رد شدن به محتوای اصلی

مایک پمپئو: مردم ایران دیگر در برابر رفتار خشونت آمیز رژیم ساکت نخواهند ماند و آمریکا نیز ساکت نخواهد نشست

پسین روز یکشنبه ۲۲ اُم ژولای، "مایک پمپئو" وزیر امور خارجه ی آمریکا در جمع آمریکاییان ایرانی تبار حضور یافت و با ایراد سخنانی، پشتیبانی قاطع دولت آمریکا از ملت ایران را در راه دستیابی به آزادی و مبارزه با رژیم اسلامی حاکم بر ایران اعلام نمود.


آقای پمپئو همراه با چند نماینده و سناتور با نفوذ آمریکا از جمله "تام کاتن"، در این نشست حضور داشت.

پمپئو در آغاز با اشاره به جمعیت آمریکاییان ایرانی تبار در آمریکا گفت:

"ایرانیانی که در آمریکا زندگی می کنند، همه یک نظر و عقیده ی سیاسی مشترک ندارند و باهم موافق نیستند، اما در این نقطه مشترک و هم دیدگاه هستند که رژیم اسلامی برای ملت ایران یک کابوس بوده است و باید از بین برود. این خیلی مهم است که با وجود اختلاف دیدگاهتان در زمینه های گوناگون، اتحاد شما درباره ی مخالفتتان با رژیم اسلامی را کاهش ندهید. می خواهم به شما و ملت ایران بگویم دولت "دانلد ترامپ" همان رویایی را در سر دارد که شما نیز دارید و از راه تلاش هایمان و الطاف (موهوم و کزایی) خداوند، امیدواریم که آن روز فرا برسد".

وی افزود:

"سال آینده چهلمین سال قدرت گیری آخوندها در ایران خواهد بود. چهل سالی که با پشتیبانی از تروریسم و با وجود سرکردگان فاسد، ثروت ملت ایران به تاراژ رفته است. در درازنای این ۴۰ سال، ملت ایران برای ابراز عقاید خود در زندان بوده و هست. پرسش این است که چرا این رژیم، مردم خود را دچار چنین درد و رنجی کرده است ؟ پاسخ این است که این ریشه در طبیعت و ماهیت این رژیم دارد".

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه افزود:

"خودرای ها و خودمهورهایی که در سال ۵۷ به قدرت رسیدند، می‌ خواهند همه ی ملت ایران به آنها وابسته باشد و در عین حال رژیم می‌ خواهد انقلاب را به کشورهای دیگر صادر کند و هتا اگر لازم باشد، از راه زور این کار را خواهد کرد. در واقع رژیم اسلامی، همه ی چیز ملت ایران را قربانی حفظ و صدور انقلاب خود کرده است".

وزیر خارجه ی آمریکا در ادامه با اشاره به توافق اتمی با رژیم اسلامی گفت:

رژیم ولایت فقیه می توانست درآمد حاصل از توافق اتمی را صرف مردم ایران کند، اما این درآمد صرف جنگ‌ های نیابتی در منطقه و جهان شد. امروز هر مزدور حزب الله لبنان، دو تا سه برابر حقوق یک شهروند ایرانی در داخل ایران را از جمهوری اسلامی می گیرد" !!

مدیریت بد و ناکارآمد در این رژیم، باعث شده که یک سوم ایرانیان در زیر خط فقر زندگی کنند و بیکار باشند. شما در ایران زمانی وضعیت اقتصادی خوبی دارید که وابسته به حکومت باشید.

وی در ادامه ی سخنانش، با نام بردن از آخوند "صادق لاریجانی" گفت:

"دو سال پیش و پس از توافق اتمی، پولی که باید برای ملت ایران خرج می شد به حساب آیت الله صادق لاریجانی ریخته شد که این پول دست کم ۳۰۰ ملیون دلار است. چگونه ممکن است کسی که از بزهکاران و ارازل و اوباش است، فرنشین قوه ی قضاییه شود ؟! ما در دولت آمریکا، اینها را شامل سیاهه ی کسانی که ناقض حقوق بشر هستند، کردیم. وزیر کشور این رژیم پیشتر یک سرباز فقیر سپاه پاسداران بود که اکنون یک ملیونر است !! چگونه رخ داده است ؟! او وارد تبادلات اقتصادی فاسد در درون سپاه پاسداران شد و به این ثروت دست یافت.

آیت الله ها بیشتر نگران ثروت‌ اندوزی خود هستند تا دین و وضعیت مردم ایران.

وی در ادامه با نام بردن از آخوند آیت الله "مکارم شیرازی" گفت:
"این آیت الله معروف است به سلطان شکر، چون معاملات کلان شکر را انجام می دهد".

پمپئو با نام بردن از دیکتاتور رژیم آخوند آیت الله "سید علی خامنه‌ ای" گفت:

"خامنه ای سازمانی را رهبری می‌ کند که ۹۵ ملیارد دلار ثروت دارد. سید علی خامنه‌ ای با هر پولی که بخواهد صندوقش را پر می‌ کند و همه چیز زیر نظر علی خامنه ای انجام می گیرد. سطح فساد به گونه ای است که گویی یک گروه مافیایی بر ایران حکومت می کند نه یک حکومت و دولت معمولی".

در رویکرد خارجی و بین المللی نیز، صدور خشونت و تروریسم سیاست کلی این رژیم بوده و هست. پشتیبانی از "بشار اسد، حزب الله، گروه‌ های شیعه و حوثی ها در یمن، ملیاردها دلار از ثروت ملت ایران را خرج این گروه ها کرده است، در حالی که مردم ایران به حکومت می گویند از سوریه خارج شوید !!

"این رژیم رد پایی از خون در خاورمیانه و جهان از خود بر جای گزاشته است. متحدان ما در اروپا هم از تروریسم از سوی این رژیم در امان نیستند. دیدیم که در همین ماه، دیپلمات این رژیم در پاریس فرانسه قصد داشت در یک اقدام تروریستی در یک همایش سیاسی بمب گزاری کند. نخستین هدف رژیم این است که بتواند اسراییل را از بین ببرد و علیه شهروندان این کشور عملیات تروریستی انجام دهد و آنها را به قتل برساند. همچنین هزاران سرباز آمریکایی در عراق، از راه یورش های تروریستی این رژیم کشته شدند".

"پیدا کردن یک فرد میانه رو در میان رژیم ولایت فقیه امکان‌ پذیر نیست. آخوند "حسن روحانی" و "جواد ظریف"، میانه‌ رو نیستند. آنها دغلکارانی هستند که اهداف علی خامنه ای را دنبال می کنند و انجام می دهند. آنها گرگ هایی هستند در رخت میش".

"رژیم جمهوری اسلامی هم ضد غرب است و هم ضد مردم ایران. رژیم ایران در چار دهه ی گزشته، کرامت انسانی را سرکوب کرده است.

وزیر امور خارجه ی آمریکا با اشاره به اذیت و آزار زنان در ایران گفت:

"پلیس این رژیم به زنانی که نمی خواهند حجاب داشته باشند، یورش می آورد. به تازگی یک زن ایرانی که به حجاب اجباری اعتراض کرده بود، به ۲۰ سال زندان محکوم شد.

همچنین پمپئو با نام بردن از محمد ثلاث که از درویشان الله پرست معترض بود و به دست رژیم اعدام شد گفت:

"محمد ثلاث در دوران محاکمه ی مضحکی که داشت، به وکیل دسترسی نداشت و دست آخر به دست این رژیم سرکوبگر به تناب دار آویخته شد. یهودیان، مسیحیان، زرتشتیان و بهاییان، همواره سرکوب می شوند و همواره این ترس را دارند که نیایش آنها واپسین نیایش آنها خواهد بود و به دست این رژیم از بین می روند".

وزیر امور خارجه ی آمریکا با اشاره به اعتراضات گسترده از دی ماه ۹۶ تا به امروز گفت:

"ملت ایران بزرگ ترین اعتراض خود از ۲۲ بهمن ۵۷ تا به امروز را انجام داد. ملت ایران در یک نقطه ی مشترک است، آن هم این که مورد آزار و اذیت این حکومت قرار گرفته و می‌ خواهد با کرامت و احترام با آنها رفتار شود. شنیدن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و پشتیبانی از تروریسم، معمولی نیست. مردم ایران دیگر در برابر رفتار خشونت آمیز رژیم ساکت نخواهند ماند و آمریکا نیز ساکت نخواهد نشست".

من یک پیام برای ملت ایران دارم:

"ایالات متحده از شما پشتیبانی می کند، ما با شما هستیم. ایالات متحده نیز برای اینکه یک کشور آزاد باشد، از یک دوره درد و رنج گزشت".

وزیر امور خارجه ی آمریکا با اشاره به تحریم های سخت بر رژیم آیت الله ها افزود:

"می خواهیم تحریم های سخت مالی و سیاسی بر جمهوری اسلامی بگزاریم. می‌ خواهیم اعتبار مالی رژیم را که از آن برای سرکوب و ویرانی استفاده می کند، قطع کنیم و همه ی تبادلات مالی و بانکی این رژیم را که به وسیله ی آن به اقدامات تروریستی در جهان دست می‌ زند، قطع کنیم".

وزیر امور خارجه آمریکا با نام بردن از "قاسم سلیمانی" گفت:

"او باید تاوان اقدامات ناگوارش را ببیند".

وی در ادامه با اشاره به تبلیغات منفی رژیم اسلامی علیه دولت آمریکا افزود:

"مردم ایران از حکومت می‌ شنوند که آمریکا شیطان بزرگ است. ما نمی خواهیم مردم ایران این پیام را بشنود. ما می‌ خواهیم برنامه‌ های رادیو و تلوزیونی را گسترش دهیم تا مردم ایران بدانند که آمریکا در کنار آنها ایستاده است. ما از بیان و آشکار کردن نقض حقوق بشر ترسی نداریم. در حالی که رژیم تلاش می‌ کند درد و رنج بیشتری به مردم ایران وارد کند، ما در آمریکا ساکت نخواهیم نشست و از سایر متحدان می‌ خواهیم که توجه بیشتری به رفتار خصمانه رژیم جمهوری اسلامی داشته باشند".

در نهایت مردم ایران هستند که مسیر کشور خود را تعیین می کنند که به کجا برود.

"ایالات متحده ی آمریکا با توجه به روحیه ی آزادی خواهی، از صدای مردم ایران برای دگرش پشتیبانی خواهد کرد. امیدواریم که نهایتن رژیم رفتارش را در داخل و خارج از ایران دگرش دهد. همانگونه که رییس جمهور ترامپ بارها گفته است، ما مایل به گفتگو با جمهوری اسلامی هستیم، اما زمانی فشارها را کم خواهیم کرد که دگرگونی های ملموسی را شاهد باشیم".

وزیر امور خارجه ی آمریکا، سخنان خود را با گفته هایی از "رانلد ریگان" به پایان رساند و گفت:

"در سال ۱۹۸۲، ریگان در مجلس انگل ستان یک سخنرانی کرد و گفت: «آزادی حق انسان های محدود نیست، بلکه حق جهانی همه انسان هاست». آزادی برای همه ی انسان ها یک امر ضروری است، به همین دلیل است که ما از همه ی کشورهای جهان می خواهیم از بازی دوستانه با رژیم آخوندی دست بردارند و به کمک مردم ایران بشتابند و در راه رسیدن به آزادی، آنها را یاری دهند".

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د