رد شدن به محتوای اصلی

سپاه با پول برجام چه کرد ؟

همگی می دانند که رژیم جمهوری اسلامی با خیانت خمینی حرامزاده به ارباب آمریکاییش و اشغال رایزنی این کشور در تهران، روابط ایران و آمریکا را بر هم زد تا بدینسان جای پای نفوذ شوروی و روسیه در ایران تداوم یابد و عملن این شوروی باشد که برنده ی بازی کثیف سرنگونی رژیم مشروطه ی پادشاهی در ایران گردد.


در پی این اقدامات، ایران با تنش منطقه ای و جهانی بسیاری روبرو شد، آن هم سرفن بدین جهت که خواست ملایان تروریست حاکم بر ایران، همان درد و ورم ۱۴۰۰ ساله ی اسلام کزا و یهودی ستیزی و مسائلی از این دست بوده است.

اکنون پس از سه دهه و نیم از عمر این رژیم قصاب که سرانجام روباه بنفش انگل ایسی با اوبامای اتفاقن دمکرات صحبت کرد و ظریفشان با کری خوش و بش ها نمود، برجام انجام شده و جمهوری اسلامی این خبر را به عنوان خبری بسیار خوش به خورد مردم فقر زده ی ایران داده است؛ اینکه هم تحریم ها برداشته می شوند که مطلقن دروغ بود و هم ملیاردها دلار از بانک های آمریکایی وارد ایران خواهد شد و وضع همه ی تان خوب می شود !!

در حالی تنها ۲۹ ملیارد دلار وارد ایران شده است که برخی از سرکردگان رژیم از جمله استاندار دولت روحانی در تهران، این مبلغ را ۱۸۰ ملیارد دلار عنوان کرده بودند !! فرنشین رژیم در بانک مرکزی نیز، پا را از این فراتر گزاشته و پول های مسدود شده ی بانک مرکزی در ژاپن، کره ی جنوبی و امارات را ۲۳ ملیارد دلار (+۵ ملیارد دلار بدهی خارجی) و پول های مسدود شده ی دولت در هندوستان را ۶ ملیارد دلار عنوان می کند. به این آشفته بازاری که عمدن ایجاد کرده بودند، توجه کنید:

۹ آبان ۱۳۹۲ نوبخت: رقم پول های بلوکه شده ایران در چین ۲۲ ملیارد دلار است.
۹ آبان ۱۳۹۲ خبرگزاری ترند: رقم پول های بلوکه شده ایران در چین به ۴۷ ملیارد دلار می رسد.
۳ آذر ۱۳۹۲ کاظم جلالی، رییس مرکز پژوهش های مجلس وحوش اسلامی: پول بلوکه شده ایران در خارج ۶۰ ملیارد دلار است.
۱۱ آذر ۱۳۹۲ وزارت دارایی ژاپن: کل مبلغ ذخیره شده در این کشور ۴.۷ ملیارد دلار است.
۱۱ آذر ۱۳۹۲ بانک UCO هند: حدود ۵.۳ ملیارد دلار درآمد حاصل از فروش نفت در پی اعمال تحریم ها در حساب ها مسدود شده است.
۱۰ آذر ۱۳۹۲ یکی از مقامات کره جنوبی: ۵.۹ ملیارد دلار رقم بلوکه شده ایران در کره جنوبی است.
۷ تیر ۱۳۹۴ خبرآنلاین: میزان دارایی های مسدود شده ی ایران در کشورهای اروپایی ۳۵ ملیارد دلار است.

پر آشکار است که سود برخی از افراد در این گنگ گویی ها و گل آلوده کردن آب نهفته است. بدین معنی که رژیم با این ترفند و مخدوش کردن امور، قصد دارد رد این مسئله را گم کند که چه قدر و چگونه و از چه راه هایی وارد کشور می شود و در اختیار چه سازمان ها و چه کسانی قرار می گیرد.

هواپیمایی آسمان
این شرکت هواپیمایی که متعلق به سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد، با ۴۰ پرواز داخلی و ۱۳ پرواز خارجی، پس از هما بزرگ ترین شرکت ترابری هوایی در ایران است. این شرکت در حالی برای سال ها به کوچک بودن اندازه ی هواپیماهای خود می نازید و هتا آن را سیاست شرکت خود می دانست، که تنها یک ماه پس از قطعی شدن برجام، این شرکت هواپیمایی سپاه به منظور خرید ۶۰ فروند بویینگ ۷۴۷، ۱۶ ملیارد و ۶۰۰ ملیون دلار قرارداد با بویینگ بست !! در همین هنگام، هما یا Iran Air نیز قرارداد ۸۰ ملیارد دلاری دیگری را با همین شرکت بسته است.

پول های مسدود شده ای که متعلق به مردم فقر زده ی ایران است، سر از شرکت های بسیار ثروتمندی درمی آورند که بهره وری کاریشان در پایان، نه توده ی مردم، که برای خدمت رسانی به بخش مرفه هازمان است که می توانند از پس هزینه های سنگین پروازهای هوایی برآیند؛ و از این بدتر اینکه، سازمان تروریستی سپاه پول مردم مستضعف را در بدین گونه بالا می کشد. هواپیمایی آسمان هم اکنون زیر مدیریت پاسدار حسین علایی قائم مقام دفاع رژیم می باشد.

پاسدار حسین علایی
یورش برخی از بسیجیان به کاخ پاسدار حسین عل
همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د