رد شدن به محتوای اصلی

چند همسری و کودک همسری در سوئد جرم است

در شهر ناکا رخ داد:

"خرید ۳ خانه ی آپارتمانی به ارزش ۱۴ ملیون کرون، برای یک نر الله پرست سوریه ای دارای ۳ زن و ۱۶ بچه !!"


از آنجایی که دولت سوسیال دمکرات - سبز سوئد، با پشتیبانی حزب چپ، شهرداری های این کشور را با زور قانون گزاری مجبور به اسکان متقاضیان پناهندگی کرده است، این شهرداری ها با توجه به کمبود شدید مسکن در کشور، به اقدامات ناشی از درماندگی و ناچاری جهت اسکان این افراد دست می زنند که در روزهای گزشته بازتابی گسترده در شبکه های اجتماعی کشور داشته است.

یکی از مواردی که به صورتی انفجار آمیز در طی روزهای گزشته، نه تنها در شبکه های اجتماعی سوئد، بلکه در سطح جهانی بازتاب یافته است، مربوط به منطقه ی شهرداری "ناکا" در استکهلم بزرگ است.



به نوشته ی رسانه های سوئد، شهرداری منطقه ی ناکا در استکهلم، جهت اسکان یک نر الله پرست سوریه ای دارای سه زن و ۱۶ بچه، با پول مالیات دهندگان اقدام به خرید ۳ خانه ی آپارتمانی به ارزش روی هم رفته ۱۳ ملیون و ۹۰۰ هزار کرون در یک مجتمع مسکونی خصوصی نموده و هر زن و شماری از بچه ها را در یکی از این خانه ها اسکان داده است. این نر الله پرست سوری، سپس به میل خود در آپارتمان هر کدام از زنانش که مایل باشد، زندگی می کند و به کون ملت و به ویژه آنهایی که یک عمر کار کرده و مالیات پرداخته اند، اما همچنان مالک خانه نیستند، می خندد !!

"استفان هلون که ویست" فرنشین هیئت مدیره ی مجتمع ساختمانی "Ljuskärrsberget BRF" در منطقه ی ثروتمند نشین "سالت شو بادن" در ناکا، که ساکنان آن به شدت به این اقدام شهرداری معترض هستند، به رسانه ها گفت که شهرداری بدون کوچک ترین نظر خواهی از ساکنان این مجموعه، سه خانه ی آپارتمانی آن را در اختیار این مرد سوریه ای، سه همسر و ۱۶ توله اش قرار داده است. وی افزود که بر اساس قوانین، هیئت مدیره تنها می تواند با خرید یگان های مسکونی خود از سوی خریداران خصوصی مخالفت کند، اما زمانی که شهرداری اقدام به خرید یگان های مسکونی می کند، چنین امکان قانونی وجود ندارد.

مسئولین کمون می گویند که مالکیت این خانه ها در اختیار کمون قرار دارد و تنها جهت زندگی در اختیار این افراد قرار داده شده است، اما بسیاری کماکان نسبت به کارکرد کمون معترضند.


این روزنامه با یکی از ساکنان سوئدی این مجتمع مسکونی که مایل بوده ناشناس بماند نیز، گفتگو کرده است. وی به این روزنامه می گوید:

"من مشکلی با این خانواده ندارم. آنها آدم های خوش اخلاقی هستند. اما کار شهرداری دهشت انگیز است. شمار بسیاری از افراد بدون مسکنند و کارتن خواب هایی در جامعه وجود دارند که هیچ امکانی برای تهیه ی سرپناه برای خود ندارند. این که شهرداری با پول مالیات مردم، به این صورت آپارتمان خریداری کند، کاری کاملن اشتباه است. جدای از این، پذیرش چند همسری است. در سوئد باید قوانین و عرف سوئد مورد احترام قرار گیرد. چند همسری در هیچ شرایطی نباید به رسمیت شناخته شود.

در شبکه های اجتماعی سوئد، به صدها هزار جوان سوئدی اشاره شده است که به خاطر نیافتن مسکن اجاره ای، در نزد پدر و مادر خود زندگی می کنند و شهرداری ها هرگز حاضر به خرید آپارتمان خصوصی جهت اسکان دادن این جوانان نشده اند.

به نوشته ی رسانه ها، سه شاختمانی که برای سه همسر این نز الله پرست سوریه ای خریداری شده، به ترتیب به ۵ ملیون و ۴۵۰ هزار کرون، ۳ ملیون و ۳۰۰ هزار کرون و ۵ ملیون و ۲۰۰ هزار کرون، روی هم رفته ۱۳ ملیون و ۹۵۰ هزار کرون بها داشته اند !!

بر اساس محاسباتی که انجام شده است، هزینه ای که به صورت ماهیانه جهت امرار معاش این خانواده ی کزایی ۲۰ نفره به آنها پرداخت می شود، ۹۴۴۸۱ کرون در ماه (۱ ملیون و ۱۴۰ هزار کرون در سال) است !!

بر اساس همین محاسبات، تنها همین یک خانواده در طی ۸ سال آینده که این نر الله پرست سوریه ای ۵۷ ساله به سن بازنشستگی می رسد، تنها ۸.۲ ملیون کرون کمک هزینه ی بلدون بازگشت از شهداری دریافت خواهند نمود، غیر از ۱۴ ملیون کرونی که جهت خرید ۳ خانه در محله ی ثروتمند نشین "سالت شو بادن" منطقه ی ناکا برای آنها پرداخت شده است !!!!


این هزینه های گزاف و هنگفت، به گفته منتقدان می توانست جهت اسکان و تغذیه ی هزاران کودک آواره ی جنگی در گوشه و کنار جهان مورد استفاده قرار گیرد.

اما مخارجی که این نر الله پرست سوریه ای سه زنه ی ۵۷ ساله ی بیکار و علاف، پس از رسیدن به سن بازنشستگی بر روی دست دولت سوئد خواهد گزاشت، هنوز محاسبه نشده است !!

به نوشته ی روزنامه ی "سونسکا داگبلادت" تنها کمون ناکا جهت اسکان متقاضیان پناهندگی که با فشار دولت مجبور به پذیرش آن شده است، مبلغ ۳۵۰ ملیون کرون جهت خرید خانه ها هزینه کرده است.

تنها حزب سیاسی که به کارکرد شهرداری اعتراض کرده و در شورای شهر به آن رای منفی داده نیز، حزب دمکرات های سوئد بوده است.

اعتراضات گسترده به دولت، به واسطه ی به رسمیت شناختن کارکردی چند همسری
بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه ی ثبت احوال سوئد که اداره ی مالیات این کشور مسئولیت آن را بر عهده دارد، هر سه زن به عنوان همسر این مرد در ثبت احوال سوئد به ثبت رسیده اند. به گفته ی اداره ی مالیات، از آنجایی که این "خانواده" پیش از آمدن به سوئد و تقاضای پناهندگی، به صورت خانواده ای با یک نر و سه ماده، در کشور خود ثبت شده اند، پس از نقل مکان به سوئد نیز به ناچار به همین صورت به ثبت رسیده اند.


نر الله پرست سوریه ای، سه زنه و دارای ۱۶ بچه که ۵۷ ساله است، پیش از نقل مکان به عنوان پناهنده به سوئد، ساکن شهر رقه در سوریه بوده است و در سپتامبر ۲۰۱۶ به همراه سه همسر خود در ثبت احوال سوئد به ثبت رسیده است.

کارکرد اداره ی مالیات که در کردار به معنی به رسمیت شناختن چند همسری در سوئد به شمار می رود، مورد اعتراضات گسترده ی کنشگران حقوق زنان و برابری زن و مرد در کشور قرار گرفته است.

در حالی که چند همسری بر اساس قوانین سوئد جرم تلقی می شود و می تواند از جریمه ی نقدی تا ۲ سال زندان به دنبال داشته باشد. چند همسری این مرد سوریه ای، در کردار در کشور به رسیمت شناخته شده و هتا در سامانه ی ثبت احوال نیز به ثبت رسیده است.

هم زمان، روزنامه ی سونسکا داگبلادت فاش کرده است که در سال ۲۰۱۶، بیش از ۳۰۰ مورد از چند همسری از سوی اداره ی مالیات (ثبت احوال) در سوئد به ثبت رسیده است !!


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د