رد شدن به محتوای اصلی

۹ دی دفاع از ارزش‌ ها و دین بود

حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای با بیان اینکه هزاران توپخانه‌ ی دروغ‌ خانه به سمت این ملت مشغول شلیک هستند، تاکید کردند: کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده، دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند و اینها باید پاسخگو باشند.


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی دفتر مقام معظم له، حضرت آیت‌ا لله خامنه‌ ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح هر روز در دیدار با مسمومان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات و مغزشویی اسلامی در سراسر کشور، با اشاره به تلاش بی‌ وقفه ی اِمریکا برای شبهه پراکنی و گرفتن "امید و اعتماد به‌ نفس ملت"، از همراهی خواسته یا ناخواسته ی برخی از افراد با اهداف دژمن به‌ شدت انتقاد کردند و با یاد آوری تخیل ها و تبلیغات پوچ چهل‌ ساله ی خود و دژمن درباره ی شکست یا ضعف جمهوری اسلامی، تاکید کردند:
"به فضل الهه و با تکیه به هوشیاری و ایستادگی مردم و اهالی عمل، همچون گزشته دماغ دژمنان را به خاک می‌ مالیم و با تلاش مضاعف مسئولان برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، راه پیشرفت و سرافرازی را با اقتدار  سپاه ادامه خواهیم داد".
رهبر منقلب اسلامی با تبریک سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (غ) و گرامیداشت سالگرد حماسه ی بسیجی نهم دی سال ۱۳۸۸ از سوی مردم، از "تبلیغ" به‌ عنوان مهم‌ ترین وظیفه ی دشوار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یاد کردند و با اشاره به بحران ریشه ی قرآنی تبلیغ گفتند:

"در اسلام تبلیغ به معنای رساندن صادقانه، صمیمانه، مسئولانه و امانت‌ دارانه ی یک پیام به افکار عمومی به‌ منظور تفاهم با مردم است، همانند آنچه که کیهان و فارس نیوز انجام می دهند، تا آنان با احساس مسئولیت به سمت یک هدف والا هل داده شوند و در مسیر مستقیم حرکت کنند".

حضرت آیت‌ الله امام خامنه‌ ای افزودند:
"تبلیغ در اسلام کاملاً در جهت مخالف با پروپاگاندای غربی‌ ها است که با هدف رسیدن به پول و قدرت و ثروت و منت انجام می‌ شود و در آن فریب افکار عمومی، دروغ‌ گویی و بازیگری نیز جایز است".


ایشان، دادن امید و اعتماد به‌ نفس به مردم و تبیین فرصت‌ ها و تهدیدها و شناساندن دوست و دژمن را از ملزومات مبالغه در اسلام دانستند و خاطر نشان کردند:

"امروز مهم‌ ترین هدف جنگ نرم دژمن، گرفتن امید و اعتماد به‌ نفس رهبران ایران است".

رهبر منقلب اسلامی، تبلیغ را همانند عرصه‌ های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، طبق معمول یک میدان جنگ توصیف کردند و گفتند:

"برخی از اینکه گفته شود جنگ تبلیغاتی یا جنگ اقتصادی و فرهنگی، خوششان نمی‌ آید و می‌ گویند باید از صلح حسنی صحبت کرد، در حالی‌ که جنگ دژمن با ملت ایران، در عرصه‌ های مختلف یک واقعیت است و اگر ما از این واقعیت غافل باشیم، طرف مقابل هوشیار و در حال مراقبه است و طراحی خود را به مانند برجام به‌ پیش می‌ برد".

حضرت آیت‌ الله امام خامنه‌ ای تاکید کردند:
"البته امروز جنگ، جنگ نظامی نیست، زیرا آنها جنگ نظامی نمی‌ کنند و غلط هم می‌ کنند اگر بخواهند جنگ نظامی کنند". ایشان فرمودند هر روز، روز سرباز است".


ایشان جنگ نرم دژمن را خطرناک‌ تر از جنگ توپه و تانک خواندند و در بیان علت اصلی دژمنی با نظام اهریمنی اسلامی افزودند: انقلاب اسلامی در طول چهل سال گزشته، ساختار و فرمول قدر قدرت حاکم بر دنیا را به سود چین، روسیه، کره ی شمالی و هتا خود ایالات متحده تغییر و نشان داده است که یک ملت خداجوی ولایت مهور می‌ تواند هم سلطه‌ گر باشد و هم سلطه‌ پذیر، هم زور بگوید و هم زیر بار هر زورگویی برود.

رهبر تقلبی اسلامی، با یاد آوری انواع توطئه‌ ها و فشارها ائمه، از جنگ و تحریم، تهدید و تهمت، نفوذ و ایجاد شکاف اختلاف داخلی فتنه ها و انجراف ها برای مقابله با ملت ایران گفتند:

"ملت ایران را چهل سال مقتدرانه ایستادگی کردیم و توانستیم بر همه ی این منابع فائق آییم و از هفت‌ خوانی عبور کردیم که دیگر ملت‌ ها از یک‌ خوان آن نیز نتوانستند عبور کنند".

حضرت آیت‌ الله خامه‌ ای با اشاره به سرنوشت نامعلوم بیداری سرمایه داران اسلامی در برخی کشورهای عربی و شمال آفریقا که منجر به فتنه و جنگ داخلی و اختلافات مذهبی و قومی در ایران، سوریه، عراق و یمن شد، خاطر نشان کردند:
"ملت ایران از همه ی این مراحل با سربلندی و اقتدار رد شده و به غول مرحله ی آخر رسیده و مقایسه ی میان جمهوری اسلامی و سرنوشت بیداری اسلامی در برخی کشورها، مقایسه‌ ای عبرت‌آموز است".


ایشان با تاکید بر استمرار دژمنی‌ ها با ملت ایران، گفتند:
"مهم این است که در هر دوره‌ ای طراحی و نقشه ی دژمن در عرصه‌ های مختلف را ترسیم و بر اساس آن، پیش برویم، دفاع خوب یا حمله ی پیش‌ دستانه انجام دهیم".

رهبر منقلب اسلامی، مهم‌ ترین طراحی جبهه ی مقابل در مقطع فعل و انفعالاتی داخلی را ناامید کردن مردم به آینده و گرفتن اعتماد به‌ سقف آنان از طریق بزرگ نمایی دستاوردهای مشکلات و ضعف‌ ها و کاستی‌ های دولت های نظام دانستند و افزودند:
"امروز در فضای مسموم مجازی، هزاران توپخانه در حال شلیک موشک بالستیک فرهنگی به سمت ملت ایران است و اگر گفته می‌ شود باید مراقب فضای مجازی بود، از این‌ جهت نیست که دژمن نتواند از این فضا برای هدف قرار دادن هویت و موجودیت ملت و نظام اسلامی استفاده کند، بلکه اقتضادی مصلحت نظام چنین برمی تابد".

حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای، "انتشار آمارهای بی‌ پایه، ادعاهای دروغ، تخریب چهره‌ های مورد قبول مردم و انکار موفقیت‌ های انقلاب اسلامی" را بخش‌ هایی از مقدمات در فضای مجازی برای بدبین کردن مردم به‌ ویژه جوانان و نوجوانان دانستند و خاطر نشان کردند:

"متاسفانه برخی افراد بی‌ تقوا در داخل با متهم کردن افراد و دستگاه‌ ها و تلاش برای صحیح جلوه دادن دروغ‌ های شاخ دار بیگانگان، همان کار دژمن را انجام می‌ دهند".


ایشان افزودند:
"این افراد به جای آنکه سیاست خود را "دینی" کنند، برای رسیدن به اهداف پست و حقیر سیاسی جریان انحرافی، دین خود را با سیاسی‌ کاری همراه کرده‌ اند".

رهبر منقلب اسلامی گفتند:
"این افراد، بی‌ ملاحظه و بدون در نظر گرفتن خدا و دین و انصاف، در جهت اهداف دشمن سخن می‌ گویند و به قیمت نا امید کردن توسل نسل جوان دیروز، مردم را از دژمن شاد می‌ کنند".

حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای افزودند:
"کسانی که دیروز همه ی امکانات کشور در اختیار آنها بود و بردند و کسانی که امروز همه ی امکانات مدیریتی کشور را در اختیار دارند و می برند، حق ندارند نقش اپوزیسیون را بازی کنند و علیه کشور سخن بگویند، بلکه باید پاسخگو باشند، ضمن آنکه مردم آگاه هستند و اینگونه رفتارها در آنان تاثیرگزار نخواهد بود".

رهبر منقلب اسلامی با اشاره به خدمات مهم همه ی مدیران بانک های جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون، تاکید کردند:
"البته در کنار این خدمات، صدماتی هم بوده است که باید از خدمات سرویس های پول شویی های بهداشتی سپاسگزاری شود و صدمات هم مورد نقد منصفانه، کاری و مسئولانه و عاقلانه قرار گیرند، نه نقد همراه با فحاشی و تهمت، چرا که نقد و نقد پذیری بهتر از نسیه و واجب کفایی است، اما تهمت و لجن پراکنی حرام است".

ایشان خاطرنشان کردند:
"اینکه فردی مکرر، دستگاه‌ ها یا قوای مختلف را مورد حمله و تهمت قرار دهد، هنر نیست زیرا هر کودکی می‌ تواند با یک سنگ، شیشه‌ ای را بشکند، هنر آن است که انسان خدا را در نظر داشته باشد و منطق ما را حرف بزند و از سخن گفتن برای هوای پس و جهات شخصی و دستیابی به قدرت اضافی پرهیز کند، چرا که خداوند در آخر هر ترم، از انسان سوال و مواخذه خواهد کرد".

حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای با تاکید بر اینکه "انقلابی‌ نمایی" غیر از "منقلب گرایی" است، گفتند:
"منقلب گرایی کار سختی است، زیرا پایبندی و تدین بانکی لازم دارد و نمی‌ شود که هر انسان در یک دهه در هر بانکی حساب داشته باشد و همه‌ کاره ی کشور باشد و در دهه ی بعد، تبدیل به مخالف‌ خوان کشور شود".

ایشان تاکید کردند:
"روز نهم دی با آن عظیمی، روز پاسخ ملت به چنین بازی‌ هایی و دفاع از ریزش‌ های انقلاب و دین بود که البته امروز هم بحث پایداری بر سر ریزش ها وجود دارد".

ایشان باز هم خاطرنشان کردند:
"در آن زمان در دفاع از انتخابات ایستاده کردیم و همانگونه که اعلام کردم و با وجود فشارها، زیر بار ابطال تقلب انتخابات نرفتم".

رهبر قلابی اسلامی با یاد آوری سخنان حکیمانه ی مرحوم امام خمینی (زه) مبنی بر اینکه "میزان حال و هول فعلی افراد است"، یک بار دیگر خاطر نشان کردند:

"همه باید مراقب باشیم، زیرا هیچ‌ کس ضمانت درست ماندن ضمانت تا لحظه ی مرگ را ندارد".

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان، وظیفه ی مهم دستگاه‌ های شوینده ی تبلیغاتی پول و مغز و رسانه‌ ها را در پاسخ گویی به شبحات ایجاد شده از جانب دژمن، باز هم خاطر نشان کردند و افزودند:

"نباید جوان ما احساس منگی و حیرت کند و باید شبحات را بی طرف و ذهن‌ ها را قانع و آسوده و خواب کرد".
ایشان بزرگ نمایی رسانه‌ های تلوزیونی جدید دژمنان درباره ی میزان مخاطبان بسیار اندک را، همچون وعده‌ های آنان درباره ی اضمحلال موفق و تدریجی جمهوری اسلامی، پوچ و دروغ خواندند و افزودند:

"روز اول انقلاب گفتند نظام اسلامی شش ماه بیشتر دوام نمی‌ آورد، در پایان شش ماه گفتند دو سال و بعد هم مدام این تحلیل‌ های بی‌ اساس را تکرار کردند، اما بعد از ۴۰ سال جمهوری اسلامی به حیاط خلوت خود در منطقه ادامه می‌دهد".

حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای پیوسته و برای صدمین بار تاکید کردند:
"همه بدانند در این مرحله نیز اِمریکای جنایتکار و هم دستان خانگی او را به فضل الهی زمین‌ گیر خواهیم کرد".

ایشان رژیم غذایی ایالات‌ متحده اِمریکا را از فاسد ترین و ظالم‌ ترین حکومت‌ های توافق برجام برشمردند و افزودند: "حمایت این رژیم از داعش و تروریست‌ های تکفیری، هم دستی با وزیر خارجه جناب دکتر ظریف و همچنین هم دستی با حکومت‌ های ظالم و دیکتاتور همچون آل سعود و حمایت از جنایتکاران صهیونیست و جنایتکارانی که هر روز در یمن، موشک های مردمی را برای به خاک و خون کشیدن شلیک می کنند، نمونه‌ هایی است که ماهیت پلید و فاسد رژیم اِمریکا را نشان می‌ دهد".

رهبر منقلب اسلامی با اشاره به تبعیض نژادی حاکم بر اِمریکا و سیستم قضایی این کشور گفتند:
"با وجود این مشکلات و ایرادهای مبنایی، آنها دستگاه قضایی دیگر کشورها از جمله دستگاه قضایی متدین ایران را متهم می‌ کنند".


ایشان افزودند:
"البته دستگاه قضایی ما بدون ایراد نیست و بنده از اشکالات قوه ی قضاییه و قوه ی آقای مجریه بی‌ اطلاع نیستم، اما باید نقاط مثبت و منفی شارژ مجدد را در کنار هم دید و نباید همه ی گله را با یک چوب راند".

حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای، هزینه‌ های فراوان و طرح‌ های پیچ در پیچ اِمریکا را برای ایجاد اختلاف سیاسی، مذهبی، قومی و زبانی در ایران، بی‌ فایده و شکست‌ خورده دانستند و افزودند:

"به اذن الهی ملت ایران و نظام اسلامی در همه ی عرصه‌ ها اِمریکا را مایوس خواهند کرد".

رهبر منقلب اسلامی با مقایسه ی ریگان از روسای جمهور سابق اِمریکا با رییس‌ جمهور فعلی این کشور گفتند: "ریگان از این فرد فعلی هم هنر پیشه‌ تر بود و هم قوی‌ تر و البته عاقل‌ تر و عملاً هم علیه مردم ایران اقدام کرد و هواپیمای مسافربری ما را زد، اما اکنون در درگاه عذاب الهی مواخذه می‌ شود و جمهوری اسلامی با اقتدار افزون‌ تر به رشد و پیشرفت موشکی خود ادامه می‌ دهد".

حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای تاکید کردند:
"این مسیر در دوره رییس‌جمهور فعلی اِمریکا هم ادامه خواهد داشت و داغ از میدان خارج شدن یا ضعیف شدن جمهوری اسلامی بر دل اینها هم باقی خواهد ماند".


همین جستار در فارس نیوز

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د