رد شدن به محتوای اصلی

ترامپ جهان توطئه گر سوسیالیستی و اسلامی را رسوا می کند

از زمانی که "دانلد ترامپ" شیردل پا به عرصه ی قدرت اجرایی آمریکا گزاشته است، ستیز چپ سوسیالیستی و چپ اسلامی با او، به مفتضحانه ترین حالت ممکن خود را رسوا کرده و نقاب از چهره انداخته است.

دانلد ترامپ شیردل
در یکی از نویستارهایم بود که چون تنها به نام "تامی رابینسون" اشاره کرده، فاشیسم سوسیالیستی اتحادیه ی اروپا مرا از برگه ی "یورونیوز به گزافه پارسی"، مسدود کرد و چندی پس از آن فاشیسم چپ جهانی پا را از این هم فراتر گزاشت و با گستاخی دیکتاتوری ویژه ی ف. بوک، اعلام کرد که زین پس همه ی جستارهایی که ملی گرایی سپید پوست و اسلام هراسی را بازتاب دهد، مشمول سانسور خواهند شد. پیشتر ف. بوک در گرفتن تصمیمی که هدفش در آینده آورده همین سانسور بود، بخشی را راه اندازی کرده بود که به اصطلاح خودش، درباره ی تارنماهایی که از خود جستاری را منتشر می کنند، اطلاعاتی به دست می داد.

در این بخش های سرکوبگر ف. بوک، از جمله درباره ی تارنماهای دست راستی، دست انداز و منتقدی که خارج از چارچوب سرکوبگرانه ی رسانه های جریان اصلی مطالبی را منتشر می کنند، آنها را تارنماهایی جعلی می خواند که اخبار دروغ منتشر می نمایند !!

سانسور دیدگاه داریوش افشار در برگه ی ف. بوکی یورونیوز پارسی

سرکوب آزادی قلم داریوش افشار از سوی یورونیوز پارسی به خاطر
اشاره به نام تامی رابینسون و ایراد از درج اخبار جعلی این رسانه ی
سوسیالیستی متعلق به اتحادیه ی فاشیست اروپایی
این فاشیسم غیر قابل تحمل رسانه های چپ جهانی که شبکه های اجتماعیشان هم از آنها پشتیبانی می کنند، در مجموع "اخبار جعلی" معروفی هستند که دانلد ترامپ آنها را در پیش چشم همه ی مردم جهان، بارها رسوا کرده است، به حدی که هتا در نشست های مطبوعاتی رییس جمهور هم، پرسشی از سوی این رسانه ها از جمله آیت الله سی ان ان گرفته نمی شود.

ترامپ به قدری بر دستگاه انسان ستیز چپ ها و لیبرال ها فشار آورده است که به دویچه وله ی به گزاف پارسی، کوچک ترین سخنان وی را به بدترین شکل ممکن تحریف و سانسور کرده و هتا وقیحانه علیه رییس جمهور آمریکا لجن پراکنی می کند. این رسانه که صدای رسمی دولت سوسیالیست، سبز، لیبرال آلمان به سرکردگی دیکتاتور این کشور "انگل مرکل" اداره می شود، هیچ فرصتی را در لجن پراکنی علیه دانلد ترامپ از دست نمی دهد. این رویکرد دژخیمانه ی اروپاییان با رییس جمهور خردمند و میهن پرست آمریکا، فوران خشم کاربران میهن پرست ایرانی را در پی داشته است.

بر خلاف باور همگانی که فکر می کنند جریان سوسیالیستی، جریانی منحصر به روسیه و کمونیسم است، این انگل ستان است که سوسیالیسم ویژه ی اروپایی را ایجاد و ترویج کرده و ستاد مرکزی آن در لندن قرار دارد. چپ جهانی سوسیالیستی به سرکردگی همه ی مراکز اشغال شده از سوی فراماسونری از جمله پاریس، لندن و برلین، دارای شاخه ی تروریستی دیگری به نام "اخوان المسلمین" نیز می باشد که چپ اسلامی را نمایندگی می کند و ستاد آن هم در لندن واقع است. فرقه ی برادری الله پرستان یا اخوان المسلمین، در ایران به عنوان گروهک تروریستی "فداییان اسلام" شناخته می شود که در پی شورش ۵۷، قدرت در ایران را به دست گرفته و کشور را اشغال کرده اند. چپ جهانی با بازی جهان شمول دمکراسی، توانسته است نفوذ خود را در بسیاری از بخش های سیاسی، اقتصادی و رسانه ای جهان گسترش دهد و به چالشی جهانی علیه آزادی های مردم جهان تبدیل شود.

این جنبش، هم اکنون اتحادیه ی فاشیستی اروپا را نیز بنیان گزارده و آن را می گرداند و از همینروست که ایتالیا و مجارستان و کشورهای بلوک شرق پیشین، علیه سیاست های آن قد علم کرده اند و مردم انگل ستان با بیشترین آرای خود، خواستار جدایی از این سازمان فاشیستی اروپایی شده اند که قلب آن را آلمان و فرانسه تشکیل می دهد.

دانلد ترامپ رییس جمهور میهن پرست و خردمند آمریکا، حاکمیت اسراییل
بر بلندی های گولان را به رسمیت شناخت
بلندی های گولان که در پی یورش متجاوزانه ی جهان اسلامی عرب شامل "مسر، سوریه و اردن" به اسراییل و شکست مفتضحانه ی ۳ ارتش عربی از اسراییل، که قدرتمندترین از نوع خود در همه ی جهان عرب بودند، آن هم تنها در عرض ۶ روز، از خاک سوریه جدا شد و به خاک اسراییل پیوست. بر اساس قوانین بین المللی در امور جنگ و صلح، کشوری که در صورت آغاز جنگ، بخشی از خاک خود را از دست می دهد، قانون نمی تواند مدعی بازگشت خاک اشغال شده ی خود باشد و از اینرو بلندی های گولان متعلق به اسراییل می باشد.

دانلد ترامپ شیردل که همه ی قواعد چپ جهانی را یکی پس از دیگری زیر پا گزشته و با شعاار راستین "نخست آمریکا"، منافع ملی آمریکا و متحد راهبردیش در خاورمیانه یعنی اسراییل را تامین کرده است، به تازگی حاکمیت ملی اسراییل بر بلندی های گولان را به رسمیت شناخته است.

اما سرکردگان چپ جهانی در اروپا، همنوا با جهان متجاوز عربی و اسلامی، علیه به رسمیت شناخته شدن بلندی های گولان به اسراییل از سوی آمریکا، این اقدام را در حالی رد کرده و از آن پشتیبانی نکرده اند، که خود از جمله بزرگ ترین تولید کنندگان و فروشندگان اسلحه به رژیم ددخوی عرعربستان هستند و برای نمونه، جمهوری اسلامی سوئد در حالی که نشست های به اصطلاح صلح یمن و عرعربستان را در استکهلم برگزار می کند، از فروش چند ملیارد دلاری تسلیحات خود به این رژیم حرامزاده ی کلیددار کعبة الکزا، لحظه ای دریغ نمی ورزد. رژیم عرعربستانی که مردم یمن را به خاک و خون کشیده است.

معادلات سیاسی در جهان بسیار پیچیده تر از آنچه که بوده اند، گشته است. اینکه اروپاییان هر روز بیشتر در دامان اسلام فرومی روند و نتیجه ی آن اسلامی شدن بیشتر و محدود شدن آزادی هاست، خطر نابودی سکولار دمکراسی موجود در اروپا از هم اکنون حس می شود.

بلندی های گولان که در جنگ شش روزه و متجاوزانه ی سوریه به اسراییل، از خاک
سوریه جدا شده است، در حاکمیت قانونی اسراییل قرار دارد
در این میان، نه می توان از اتحادیه ی فاشیستی اروپایی دل خوشی داشت که در عین دشمنی با حاکمیت ملی اسراییل، دست در دست رژیم خونریز ولایت فقیه گزاشته است و نه می توان تمام قد از یمنی پشتیبانی کرد که بنیان و اساس نیروهای شورشی حوثیش، آیات کزایی تازی نامه ی تحمیلی عربی است که آشکارا یهود ستیزی و نابودی مردم و کشور اسراییل را آرزو می کنند و نه می توان تمام قد هوادار اسراییلی بود که نخست وزیر پفیوز و قرمساق آن، آشکارا خواستار جنگ و یورش نظامی به ایران عزیز است.

در این میان، آنچه که مسلم است اینست که میهن پرستی دانلد ترامپ از سوی جهان وتنان از هر رنگ و بویی که باشند، هرگز تحمل نشده و نخواهد شد و البته این مهم نیست و آنچه مهم است، پیشبرد اهداف میهن پرستانه و تامین منافع ملی خود و هم پیمانان و متحدان است. شوربختانه کشور اشغال شده ی ما از این قاعده ی نیک بیرون است و لزوم پیشرفت ایران، سرنگونی جمهوری اسلامی به گونه ای است که نخست همه ی تجزیه طلبان نابود شده باشند و سپس مردمی آگاه امور کشور را به دور از چپ اندیشی و مصدق الهی بازی به دست گیرند.

آنچه که ایرانی میهن پرست می تواند امروز برای کشور عزیزمان انجام دهد، پیکار با تجزیه طلبان، پیکار با چپ مسلکی و مصدق الهی بازی و پیکار با اسلام اهریمنی و نبرد آگاهانه با رژیم ایرانستیز و اشغالگر ولایت فقیه است.

گولان اسراییلی ایدون باد...

نویستارهای ایرانیان خشمگین به خاطر لجن پراکنی دویچه وله علیه دانلد ترامپ را در تصاویر پایین بخوانید:























نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د