رد شدن به محتوای اصلی

بر اساس فقه مبارک اسلام، یک "دو جنسه" چگونه "ارث می برد ؟"

فرد مومن بالله که البته دو جنسه هم باشد، بر اساس فقه کزای محمدی، چگونه ارث می‌ برد ؟


⧭⧬ کسی که هم آلت تناسلی مردانه داشته باشد و هم آلت تناسلی زنانه، بر اساس آلتی که بول (ادرار) ابتدا از آن خارج می‌ شود، ارث می‌ برد؛ پس اگر بول ابتدا از آلت مردانه‌ ی او بیرون می‌ آید، نصیب مرد را می‌ برد و اگر ابتدا از آلت زنانه‌ ی او بیرون می‌ آید نصیب زن را می‌ برد و در صورتی که بول از هر دو با هم خارج می‌ شود، بر اساس آلتی که دیرتر بول آن قطع می‌ گردد ارث می‌ برد و اگر از این جهت هم فرقی میان دو آلت نبود، نیمی از نصیب مرد و نیمی از نصیب زن ارث می‌ برد.

(لمعه دمشقیه، نوشته‌ ى شهید اول جلد دوم / ترجمه و تبیین: علی شیروانی / صفحه‌ ى ۲۱۴)


هزرط عمام سیزدهم آلت الله خمینی حرامزاده نیز در این باب از قافله ی فضاحت عقب نمانده و در رساله ی جلاله ی خود به ذکر نکاتی درباره ی این موضوع البته پرداخته است:

اگر كسى از ورثه ی ميت، خنثا باشد يعنى هم عورت خاص مردان را داشته باشد و هم عورت خاص زنان را، در صورتي كه تشخيص و تعيين مرد بودن يا زن بودن او ممكن باشد و از نظر مرجحاتى كه شارع معين فرموده يكى از دو طرف احتمال رجحان يابد، چنين خنثائى غير مشكل است و بر طبق همان مرجحات و معيارهاى شرعى عمل مى شود و در غير اينصورت خنثاى مشكل است.

مرجحاتی كه شارع آنان را معتبر دانسته چند چيز است:
اول اينكه دائما و يا غالبا از يكى از آن دو مجرا بول كند، به طوری كه بيرون آمدن بول از آن مجراى ديگر نادر كالمعدوم شمرده شود و اگر خروجش از آن ديگرى نادر نباشد، محل اشكال است، پس ارث خنثا مطابق تشخيص است كه از طريق بول كردن يكى از دو مجرا به دست مى آيد، اگر از عورت مردانه اش بول مى كند، ارث مردان را مى برد و اگر از عورت زنانه اش، ارث زنان يعنى نصف ارث مرد را مى برد.

دوم اينكه اگر از هر دو مجرا بول مى كند بايد ببينند دائما و يا حداقل غالبا از كدام مجرا زودتر بول مى آيد، به طوری كه اگر یک نوبت از ديگرى زودتر خارج شد، نادر كالمعدوم شمرده شود، بنابراين اگر بول او غالبا از مجراى مردانه اش زودتر بيرون مى آيد او مرد است و ميراث مردان را مى برد و اگر از مجراى زنانه اش زودتر بيرون مى آيد، او زن است و ميراث زنان را مى برد.

سوم اينكه ببينند دير قطع شدن بول از كدام مجرا است !! (یعنی باید یک مومن دیگه بره اون زیر خوب باد دقت ذره بین بندازه ببینه !!). اگر در خنثائى هيچ یک قبلى وجود نداشت، اگر دائما يا غالبا از يكى از دو مجرا ديرتر قطع مى شود، طبق همان مجرا ارث مى برد، "لكن" (همان لاکن مشهور این اهریمن زاده)، در مرجح بودن اين معيار اشكال است و بايد در صورت نبودن مرجح دوم به عنوان احتياط مصالحه اى با او انجام دهند.

چارم شمردن دنده هاى خنثا است، اگر شماره ی دنده هاى سمت راستش بيشتر از دنده هاى چپش باشد او مرد است و طبق مردان يعنى دو برابر زنان ارث مى برد و اگر هر دو طرف برابر باشد او زن است و ميراث زنان را مى برد.

اگر علامت هابى كه شروع وارد شده (يعنى مرجح اول و دوم و چهارم) در مورد خنثایى وجود نداشت، اگر چنانچه از نشانه هاى مخصوص زنان مانند حيض ديدن همان طور كه زنان مى بينند و يا از نشانه هاى مخصوص مردان مانند روییدن محاسن بر صورت در آن خنثا وجود داشته باشد، به طوری كه اطمينان بياورد به حسب همان نشانه ها عمل مى شود و گرنه خنثاى مشكل است.

خنثاى مشكل همان كه هيچ یک از مرجحات منصوصه و هيچ علامتى اطمينان آورد در او نيست، نصف ارث یک مرد و یک زن را مى برد (مثلا اگر به هر برادر بيست درهم و به هر خواهر ده درهم مى رسد كه مجموع آن سى است، نصف آن يعنى پانزده درهم را ارث مى برد) !!

عمام خمینی (حرامزاده)
تحریر الوسیله، بخش مسائل ارث

و لاکن طوری نکنید که طوری بشود...
دانشگاهی که دانشگاه نباشد، دانشگاه نیست...
همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د