رد شدن به محتوای اصلی

دو فاحشه و یک جایزه ی خشگل فرهنگی

دو فاحشه و یک جایزه ی خشگل فرهنگی از دویچه وله
سردمداران حقوق بشر اروپایی، در راستای آزادی بیان و دوموقراضی ویژه ی لیبرال چپ مغزهایی این قاره، تصمیم کبرایی مبنی بر دادن جایزه قشنگه ی خود به دو فاحشه ی صادراتی جمهوری اسلامی را کاربردی کردند.

این دو فاحشه، یکی "زهرا امیر ابراهیمی" و دیگری "گلشیفته فراهانی" بودند.

با آنکه اقدام گلشیفته فراهانی در بیرون آوردن ممه های خود از زیر پیراهن و نشان دادن آن دو کپه لیموی زشت و بدشکل جلوی دوربین، خروش آریایی امة الله زده و البته ترک را در پی داشت، اما اینجا به معنای واقعی کلمه در حق زهرا خانم ستم شد، چرا که بیرون دادن فیلم هم خوابگی آن زنک که سال ها پیش از گلشیفته انجام شده بود، به مراتب اقدامی انقلابی تر و هنجار شکن تر بود که در تاریخ بی ناموسی و تن فروشی در ایران، بی سابقه بوده است.

زهرا امیر ابراهیمی و دوست پسرش در تهران، پیش از فرار از ایران
دوست پسر مردار زهرا امیر ابراهیمی در همان رخت خواب مشهور
من فیلم دیگری را به جز صحنه ی هم خوابگی زهرا امیر ابراهیمی دیده ام که پس از افشای آن رسوایی پخش شده بود و صحنه ای را نشان می داد که اندام قطعه قطعه شده ی پسری که با وی خوابیده بود را در حضور پلیس، از یک چاه بیرون می کشیدند. نخست سر قطع شده ی آن پسرک نگون بخت و سپس بازوهای وی را از چاه درآوردند و کنار چاه، بر روی خاک گزاشتند. در پی انتشار فیلم جنسی زهرا امیر ابراهیمی بود که وی توانست به خاطر در خطر بودن جان، بدون آنکه رسانه ای جریان اصلی آن را در همان هنگام و هتا سال ها پس از آن مورد بررسی و واکاوی قرار دهد، به گونه ای که هرگز به آن اشاره نشد، به شکلی مبهم و رمزآلود از مرزهای قانون ولایت فقیه گریخت !!

زهرا امیر ابراهیمی در رخت خواب مشهور و در حال بوسیدن کف پای دوست پسرش

زهرا امیر ابراهیمی در دو حالت اسلامی و زیر کار در رخت خواب مشهور
اما زهرا امیر ابراهیمی در همه ی این سال ها به خاطر فحشای مرتکب شده اش، معروف نشد و همیشه در کنج فراموشی مصلحتی رسانه ها قرار داشت.

در آغاز البته همیشه گفته می شد که آن دختری که در زیر آن مرد مشغول لذت بردن است، زهرا امیر ابراهیمی نیست، اما هر کس که چهره ی آن دختر مظلوم نما را پیشتر در فیلم و سریال های تلوزیونی رژیم دیده بود، به سرعت می توانست او را بشناسد. نکته ی آن این بود که زهرا امیر ابراهیمی در واپسین سریال تلوزیونی ایی که به مناسبت ماه رمضان الکزا بازی کرده و از تلوزیون رژیم نیز پخش شده بود، نقش فردی را بازی می کرد که خودکشی کرده و اینکه در برزخ جهنم در صحرایی خشک و بی آب و علف، تنها و دردآلود به غمگساری مشغول بود !!


جایزه ی "آزادی فرهنگی" آلمان که به تازگی در هامبورگ به این دو استوره ی فحشا و ناپاکدامنی بخشیده شده است، مهر تاییدی بر رویکرد هنجار شکنانه ی آلمان بر ضد تمدن پارسی دارد. آلمانی های لیبرال و سوسیالیست، به برهنگی و به ویژه ماتحت نمایی و پستان نمایی، آویژه ای ملی و فرهنگی دارند و به آن می بالند و از همینروست که تعریف آزادی فرهنگی خود را بر اصالت برهنگی و توان به خرج دادن شهامت در اقدام به آن، به ویژه در هنگامی که این کار اقدامی هنجار شکنانه باشد، گزاشته اند و بدین ترتیب به دو فاحشه ی صادراتی و مطرود ولایت فقیه جایزه آزادی فرهنگی خود را اعطا کرده اند.

"محمد فرخ‌ منش" هموند انجمن به اصطلاح فرهنگی "دیوان" در هامبورگ و برگزار کننده ی این مراسم، در گفتگو با دویچه‌ وله گفت:

"این دو نفر در اوج و نهایت فعالیت و موفقیتی که به عنوان یک زن در ایران داشتند، مجبور شدند وتنشان را ترک کنند و به خارج از کشور بیایند. به نظر من، دوباره بلند شدن یک هنرمند که مجبور به مهاجرت می‌ شود (فرار)، کار خیلی سختی است".
آلمانی ها، پیشتر هم اثبات کرده بودند که به چه نوع زنانی آویژه دارند. زنانی که به مدارج بالایی در هر هر زمینه می رسند، ترجیحن زنانی هستند که پیشتر دوره ای از فاحشگی و افسار گسیختگی جنسی را به شکلی آزاد و بی پرده، در سطح اجتماعی و ملی یا جهانی، گزرانده باشند. نمونه ی بومی آن، "انگل مرکل" دیکتاتور آلمان است که با کس و پستان برهنه، در جلوی دوربین و در کنار ساحل دریا دیده می شود:

انگل مرکل دیکتاتور آلمان با کس و پستان برهنه در کنار ساحل

انگل مرکل دیکتاتور آلمان با کس و کون برهنه در یک هم باشی دسته جمعی جنسی در ساحل
با توجه به اینکه تصویر لخت زن و مرد - و هر چه لخت تر، پر فروش تر - بر روی جلد مجله ها و دیگر کالاهای فرهنگی، تنها جنبه ی جذب بیشتر مشتری و فروش بیشتر دارد و از اینرو توجیه اقتصادی و یک روش تبلیغاتی تضمینی محسوب می شود، باید از خود پرسید که مصرف گلشیفته فراهانی در کس و کون نماییش چه بوده است ؟ آیا او جنسی را تبلیغ می کرده یا سرفن به خاطر زیبایی اندامی که البته زهوار دررفته و بدشکل است، فرتورهایش در مجله ی فرانسوی "خودخواه" (Egoiste) به چاپ رسیده است ؟!

یا شاید هم مصرف آن در همان جایی است که تا به امروز بر سر آن بحث می شود و بدین نتیجه می رسد که بال دیگر فراماسونری سوسیالیستی جهان در المان، به چنین فاحشه ی مقدس نمایی که فیلم مادر را به کارگردانی یک انقلابی و سینماچی دفاع مقدسشان بازی کرده است، جایزه دهد و آن را آزادی فرهنگی بنامد ؟؟

سید "امیر تتلو" خواننده ی محبوب رژیم در حال دکانداری اسلامی 

سید امیر تتلو در حال تبلیغات سیاسی به سود یکی از نامزدان به اصطلاح انتخابات
رژیم ولایت فقیه "ابراهیم رییسی"، یکی از جلادان جمهوری اسلامی
سید امیر تتلو پیش از ماتحت لیسی از عمام زادگان عرب و همراهی سیاسی با
سرکردگان خونخوار جمهوری اسلامی، در یک مهمانی با حضور فاحشگان و
مشروبات الکلی اسلامی
آیا بهتر نیست که از حقوق پایمال شده ی دیگر انگل ها خواننده و بازیگر رژیم نیز استیفا کنیم ؟ مسلن از استاد مسلم آواز و موسیقی و البته میهن پرستی دولا دولایی که ماتحت هر سرکرده ی رژیم را لیسیده است، یعنی "تتلو" دفاع کرده و از جمهوری دوموقراضه ی سوسیالیستی آلمان و یا لیبرال انگل های فرانسوی بخواهیم تا یک جایزه ی ماتحت دار را هم در عین آزادی، هواله ی فرهنگ این شخصیت کنند ؟؟

آیا بهتر نیست به دلقک های عارفی چون "سید محمد اوسینی" که از یکسو در برابر دوربین از هیچ دلقک بازی و لودگی پرهیز نمی کند و هم زمان کباده ی کوروش پرستی و عرفان مشکوک دخان الوق وق را به دوش می کشد نیز، ستایش کرده و یک جایزه ی آزاددار دیگر را در ابعاد بزرگ تر و سیاسی، هواله ی سوراخ فرهنگ آن سید بی همه چیز رژیم کنیم ؟؟

آیا بهتر نیست فاحشه ها را در حالی جایزه دهیم که خوانندگان شریف و میهن پرست و به معنای واقعی کلمه، استوره ی ما، همچون زنده یادان "هایده" و "مهستی" و بانو "حمیرا"، هرگز به خاطر عمری دراز در عشق خوانی و آواز و حفظ پاکدامنی و شرافت ایرانی، هتا یک جایزه هم نگرفته اند ؟!

آقای صدا "ابی" در حال بوسه گرفتن از دو فاحشه ی صادراتی از جمهوری اسلامی،
گلشیفته فراهانی و زهرا امیر ابراهیمی
یورش به تمدن ایرانی، با یورش به فرهنگ پارسی انجام شدنی است. از همه ی میهن پرستان می خواهم که نسبت به عادی شدن فاحشگی و تجویز فحشا در امورات فرهنگی، خاموش نباشند و نسبت به این دو گه نوشکفته ی خارزار مدعی فرهنگ، تمام قد بایستند و خط بطلانی بر فاحشگان و جنده مسلکانی بکشند که به خود اجازه داده اند نمایش کس و کون و پستانشان را به عنوان آزادی فرهنگی، متجاوزانه به فرهنگ ایران تزریق کنند.

سرکردگان و سرپرستان به اصطلاح فرهنگی رژیم اسلامی که بیخ گوش حاجی لکلک عظما "رائفی پور"، فیلم "لازانیا" را ساخته و منتشر کرده و به آن مجوز داده اند، هم دستان آن ناخاله های اروپایی در درون مرز و در راستای ترور فرهنگی در ایران هستند و چنانچه جنبشی مردمی علیه این شبیخون فرهنگی ایجاد نگردد، ایرانیان میهن پرست باید مطمئن باشند که به مانند همیشه، این جریان ابعاد بیشتر و شدیدیتری به خود خواهد گرفت، به ویژه که خود جمهوری اسلامی نیز به آنها چراغ سبز نشان می دهد.

کس کش زاغال اخته "شنبه زاده" و همراهی با دو فاحشه ی صادراتی جمهوری اسلامی،
گلشیفته فراهانی و زهرا امیر ابراهیمی
جای شگفتی آنجاست، در حالی که جهان ضد ایرانی، الگوی زن فاحشه و تن فروش را به عنوان آزادی فرهنگی به روان و ذهنیت جمعی فرهنگ و ادب ایرانی تحمیل می نماید، که با همین غلط کاری های مشابه از سوی هرزگان فرهنگی نما، کشور سکولار مسر به شدت با آنها برخورد کرده و آنها را به دادگاه کشانده و یا برای همیشه از حق فعالیت فرهنگی بازمی دارد.

صادق عن کلام در دجال خانه ی آزادی رژیم جاانداز دویچه وله ی آلمان و
گرفتن جایزه ی کزایی آزادی بیان از این بنیاد سوسیالیستی دولتی آلمان
پیشتر نیز، دویچه وله ی آلمان که روی آلت نرینه ی اسلام سوسیالیستی لیبرال می چرخد، به یکی از انگل ترین کرم های رژیم موسوم به "صادق زیبا کلام" جایزه ی ویژه ای اهدا کرده بود. این جایزه نیز به مناسبت کزایی "آزادی بیان" به صادق زیبا کلام ابن جق داده شده بود. دویچه وله و کشور آلمان تلاش دارد تا خود را کشوری بسیار آزاد در جهان بشناساند، از اینرو با دادن جایزه هایی که پی در پی واژه ی "آزادی" را با خود یدک می کشند، زور می زند تا این مفهوم را به ذهن بیگانه پرست عنصر ایرانی بقبولاند: "آزادی فرهنگی" و "آزادی بیان".

فرانک والتر اشتاین مایر رییس جمهور سوسیالیست آلمان در تهران، در دیدار
با رییس جمهور رژیم روباه بنفش "حسن فریدون روحانی"
برای آنکه این جورچین را کامل تر کرده و رابطه ی همه ی این ژانگولر بازی ها با جااندازی رژیم ولایت فقیه را نشان داده باشم، به یاد شما می آورم که تنها کشور اروپایی که رییس جمهور آن با وقاحت ویژه ی آخوندی و سوسیالیستی، ۴۰ ساله شدن عمر رژیم دست نشانده ی خود در ایران را به مزدوران آن فرخنده باد گفت، همانا ناکسی نبود به جز رییس جمهور آلمان "فرانک والتر اشتاین‌مایر" !!


فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی
فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی



فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

فرتورهای سکسی و لخت فاحشه گلشیفته فراهانی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د