رد شدن به محتوای اصلی

دم خروس چند بار ؟

دم خروس آمریکایی های دمکرات چند بار باید بیرون بزند که برخی از تحلیلگران زردنویس و تلوزیون نشین مزدور، سرشان را دیگر مانند گوسپند بالا و پایین نکنند و دست از کتمان حقیقت بردارند ؟

"هیلاری کلینتون" فاحشه ی دست نشانده ی لندن در حزب ملکه پرست دمکرات آمریکا
اینکه جمهوری اسلامی نه تنها با چراغ سبز آمریکای دمکرات که با هم دستی روسیه ی شوروی و اروپای سوسیالیست و نیز کشورهای اسلامی مصادره شده از سوی "اخوان المسلمین" به قدرت رسید، امری بدیهی است، اما آنچه که ایرانیان از سر بی مطالعگی نمی دانند، شیوه و چگونگی بند وبست های جهانی برای سرنگونی حکومت قانون و پادشاهی مشروطه ی ایران است. هم دستی شومی از ارتجاع سرخ و سیاه که شورش ننگین و ضد ملی ۵۷ را به بار آورد.

نخستین نکته آنست که جمهوری اسلامی از سوی شوروی تحریک می شود تا رایزنی آمریکا در تهران را اشغال نماید. این اقدام جهنمی که صد در صد بر خلاف مصالح و امنیت ملی کشورمان بوده و هست و تا به امروز دودش در چشم ایرانیان می رود تا از آنش به پا شده اش، روسیه همچنان گرم شود، برای نخستین بار از آستین گروهک تروریستی "مجاهدین خلق" بیرون آمد و آن هنگامی بود که شعارهای مرگ بر امپریالیستی این توده ای ها الله پرست خمینی زاده، گوش فلک را پر کرده بود.

دیدار دو غلاده از سرکردگان گروهک تروریستی مجاهدین خلق با
دیکتاتور یکم رژیم اسلامی "خمینی حرامزاده"
اما از آنجا که در آن هنگام، مجاهدین هنوز از "خمینی حرامزاده" ماتحت خواری می کردند و قبله ی آخوندیشان به نام "پدر طالقانی" هم هنوز از سوی خمینی و اوباشانش سر به نیست نشده بود، ضمن یورش به رایزنی آمریکا، از آنجا که کمیته چیان خمینی و از راه افرادی همچون "صادق قطب زاده"، از آنها خواسته می شود تا دست از آن رفتار تروریستی بردارند، تاریخ ایران اینگونه رقم می خورد که اشغال رایزنی آمریکا به دست مجاهدین منفور خلق انجام نگیرد.

در پی این رویداد، با ساخت و پاخت هایی که حزب "جمهوری اسلامی" به سرکردگی سه تن از بالاترین هموندان فرقه ی "برادری الله پرستان" یا همان "اخوان المسلمین" با روسیه ی شوروی انجام می دهد، قرار بر این می شود که آیت الله "موسوی خویینی ها" سرکرده ی بیدادگاه رژیم، گروهی از تروریست های چپ را برای یورش و اشغال رایزنی آمریکا گسیل نماید و با ترفندی که پس از آن رونمایی می شود، آن را به خمینی حرامزاده منسوب نمایند.

شورش ۵۷ که به سرکردگی خمینی حرامزاده و عملگی تپاله مغزان چپ خلقی
انجام گرفت، یک شورش برنامه ریزی شده ی لندن علیه ایران بود که با مدیریت
و برنامه ریزی حزب ملکه پرست دمکرات آمریکا، علیه پادشاهی مشروطه ی
ایران صورت گرفت
در واقع آن خمینی ایی که آمریکای دمکرات آن را علم کرده و پرورده و به ایران آورده است و همه ی آنچه که هست را مدیون دمکرات ها و شخص "کارتر" می باشد، پس از آنکه در این کردار انجام شده قرار می گیرد و با ترفندی که حزب جمهوری اسلامی یعنی فرستادن گله های اوباش و رمه های حلقه به گوشش برای تظاهرات در برابر رایزنی اشغال شده ی آمریکا و شعارهایی مبنی بر اینکه خمینی گجستک همراه و همیار آنان است و آنچه که روی داده خواست ملت انقلابی خمینی پرست است، خمینی دجال را فریفته ی قدرت روزافزونش می کنند و او به خواست تحمیل شده ی شوروی و چپ های دمکرات ایرانی که وابسته به شوروی هستند و نه آمریکا، تسلیم می شود.

از این مطلب که بگزریم، آمریکای دمکراتی که از نوچه ی خود رکب خورده، سرانجام پس از ماه ها دیپلماسی و آوردن هیئتی از ملل متحد و پیش نبردن هیچ کاری، بدین نتیجه می رسد که به ایران یورش آورد و گروگان ها را آزاد کند.

این یورش که در ۴۰۰ کیلومتری تهران بازایستانده می شود، نه قدرت خدای موهومی بود که آن را بازایستاند و نه نشان از عرضه ی مشتی تروریست تفنگ ترقه ای به دست بود که جلوی آن را گرفت، بلکه همانا پشتیبانی مستقیم ارتش شوروی از گروگانگیران ولایت فقیه بود که موشک های خود را از افغانستان روانه ی ساز و برگ آمریکایی ها می کنند و تجهیزات آنها را نابود می سازند.

سازمان تروریستی اخوان المسلمین، نهادی اسلامی و لندن پایه است و فاحشه ی بریتانیا
ملکه الیزابت چندم، مشغول جهانی سازی اسلام از راه این گروهک تروریستی و انجمن
مخفی است. این فرقه در پاکستان، افغانستان و ایران به قدرت رسیده و توانسته مزخرفی
به نام جمهوری اسلامی را بنیانگزاری کند 
جمهوری اسلامی نیز که از همان آغاز کار، نه تنها آزادی را به ارمغان نیاورده بود، که موجودیتش بدون استقلال و هتا تداومش ضد استقلال ملیست، تا به امروز از سوی دستگاه های اطلاعاتی روسیه و انگل ستان و فرانسه اداره می شود و آمریکای دمکرات همچون سگی تیپا خورده، برای روابط دوباره با ایران، له له می زند.

همان دمکرات ها برای آنکه قدرت نظامی جمهوری اسلامی را بالاتر ببرند، ضمن گرفتن ژست های مخالف رژیم، سه فروند از پیشرفته ترین پهپادهای جهان را دودستی تقدیم رژیم اسلامی می کنند و این داستان که جمهوری اسلامی خود با تلاش نخبگان فرضیش توانسته است آن پرنده های بی سرنشین را تصاحب کند، یاوه و مهملی بیش نیست.

هیچ کس باورش نمی شود که دمکرات ها خود به دست خودشان، پیشرفته ترین پهپادهای نظامی جهان را تحویل جمهوری اسلامی داده باشند !!

"جیمی کارتر" پدر انقلاب اسلامی در ایران و سگ وحشی او آیت الله خمینی حرامزاده
برای این رد گم کنی نیز، رییس جمهور دمکرات و پفیوز آمریکا "حسین اوباما"، با نمایشی مسخره و مضحک، روبروی تلوزیون ظاهر می شود و از سرکردگان ولایت فقیه می خواهد تا آن پهپاد را به آمریکا تحویل دهند تا با این کار، کوچک ترین گمانه زنی نسبت به اینکه کار، کار خودشان است را نیز از بین برده باشد.


دم خروس آمریکای دمکرات تاکنون بارها و بارها بیرون زده و ناکسان هرگز نخواسته اند این واقعیت های مسلم را بپذیرند و با کر کردن گوش مردم از تحویل دادن تحلیل های احمقانه و کودکانه، فضا را آنچنان مه آلود کرده اند که کسی را یارای آن نباشد تا واقعیت های جلوی چشمش را ببیند و روابط و پنهان کاری های نخ نما را درک کند. این نکته جالب توجه است که در همه ی مدتی که جمهوری اسلامی و غرب به اصطلاح با یکدیگر دشمن بوده اند، هم اروپای سویالیست بهترین و گرم ترین روابط را با ولایت فقیه هماهنگ کرده و هم آمریکا دوشادوش ایران، در افغانستان و عراق و سوریه به تار و مار دشمنان مشترک مشغول شده اند !!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د