رد شدن به محتوای اصلی

ابتیسام الدبه سیاست باز حزب مرکز که در دادگاه های سوئد بر اساس قوانین شریعت کزایی اسلام حکم صادر می کرد

رسوایی در سامانه ی قضایی سوئد:
"دو هموند هیئت منصفه از حزب مرکز، در دادگاه های سوئدی بر اساس قوانین شریعت کزایی اسلام رای صادر می کردند" !!


ایبتیسام الدبه
یک رسوایی قضایی تمام عیار در سوئد به یک سونامی اعتراض به حزب مرکز، سامانه ی دادگستری کشور و رادیو تلوزیون خدمات مردمی سوئد منتهی شده است.

یک نر الله پرست ۳۷ ساله ی عراقی در سال ۲۰۱۵، همسرش را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهد. حکم دادگاه در رابطه با این پرونده اما، اینک در فبریه ی سال ۲۰۱۸ صادر شده است. این نر الله پرست ۳۷ ساله با استناد به قوانین شریعت نجس اسلامی، از اتهام ضرب و شتم همسرش تبرئه شد، آن هم در یک دادگاه سوئدی !!

دو هموند هیئت منصفه از حزب مرکز، با رای خود این نر الله پرست ۳۷ ساله را از اتهام ضرب و شتم همسرش تبرئه کردند. توجیهی که در حکم دادگاه برای تبرئه ی این مرد درج شده است، برای سامانه ی قضایی سوئد "شرم آور" توصیف شده و به موجی از اعتراضات از سوی جامعه ی مدنی دامن زده است.

در حکم صادر شده از سوی دادگاه بدوی سولنا، که این دو هموند هیئت منصفه از حزب مرکز در صدور آن نقش اساسی ایفا کرده اند، از جمله آمده است که:

"چون زنان معمولن در اینگونه مواقع دروغ می گویند" و نیز "از آنجایی که مرد متعلق به یک خانواده ی «محترم» بوده، اما زن از خانواده ی چندان محترمی نبوده است، اعتبار شهادت وی می بایست مورد تردید قرار گیرد" !!

در بخش دیگری از حکم دادگاه، به این دلیل که "زن به جای مراجعه به خانواده ی همسرش جهت حل مشکل، به پلیس مراجعه نموده است" نیز، اعتبار شهادت وی را زیر پرسش برده است !!


هیئت منصفه ی دادگاه های بدوی سوئد به غیر از قاضی که یک حقوقدان است، از نمایندگان احزاب سیاسی نیز تشکیل شده است که بیشتر آنان نیز احزاب سنتی هستند.

بسیاری از رای های صادر شده از سوی دادگاه های بدوی در رابطه با تجاوزات جنسی در ماه ها و سال های گزشته، به همین واسطه از دید بسیاری از شهروندان تحت تاثیر اهداف سیاسی صادر می شود و بارها از جمله از راه تظاهرات و کمپین های اجتماعی و کنشگران حقوق زنان مورد اعتراض قرار گرفته است. به باور بسیاری، این وضعیت آسیب های جدی به اطمینان شهروندان نسبت به بی طرفی دادگاه های بدوی وارد آورده است.

برخلاف دادگاه های بدوی، هیئت منصفه ی دادگاه های استیناف و نیز دیوان عالی کشور، از حقوقدانان تشکیل شده است. به همین واسطه به قربانیان تجاوزات جنسی در سوئد توصیه شده است که در صورتی که رای دادگاه های بدوی را در رابطه با پرونده خود "ناعادلانه" می دانند، هتمن از آن به دادگاه استیناف شکایت کنند تا پرونده ی شان به جای نمایندگان احزاب سیاسی، از سوی حقوقدانان مورد رسیدگی قرار گیرد.


تلاش های رادیو تلوزیون خدمات مردمی سوئد جهت پنهان کردن حقیقت از مردم
رادیو تلوزیون خدمات مردمی سوئد (تلویزیون اس و ت و رادیو سوئد)، همه ی امکانات خود را به کار بستند تا حقیقت را از مردم مخفی نگاه دارند. اما رسانه های آزاد و شبکه های اجتماعی سوئد به سرعت فاش کردند که هموندان هیئت منصفه ای که در یک دادگاه سوئدی بر اساس قوانین شریعت کزایی اسلامی رای داده اند، از هموندان اسلامگرای حزب مرکز هستند.

یکی از دو هموند هیئت منصفه در دادگاه بدوی سولنا در رابطه با این افتضاح قضایی، "ابتیسام الدبه" زن الله پرست فلستینی است که سال ها در حزب مرکز فعال بوده و هتا در فهرست انتخاباتی این حزب به عنوان نامزد نمایندگی مجلس قرار داشته است. این زن الله پرست بارها و به تکرار در رسانه های سوئد، خواستار اعمال قوانین کزایی شریعت اسلامی در سوئد شده است. با این وجود، جزب مرکز هیج اقدامی جهت اخراج وی از حزب صورت نداده است !!

ابتیسام الدبه همسر "محمود الدبه" الله پرست فلستینی است که فرنشین "فدراسیون الله پرستان سوئد" با ده ها هزار هموند می باشد که پیشتر با ارسال نامه ای به نمایندگان مجلس سوئد، از جمله خواستار دگرش بخشی از "قانون اساسی سوئد" به قوانین شریعت اسلامی شده است !! قوانین طلاق، ارث و نیز "استخدام عمام" جهت مشاوره در امور قضایی، از جمله ی این شرط و شروط است !!

"مونا سالین" رهبر پیشین حزب سوسیال دمکرات و "لنا یلم والن" وزیر امور خارجه ی پیشین از حزب سوسیال دمکرات، با حجاب اسلامی در کنار "محمود الدبه" در استکهلم !!!!
این زن الله پرست، پرونده ی نوکیشان مسیحی در دادگاه مهاجرتی را رد می کرد
فاجعه در اینجا نیز ختم نشده است. هم زمان با فاش شدن ابعاد این رسوایی، مشخص شد که ابتیسام الدبه به نمایندگی از حزب مرکز، در هیئت منصفه ی دادگاه مهاجرتی نیز حضور داشته و پرونده ی آن دسته از متقاضیان پناهندگی که به واسطه ی گرویدن به مسیحیت، از سوئد تقاضای پناهندگی نموده اند را رد می کرده است !!

حزب مرکز به دنبال فاش شدن این رسوایی، در اقدامی که در شبکه های اجتماعی دستمایه ی طنز شده است، اعلام کرد که این دو نفر را از حزب اخراج خواهد کرد. این حزب و رهبر آن "آنی لوف" به واسطه ی کارکرد خود متهم به ریاکاری و حقه بازی شده اند. 


ویدیوی زیر ابتیسام الدبه از حزب مرکز را نشان می دهد که در سال ۲۰۰۸، در شبکه ی تلوزیون خدمات مردمی اس و ت ظاهر شده و خواستار اعمال قوانین شریعت در سوئد شده است، بدون اینکه حزب مرکز اقدامی جهت اخراج وی از حزب صورت دهد.

احزاب مرکز، چپ و محیط زیست، سه حزب سیاسی سوئد هستند که در سال های گزشته به واسطه ی جذب افراد با تفکرات اسلامی، مورد انتقاد قرار گرفته اند و متهم هستند که برای جذب رای الله پرستان، سوئد را به سوی یک فاجعه پیش می برند. بسیاری بر این باورند که اختصاص دادن رای به هر کدام از این سه حزب سیاسی، در کردار به معنی کمک به قدرتمند تر شدن هر چه بیشتر اسلامگرایان و الله پرستان در سوئد خواهد بود.

ابتیسام الدبه سیاست باز حزب مرکز در سال ۲۰۰۸ در تلوزیون اس و ت


مرگ بر اسلام

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د