی قدرت های استعماری کهن نیز،  به لطف تدابیر وسیاست های او، پس از دهه‌ ها به منطقه بازگشته‌ اند !! اکنون فرانسه پس از دو سده در امارات متحده عربی پایگاه نظامی تاسیس کرده و انگل ستان هم پس از نیم سده دوباره یکی از بزرگ ترین ناوهای خود را به منطقه اعزام و در بحرین مستقر کرده است و تنها در یک رقم، خرید اسلحه به عربستان را پانصد درصد افزایش داده است !!

پنج: قاسم سلیمانی نگفت که باز متاثر از سیاست های هلال شیعی او هم اکنون بیست و پنج کشور در اتحادیه عرب علیه ایران متحد شده‌ اند و از لابی کردن برای تشدید تحریم های آمریکا تا ایجاد کردن موانع تجاری در دبی و هتا اتحاد با اسراییل علیه ایران پیش رفته‌ اند. زمانی که جمهوری اسلامی توانسته بود به بهانه ی پشتیبانی از فلستین کزا بخشی از جهان عرب را با خود همراه کند، اما هم اکنون از همراه کردن سازمان تروریستی حماس هم درمانده است. ماکرون رییس جمهور فرانسه هم در تلاش برای تحقیر بیشتر و تحریم بیشتر ایران، به ترامپ و نتانیاهو و ملک سلمان و... پیوسته است.

شش: سردار عارف کزایی نگفت که داعش در اساس با سرکوب سنی‌ ها در عراق و سوریه خلق شد و در آینده‌ ای نزدیک باید منتظر "داعش دو" باشیم. همان گونه که جورج بوش هم در عراق با "القاعده ی دو" روبرو شد !!

هفت: سردار صلاح رالدین ایوبی زمان، به درستی از جنایت های الله پرستان داعش گفت، اما نگفت که هنوز رکورد جنایت های سال های گزشته در اختیار بشار اسد است. بیش از ١٨ هزار نفر در این سال ها در زندان های حکومت بعثی سوریه کشته شدند و سربازان اسد در میدان جنگ کمتر از داعش وحشی گری نکردند. او از ویرانی مسجدهای شیعیان به دست داعش گفت، اما نگفت که نوری مالکی هم در عراق مسجد سنی ها را ویران می‌ کرد و لازم به گفتن هم نیست که تنها نماز خانه ی سنی ها در تهران هم به دست مزدوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویران شد.

او گفت که پیشانی شکر را به زمین می‌ ساید، اما می‌ بایست پیشانی شرم را خشک می‌ کرد. مردم ایران در حد تحویل دادن چند پتو و کنسرو هم به رژیم متبوع سردار اعتماد ندارند. داعش از خشم و عصبانیت و عدم اعتماد به وجود آمد.

داعش را با نسخه ی شیعی آن نمی‌ توان نابود کرد. مهور سنی با هلال داعش تضعیف نمی‌ شود. هلال شیعی هم برای ولایت ننگین فقیه، به همان اندازه ی بلوک شرق برای شوروی سود خواهد داشت.

داعش را تنها با اسلحه، آزادی، عدالت، حقوق بشر و حاکمیت مردمی می‌ توان نابود کرد که هیچ کدام از این اسلحه‌ ها نه تنها در دست سردار نیست که خودش هم از آنها دهشت دارد.


دوران این قهرمان بازی های پوشالی به سر خواهد آمد. قهرمان واقعی اکنون یا در زندان است یا در تبعید یا کشته شده.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د