رد شدن به محتوای اصلی

زخم و خون و آتش

گاراژ گردآوری ضایعات
منطقه‌ ی غنی‌ آباد، خاور تهران


تاول روزمرگی در کف دستان و پاهایشان بود. در سوله‌ های تفکیک زباله می‌ خوابیدند، سطل ‌آشغال‌ ها سفره‌ ی شکم گرسنه‌ ی آنها بود، همان سطل‌ هایی که برخی از آدم‌ ها کیسه‌ ی بتری‌ های‌ شیشه ی شان را آویزان نمی‌ کردند کنارشان، می‌ شکستند و بچه‌ ها که عصر برمی‌ گشتند با دست‌ های زخم شده برمی‌ گشتند. داشتم گزارش را می‌ نوشتم که شیوا صدایم زد، با صدای بغض کرده گفت: احد و صمد در آتش جان دادند.

تا آنجا رسیدیم جان دادم، جان دادم، وقتی بی‌ کفن دفن شدند. حادثه ساعت ۱۰:۵۷ دقیقه‌ ی روز ۲۳ دی ماه در گاراژی در منطقه‌ ی غنی‌ آباد، واقع در شرق تهران اتفاق افتاده بود. احد و صمد برای رسیدن به گاراژ باید یک مسیر طولانی را پیاده می‌ آمدند. پیاده آمده بودند و خسته وارد اتاقی شده بودند که همیشه برای استراحت می‌ رفتند.

شعله‌ ی بخاری را زیاد می‌ کنند تا کمی گرم شوند، اما به یک باره کپسول گازی که متصل به بخاری بوده، می‌ ترکد. ترکیده بود و احد و صمد دیگر هر روز ساعت چار صبح برای کار به غنی‌ آباد نمی‌ رفتند، نمی‌رفتند تا ساعت ١٠ شب دست از کار بکشند و راهی این گاراژ شوند، گاراژی که پدرشان در آنجا منتظرشان بود و منتظرشان بود تا زباله‌ های جمع‌ آوری شده را برای فروش دسته‌ بندی کند. پدرشان از خاکستر، از دسته  بندی مرگ دو کودک هفت و هشت ساله می  گفت !!




پدرشان با دردناکی تمام حرف می‌ زد، حرف‌ هایش در دودهای سیاه به گوش می‌ رسید:

"هنوز احد و صمد داشتند فریاد می‌ زدند و من صدایشان را می‌ شنیدم. تنشان داشت می‌ سوخت، اما شعله‌ های آتش‌ آن‌ قدر زیاد بود که من نتوانستم کاری بکنم و در همین حال بود که خودم هم سوختم. مردم برای کمک آمدند اما کار از کار گزشته بود. احد و صمد هتا اوراق هویتی هم نداشتند و پس از فوت بدون غسل و کفن در بیایان‌ های شهرستان هشتگرد دفن شدند !!"

چند ماه بعد به صورت مخفی از ایران خارج شدم، اما هنوز در ایرانم، هنوزآنجا نفس می  کشم و هر روز با خودم فکر می  کنم سلبریتی  های دوزاری، سلبریتی  های ماله  کش، سلبریتی  هایی که خایه  مالی به صورت اپیدمی بین اکثری شان فراگیر شده، چرا بعد از هر اتفاقی برای بچه  ها و کودکان کار، پیامی، رهنمودی، چیزی صادر می  کنند و ای کاش دست از سر کودکان زباله گرد، کودکان آدامس  فروش، کودکان مناطق محروم بردارند. باید با مشت کوبید به صورتشان و گفت عکس  های تبلیغی شما با زندگی نداشته  ی این کودکان، کثافت است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د