رد شدن به محتوای اصلی

سوئد تا ۲۰ سال دیگر درگیر جنگ داخلی خواهد شد

"کن رینگ"، مشهور ترین خواننده ی هیپ هاپ سوئد:

"سوئد تا ۲۰ سال دیگر درگیر جنگ داخلی خواهد شد".

کن رینگ مشهورترین خواننده ی هیپ هاپ سوئد در گفتگویی با "ان ار ک" تلوزیون سراسری نروژ، سخنان تکان دهنده ای را در رابطه با واقعیت های امروز سوئد بر زبان آورد. برادر این هنرمند آفریقایی سوئدی چندی پیش در محله ی حاشیه ای "هسلبی" در استکهلم به قتل رسید.



این هنرمند مشهور هیپ هاپ در سوئد به تلویزیون سراسری نروژ می گوید که کودکی او در محله ی هسلبی در حاشیه ی استکهلم در امنیت و آرامش سپری شده است، اما می افزاید که امروز وضعیت کاملن از کنترل خارج شده است:

"امروز جنگی تمام عیار در جریان است. برادر خود من به قتل رسیده است".

او شرایط زندگی در مناطق حاشیه ای امروز استکهلم را تحت تاثیر جرایم سنگین و خشونت آمیز، خرید و فروش آشکار مواد مخدر و مقامات دولتی نظاره گر، توصیف می کند. به گفته ی او، سیاست مدارانی که خود باعث و بانی این وضعیت هستند، همگی در فاصله ای امن از این مناطق مشغول زندگی هستند و ادامه می دهد:

"روزنامه نگاران و سیاست مداران سوئد در عمرشان هتا پایشان را در رینکه بی، هسلبی یا فیتیا نگزاشته اند. به تعداد افراد ساکن در مناطق حاشیه ای مرتبن افزوده می شود. شمار آنها هر روز بیشتر و بیشتر و بیشتر و بیشتر شده است. صد در صد این وضعیت زمانی منفجر خواهد شد".


گناه را تنها به گردن پناهنده های تازه وارد نیندازید، تبهکاران نسل دوم مهاجران هستند.
کن رینگ در ادامه ی گفتگو با تلوزیون نروژ می گوید:

"توجه کنید. این سرفن برخی از پناهندگان تازه وارد نیستند که دست به جرایم می زنند. همه ی اینها نسل دوم مهاجرینی هستند که در سوئد زاده شده اند و رشد کرده اند. حدود ۱۸ تا ۱۹ نفر از دوستانی که من می شناختم، تاکنون به قتل رسیده اند. پسر بچه های ۱۵ ساله در این مناطق ۵ تا ۱۰ هزار کرون در روز از فروش مواد مخدر درآمد دارند !! پلیس جرات وارد شدن به این مناطق را ندارد. آمبولانس هایی که برای کمک به افراد مصدوم به این مناطق می آیند، جرات داخل شدن به آن را ندارند و خرید و فروش مواد مخدر آزادانه در جلوی چشم پلیس که جرات دخالت ندارد، صورت می گیرد".

کن رینگ می گوید این تنها یک مسئله ی زمانی است که در شهرهای بزرگ سوئد نیز، به مانند آمریکا شهرک های محصور شده که برای حفط امنیت ساکنان به دور آن دیوار کشیده شده باشد، شاخته شوند تا شهروندان را از گزند تبهکاران در امان نگاه دارند.

کن رینگ به مجری برنامه در تلوزیون نروژ می گوید که او برنامه دارد که برای همیشه به آفریقا نقل مکان کند، چون آفریقا به مراتب از سوئد امن تر است. وی می افزاید که پس از قتل برادرش، پسر ۹ ساله اش از او پرسیده است: "بابا چرا هسلبی اینقدر از نایروبی در کنیا نا امن تر است ؟!"

این هنرمند رپ سوئدی در همین برنامه می گوید:

"از دید من برای دگرگونی سوئد دیگر دیر شده است. امیدی نیست. تا بیست سال دیگر جنگ خیابانی آشکار را در خیابان های استکهلم خواهید دید.



کن رینگ ۹ سال پیش در برنامه ای در کانال ۴ تلوزیون سوئد، نسبت به آینده ی سوئد و پذیرش انبوه مهاجر و پیامدهای آن هشدار داده بود. "توماس سلتزر" مجری سرشناس تلوزیون نروژ که با کن رینگ گفتگو کرد، در همین برنامه گفت:

"ماهایی که چند پیراهن بیشتر پاره کرده ایم، به یاد داریم که در قدیم همیشه گفته می شد چه قدر خوب می بود اگر نروژ می توانست بیشتر به مانند سوئد شود، چون سوئد آنقدر بی نطیر بود. اما اکنون در همه جا می شنویم که باید مواظب باشیم مانند سوئد نشویم" !!

گفتگوی تلوزیون نروژ با کن رینگ از راه پیوند زیر در تارنمای رسمی تلوزیون "ان ار ک" نروژ قابل تماشا است. مجری برنامه به زبان نروژی سخن می گوید، اما از آنجایی که سخنان کن رینگ به زبان سوئدی صورت می گیرد، برای خوانندگان آشنا به زبان سوئدی قابل استفاده است. تلوزیون نروژ افزون بر کن رینگ، میهمان دیگری را نیز به عنوان کارشناس به برنامه دعوت کرده است.

پیوند برای تماشای ویدیو

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د