رد شدن به محتوای اصلی

فاطمه ابراهیم و یک عشق مادری الله پرستانه

مغزشویی های رونده ی هر روزه، به ویژه مغز شویی های دینی و به طور خاص مغز شویی اسلامی را دست کم نگیرید. متوجه باشید که هر الله پرستی که دور و بر خود می بینید، به شکلی توانمند، مغزشویی اسلامی شده است.

جنایت تروریستی گروهک الله پرست داعش در سری لانکا، قلب انسانیت را به درد آورده است
این یک خبر هولناک بود که چند غلاده الله پرست تروریست، خود را در میان دیگر باورمندان به خدای موهوم دیگری به جز الله مدینه، منفجر کردند تا با کشتن بیش از ۳۰۰ تن از مسیحیان، یک راست و بدون گزرنامه و روادید، با تضمینی الهی و الله پسندانه وارد بهشت الکزا شوند. این خبر آنچنان مهلک بود که رسانه های ابواب جمعی استعمار فرهنگی و رسانه ای که کارشان آب به آسیاب ریختن دستور کار جهانی سازی اسلام است، این جنایت تروریستی اسلامی را به شکلی مغلطه آمیز و کاملن بی ربط، و تنها بر اساس ادعای خود تروریست های الله پرست داعشی، به جنایت تروریستی در زلاند نو مربوط ساختند تا افکار توده ها را از واقعیت مسلم منحرف ساخته باشند.

آزادی بیان است که این متن را می نویسد و این صدا تا احقاق حقوق انسانی انسانیت، تا روزی که مرگ جان مرا برباید، خاموش نخواهد شد.

به عنوان خداناباور و یک انسان، با همه ی دردمندان جهان از مومن و ناباور، همدردی می کنم
باید بدانیم که تروریست سپید پوست زلاند نو که جان الله پرستان را در مراکز مغزشویی اسلام موسوم به مسجد، در آن کشور گرفت، خود را به عنوان یک "کمونیست مائویی" و یک "فاشیست محیط زیستی" معرفی کرده است. با توجه به آنکه اتحادیه ی مسخره و فاشیست اروپایی، خود از هزاران لیبرال باز و سوسیالیست و حزب سبزی به اصطلاح هوادار محیط زیست آکنده است، البته که آنها این واقعیت را کتمان کرده و سانسور نموده اند که تروریست زلاند نو، دارای افکاری از سنخ افکار خودشان بوده است و نه یک مسیحی.

بیشتر بخوانید: یورش خونبار تروریسم اسلامی در سری لانکا، یورش به نماد باززایش در مسیحیت و شیعه بود

اما آنجا که گروهک تروریستی و الله پرست خلافت اسلام عراق و شام (داعش)، جنایت تروریستی خود را علیه مسیحیان در سری لانکا را در تلافی و انتقام از جنایت تروریستی در زلاند نو جا می زند، همان بوق های رسانه ای دریوزه ی اروپایی، به کون آن یاوه سرایی می چسبند و به شکلی تهوع آور و نخ نما، استفراغ های داعشیان الله پرست را آنچنان در تلوزیون و اینترنتشان لیس می زنند تا این وهم برای ناآگاهان به وجود آید که سخن داعش درست است !!

اسلام تروریستی باید در سراسر جهان ممنوع و غیر قانونی اعلام شود. با اسلام اهریمنی
همراهی و مماشات نکنید
تروریست های الله پرست داعش در سری لانکا اما، از طبقه ی فقیر و تیپا خورده نبودند، بلکه از زراندوزان خودبرتربین آن کشور بوده اند که تجارت و بازرگانی می کرده اند.

"فاطمه ابراهیم" که یکی از مادینه های تروریست در جریان جنایت سری لانکا بود، خود یکی از اهداف شناسایی شده ای بود که پلیس سری لانکا به سراغ او رفت تا او را بازداشت کند. اما این مادینه که در شکم خود کودکی داشت و با آنکه دو فرزند دیگر او هم در کاخ محل زندگیش بودند، کلید بمبی را فشار داد که خود و همه ی خانواده اش، یعنی فرزندان بیچاره و بی پناهش را به همراه چند افسر پلیس باشنده در محل، به هوا فرستاد تا با ورود فوری به بهشت موهوم، رستگار شود !!

اینها چنین موجودات خطرناکی هستند که امروزه در سرتاسر جهان و اروپا پراکنده شده اند و جمهوری اسلامی سوئد به هزاران غلاده از تروریست های داعشی اجازه داده است که وارد این کشور شوند، در خانه های سوئدی زندگی کنند و به مراکز خرید سوئدی بروند و حضور نفرت بار و پر کینه ی انسان ستیزانه ی خود را در سراسر این کشور، به شکل تهدیدی بالفعل، همراه خود جابجا کنند.

جنایت تروریستی اسلامی در سری لانکا، یورش به بازازیش در هم زمانی دو جشن شیعی
و مسیحی بود 
سوئد تدبیل به آنچنان جای خطرناکی شده است که حضور در مراکز همگانی، خطر مرگ را به دنبال دارد !!

مغزشویی اسلامی را و الله پرستان خوش خرام و خوش پوش و به ظاهر متمدن را نباید دست کم گرفت و وهم برداشت که آنها به مانند دیگر مردم، در اندیشه ی دوستی و زندگی مسالمت آمیزند. آنها برای نابودی آزادی و انسانیت در اروپا و سراسر جهان، بسیج شده اند و آمده اند تا یا جانمان را بگیرند یا ماموریت لندن و برلین و پاریس را به پیش ببرند که با حذف آزادی های بنیادین در هازمان های آزاد اروپایی، نویدگر آغاز فاشیسم اتحادیه ی اروپایی و حکومت جهانی تاریکی باشند.

در برابر یورش تاریکی به روشنایی، سکوت نکنید که اگر سکوت کردید، نه ستمدیده که هم دست جنایتکاران خواهید بود.

به این شب خوش تاریکی، با مهربانی رفتار نکنید. روزگار کهن باید بسوزد و در پایان روز، دیوانه وار باید خروشید. در برابر مرگ روشنایی به خشم آیید. گر چه خردمندان از سوی خود می دانند که تاریکی حق دارد، چرا که سخنانشان هیچ آذرخشی را برنینگیخته است و از برای همینست که به آن شب خوش، روی خوش نشان نمی دهند. برخیز و خشم بورز در برابر مرگ روشنایی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د