رد شدن به محتوای اصلی

در ۱۳ آبان با دم شر بازی کردید، با دم کلاغتان بازی می کنند


سرانجام در بازی مارپله ای که رژیم خود کرمش را ریخت و فکر می کرد تاسش شش آورده است، به ناگهان و در آستانه ی چل چلی رژیم سرکوبگر خونریزش، آشکار شد که آن تاس ریخته تک آورده و قرار است رژیم مار گزیدگی بی سابقه ای را تجربه کند !!

نزدیک به چهل بوق سال پیش که سرمستان خون انقلابی، کشتار و نهادینه کردن استبداد اسلامی و آخوندی را تازه آغاز کرده بودند، هرگز لاشه مردارهای آخوند فه مخیله ی شان هم نمی رسد که روزگاری بیاید که این چنین پستی و حقارتشان آشکار و رسوا گردد. مانند میمون وحشی آفریقایی از دیوار رایزنی آمریکا بالا رفتن و اشغال آن و گروگانگیری و تهدید و شاخ و شانه کشیدن های انقلابی، نتیجه اش کیر کلفتی بود که به ماتحت اسلامی رژیم ضحاک ولایت فقیه فرورفت.


مردم حساب خود را از رژیم جدا کنند
مردم ما باید امروز دیگر به این باور رسیده باشند که حساب خود را از رژیم جدا کنند و میان ایران و جمهوری اسلامی، یم خط برجسته و سرخ بکشند. سرکردگان و مزدوران اله بیتی جمهوری اسلامی نه ایرانی بودند و نه ایران برابر جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود. سرنگونی جمهوری اسلامی، یعنی اعتلای ایران.

نمی خواهیم ثروتمان را در سوریه و عراق و یمن و لبنان و فلستین کزایی، صرف جنگ و تروریسم کنید. پول های دزدی شده از ملت را باید خرج خود ایرانیان می کردید که نکردید. اکنون دیگر دیر است، اصلاح طلب و اصولگرا این را خوب می دانند؛ پس ایرانی خود را دیگر به خواب نزن و بدان که این کاروان به براندازی رژیم اسلامی کمر همت بسته و تا سرنگونی تمامیت اسلام و جمهوریت این رژیم مقدس الهی، دست از پا نخواهد کشید.

روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳ روزی است که "شاهنشاه اعلا حضرت محمد رضا پهلوی"، خمینی حرامزاده را از کثافت خانه ی تخم خر پروران "قم" به "ترکیه" تبعید کرد تا نجاست وجودش ایران را آلوده نسازد.

روز ۱۳ آبان روز نحسی برای الله پرستان تشنه ی قدرت است
در این روز بود که خرابکاران و شورشیان ضد قانون، به فرمان مشتی آخوند و مشتی چپ خلقی مجاهد و توده ای و فدایی، به نبرد مسلحانه علیه نیروهای امنیتی کشور پرداختند و خود را دانش آموز و دانشجو جا زدند تا از خود شهید و قهرمان بسازند و برای سرکردگان فتنه ی خمینی، پله های ترقی و رسیدن به قدرت باشند. در این روز، حکومت مشروطه ی پادشاهی ایران در برابر بی قانونی و هرج و مرج و بی نظمی، ترور و جنگ مسلحانه ی شهری ایستاد و نگزاشت تا حق ملی حکومت قانون از سوی گندابه ای از خرابکاران مرتجع سرخ و سیاه پایمال شود.


روزی که شب بود
روزی که ده ها تروریست جمهوری اسلامی اقدام به اشغال رایزنی آمریکا در تهران کردند، سرآغاز روزگاری شب برای ملت ما بود. جمهوری اسلامی ملت ایران را برای دهه ها و نسل های آینده، در برابر اقدامی یک جانبه، غیر دمکراتیک و در عملی انجام شده قرار داد که نه خواست مردم ما بود و نه منافع ملی ما را تامین می کرد. اشغال رایزنی ایالات متحده در تهران، از سوی فرقه ی سیاسی مذهبی "آیت الله خویینی" سرکرده ی قوه ی آدمخوار قضاییه ی رژیم و یکی از سه رکن اصلی حزب "جمهوری اسلامی" و به دستور مستقیم شوروی انجام گرفت.

این روزگار شوم، میراث شوم اندیشی و پلیدکاری مشترک الله پرستان و چپ خلقی های تروریست مجاهد و فدایی و توده ای خائن است.

و این روزگار نیز ۱۳ آبان دارد؛ ۱۳ آبانی که قرار است بخش دوم و پایانی واپسین تحریم های کمرشکن آمریکا علیه خلافت اسلامی ولایت فقیه به مرحله ی اجرا برسد و کاربردی شود. هنوز این سونامی نیامده، نرخ دلار در برابر پهن جمهوری اسلامی به بالای ۱۰ هزار تومان رسیده و توله حرامزادگان سرکردگان رژیم موسوم به "آغازاده"، ماست ها را کیسه کرده و ثروت های دزدیده از ملت و انباشت شده در بانک هایشان را به هر شکلی که می توانند از کشور خارج می کنند. طلا به زودی در ایران نایاب خواد شد و کاغذ جمهوری اسلامی دیگر پول نام نخواهد داشت، بلکه به آن "پهن خمینی" خواهند گفت.


آمریکا به شوم بودن ۱۳ باور دارد و آن را در دو نوبت یعنی ۱۳ اُم مرداد و ۱۳ آبان ماه ۹۷، به شکلی بی سابقه و در قالب تحریم های بی نهایت سنگین علیه رژیم، به کار می گیرد.

کم‌ آبی و قطعی پیوسته ی برق در نقاط گوناگون کشور، کم ترین علت های ناخرسندی مردم است. تنها در سال ۲۰۱۵، حدود یک ملیون و ۸۰۰ هزار تن از ایرانیان تمایل به مهاجرت از کشور داشتند !! بیکاری در میان جوانان تحصیل کرده، ۲۰ درصد است و هم اکنون ۵۱ هزار و ۶۰۰ دانشجوی ایرانی در برون مرز درس می خوانند، راهی برای فرار از خفقان و سرکوب داخلی !!

جمهوری اسلامی باید برود و خواهد رفت

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د