رد شدن به محتوای اصلی

صدای حق طلبی و آزادی خواهی ما با دستگیری آسانژ خفه نمی شود

جای خوشبختی است که پیش از هر چیز اعلام نمایم که عالی جناب "دانلد ترامپ" شیردل، از جمله هواداران و عاشقان رویکرد افشاگرانه و حقیقت جوی ویکیلیکس و شخص "ژولیان آسانژ" است.

ژولیان آسانژ در هنگام دستگیری فریاد می زد:
"بریتانیا باید مقاومت کند"
شوربختانه با خبر تلخی مبنی بر دستگیری ناروای جولیان آسانژ از سوی پادوهای فاحشه ی انگل ستان ملکه الیزابت چندم روبرو شدم که با خیانت و پیمان شکنی و نقض قوانین پناهندگی از سوی رایزنی اکوادور در غرب لندن، مزدوران ملکه به درون رایزنی ریخته و بنیانگزار آزادی بیان در روزگار تاریک صنعت دروغ و دجالی گری را دستگیر کرده اند. مزدوران ملکه در رفتاری که جز از وحشیان خزنده ی انسان نما نمی توان سراغ گرفت، چند غلاده ای به آسانژ یورش برده و او را دست بسته و در حالی که وی از رفتن خودداری می کرد، بر روی دست خود به درون ون پلیس کشاندند.

ژولیان آسانژ در حالی از ۲۰۱۲ و برای مدت ۷ سال در رایزنی اکوادور پناهنده شده بود، که مافیای نظم نوین جهانی، هم در بهشت فمنیست ها (بنا بر گفته ی آسانژ، سوئد عرعربستان فمنیست هاست) به جرم یورش جنسی در پیگرد قانونی قرار گرفته بود (و امروز او از این اتهام مبرا شده و پرونده بسته شده است) که رژیم دمکرات ملکه در آمریکای "حسین اوباما"، از دستگیری او و واپس فرستادنش به آمریکا ناامید شده بود.

فاحشه ی بریتانیا که بر دریای از زر و پول زندگی می کند، اما در همه ی این مدت سگ های هار خود را رها کرده بود تا در نخستین فرصت پاچه ی آسانژ را بگیرند.

ژولیان آسانژ:
اگر جنگ ها می توانند با دروغ آغاز شوند، می توان با بیان حقیقت صلح به بار آورد
اما آسانژ چه می گفت ؟
ژولیان آسانژ بنیانگزار تارنمای افشاگر ویلیکیس، خواستار شفافیت برنامه ها و کارکرد و فعالیت های گوناگون سیاسی، اقتصادی و... در سراسر جهان از سوی دولت ها و رژیم های کشورهاست که در امور اجتماعی تا امنیتی و جهانی، مسئولیت دارند. اسانژ یک روزنامه نگار انسان دوست است که آزادی بیان او برای افشای ماهیت مافیای نظم نوین جهانی و زد و بندهای پنهان دولت ها و نهادهای اطلاعاتی، از سوی آمریکای دمکرات و رژیم ملکه ی انگل ستان، مورد یورش قرار گرفته است.

شما و جهان اگر نسبت به جنایت های شهری و جنگی صورت گرفته از سوی آمریکا در عراق و افغانستان آگاه شده اید، تنها و سرفن به واسطه ی افشاگری های این انسان شریف و همه ی کسانی است که او را در این انسان مهوری و استیفای حقوق مردم کشتار شده و به خاک و خون کشیده شده ی این دو کشور، یاری رسانده اند.

ژولیان آسانژ همان کسی است که به جهانیان ابعاد تکان دهنده و هشدار دهنده ی جاسوسی دولت ها از مردمشان را معرفی کرد و چشم ملیاردها انسان را به توطئه های خاموش نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ایی باز کرد که در راستای ایجاد یک حکومت فاشیست جهانی، آرام آرام و خزنده، پیگیر و چراغ خاموش، در حال مکیدن خون مردم و هم زمان سرکوب رسانه ای و نیز حذف مخالفان می باشند.

ژولیان آسانژ:
رفتار ایالات متحده همان چیزی است که منجر به ایجاد جوی از بی اعتمادی شده است.
مردم نباید به صنایع نظامی آمریکا اعتماد کنند.
ارتش آزادی بیان و آزادی گردش اطلاعات
در حالی در جهانی زندگی می کنیم که هیچ رسانه ی جریان اصلی حاضر نمی شود از زیر ناف فاحشه ی انگل ستان تکان بخورد تا تظاهرات چند صد هزار تنی مردم این کشور در پشتیبانی از "تامی رابینسون" روزنامه نگار و کنشگر سیاسی را که خواستار ازادی او از زندان ملکه بودند، پوشش دهد؛ و دقیقن برای همینست که جهانیان از این جنبش آگاه نشدند، حال آنکه چون کوره ای هسته ای در دل انگل ستان می خروشد، در همان حال رسانه های سرکوبگری چون یورونیوز و دویچه وله به محض اشاره به نام وی، حساب کاربری شما را مسدود خواهند کرد.

نبودن این فاشیسم و سرکوب سازمان دهی شده ی رسانه ای برای خفه کردن آزادی بیان انسان، آن چیزی است که کسانی چون آسانژ به دنبال آن هستند.

چلسی منینگ پس از آزادی از زندان
در این راستا، افرادی همچون "بردلی منینگ" سرباز آمریکایی که در سال ۲۰۱۰ اسناد بسیاری را از راز و رمزهای جنایی و تبهکاری ها و خلافکاری ها و زد و بندهای پنهان صورت گرفته از سوی ارتش، پنتاگون، سیا و... به ویکلیلیس تحویل داده تا آسانژ سردبیر آن، آنها را منتشر و افشا سازد، برای باز شدن چشم مردم نسبت به فجایع بی کرانی که هر روزه رخ می دهند، تلاش می کنند.

دورویی و دوچهرگی و نداشتن راستی در کردار و صداقت در رفتار، آن چیزی است که آسانژ را به مانند دیگر انسان ها آزار می دهد، با این تفاوت که آنها برای مبارزه با این تبهکاری ها که در قالب قانون و قدرت های قانونی دولتی پنهان شده و با دورویی و دوچهرگی به انگیزه های ضد انسانی خود دست می یازند، دست روی دست نگزاشته و برای رفع این همه سیاهی مبارزه کرده اند. آنجا که دانلد شیردل می گوید که او "عاشق ویکیلیکس" است، به این نوک کوه یخ اشاره می کند.


آنجا که یورش سهمگین و بسیار ناجوانمردانه ای که تنها از روی پست فطرتی محض می تواند رخ داده باشد، علیه رییس جمهور ترامپ آغاز می گردد تا او را دست نشانده ی کرملین و "پوتین" معرفی کنند تا بلکه شخصیت محبوب او را در میان مردم خدشه دار ساخته باشند و در واقع او را ترور شخصیتی کنند، هم آنجاست که فاحشه "هیلاری کلینتون" به بدگویی از ترامپ زبان می گشاید و با استناد به گزارش منابع اطلاعاتی آمریکا، تلاش روسیه برای دخالت در انتخابات آمریکا و با کمک ویکیلیکس را، بهانه ای برای تجاوز و لجن پراکنی به رییس جمهور ترامپ می نماید.

اکنون و پس از بیش از دو سال که از آن تجاوزات آشکار می گزرد، بر همه آشکار و اثبات شده و گزارش نهادهای اطلاعاتی آمریکا آن را اعلام کرده اند که گزارش پیشین علیه ترامپ از سوی مزدورانی همچون "مولر" دروغ بوده و دانلد ترامپ نه مزدور و نه دست نشانده ی کسی است و نه بیدی است که با باد مشتی انگل چپ و دمکرات بلرزد. آری زمستان دروغ زنی و لجن پراکنی پایان یافت و روسیاهی بر چهره ی دمکرات های دست نشانده ی فاحشه ی بریتانیا نشست.
چلسی منینگ در حالی با اقدام درست باراک اوباما از زندان آزاد شد که به خاطر حجم انبوهی از صدها هزار سند مرتبط با ارتش آمریکا و فرستادن آنها به ویکیلیکس، به ۳۵ سال زندان ناجوانمردانه محکوم شده بود. اطلاعاتی که جهان را نسبت به جنایت های جنگی ارتش آمریکا شوکه کرده بود، هتا جزو اسناد طبقه بندی شده به عنوان محرمانه هم نبودند و از آنجا که این افشاگری ها جان هیچ سرباز این کشور را به خطر نمی انداخت، اقدامات چلسی منینگ نه تنها انسان دوستانه و از روی شرافت بوده است، بلکه از سوی دیگر خیانت به کشور نیز تعبیر نشده است و وی همچنان به عنوان یک هموند فعال ارتش آمریکا، خود را برای نامزدی انتخابات هم آماده کرده است.

تظاهرات مردمی در ۲۸ اُم جون ۲۰۱۵ در سان فرانسیسکو برای آزادی چلسی منینگ
به یاد داشته باشیم که تظاهرات گسترده ای در آمریکا برای آزادی چلسی منینگ انجام گرفته بود و موج اقدامات درست و به جای او، آنچنان تاثیر نیکی بر روی مردم جهان و البته آمریکا گزاشته بود، که مردم سپاسمند، او را پس از دستگیری تنها نگزاشته و برای پشتیبانی و آزادی او، به تظاهرات و تبلیغات گسترده دست زدند و سرانجام این فشارها به گونه ای تخصصی تر، اوباما را در مسیر بخشودگی ویژه ی ریاست جمهوری به سود منینگ هدایت کرد. این نکته ای است که در پی دستگیری آسانژ نمی بایست از آن غفلت شود و نمی بایست درباره ی او لب به خاموشی گزید. او برای آزادی بیان و قلم ما جنگیده است.


در پایان باید اشاره کرد که آنچه که ژولیان آسانژ انجام داده است، یکسره مواردی سیاسی هستند و نه مجرمانه و برای همینست که انگل ستان حق بازپس فرستادن وی در راستای قرارداد بازپس فرستادن مجرمان به آمریکا که با این کشور به امضا رسانده را ندارد.

ژولیان آسانژ باید آزاد شود...

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بس که این ملت خر است

مملکت در دست مشتی خائن غارتگر است بس که این ملت خر است حال روشنفکر بیچاره ز بد هم بد تر است بس که این ملت خر است مغزها له شد به زیر سم ملایان قم وای در عصر اتم صحبت عمامه و تسبیح و ریش و منبر است بس که این ملت خر است هر که حرفی زد ز آزادی دهانش دوختند جان ما را سوختند حرف حق این روز ها گویی گناه منکر است بس که این ملت خر است مملکت افسوس برگشته به صد ها سال پیش حرف عمامه است و ریش گوز من بر ریش هر چه شیخ در هر کشور است بس که این ملت خر است خاک شهر قم گمان داری بشر می پرورد تخم خر میپرورد زانکه هر سو شیخکی بر منبری در عرعر است بس که این ملت خر است ما که می دانیم حال شیخ ها در حجره ها وای بر احوال ما کز تف هم درسها ماتحتشان دائم تر است بس که این ملت خر است شیخ ریقویی که دائم بود دنبال لوات در پی فور و بساط با فلان پاره اش امروز یک شیر نر است بس که این ملت خر است وانکه خیک گنده اش پر بود دائم از عرق چونکه برگشته ورق پیش چشم ملت اکنون بهتر از پیغمبر است بس که این ملت خر است معده هر شیخ چون پ

اسناد شرارت و آدم فروشی محسن مخملباف

" محسن مخملباف " که در سال ۱۳۵۳ به همراه دو نفر دیگر، اقدام به  یورش تروریستی  با چاقو به پاسبان خیابان ایران (مرحوم شامبیاتی) می کنند، در درگیری با وی مجروح و دستگیر می شود. اینک مستندات پرونده ی مخملباف را به نقل از گزارش ساواک و نیز گزارش روزنامه ی اطلاعات در اختیار همگان می گزاریم. همچنین گواهی نزدیکان و قربانیان وی مبنی بر همکاریش با آدمخوار رژیم لاجوردی (فرنشین وقت زندان اوین)، در دستگیری و پرونده سازی برای مخالفان جمهوری اسلامی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. گزارش ساواک از دستگیری محسن مخملباف سازمان اطلاعات و امنيت كشور س. ا. و. ا. ک خيلی محرمانه گزارش بازجویی مشخصات متهم "محسن" فرزند "حسين"، شهرت مخملباف، شماره ی شناسنامه ۶۱۴۴۸ تهران، متولد ۱۳۳۶ تهران، شغل كارگر بازار (پسته ‌فروشی) مغازه ی لطفعليان، سرای پايدار، محل سكونت: تهران خيابان صفاری، كوچه ی يخچال، نبش كوچه، بالای لبنياتی، منزل اجاره‌ ای، مجرد، ميزان تحصيلات سوم متوسطه، دين اسلام، مذهب شيعه اثنا عشری، تابعيت دولت شاهنشاهي ايران، فاقد سابقه ی اتهامی و كيفری از نظر ضد امنيتی م

رونمایی از کس کش اعظم و وروره جادوی پاسدار قالیباف

چندی است که ویدیو کلیپ هایی از فردی منتشر می شود که دقیقن حرف دل رنج دیدگان و مردم ستم دیده ی ایران را می زند. او نقابی بر چهره زده است تا ماهیت درنده ی گرگش را پنهان سازد. "سید محید حسینی" از توله حرامزادگان الله پرست تازی باقی مانده از یورش الله پرستان عرب نخستین به کشورمان می باشد که هم اکنون با داغ اسلام اهریمنی بر دل و پیشانی دعاگوی خویش، سالیان سال است که مشاور مطبوعاتی و رسانه ای پاسدار "قالیباف" در شهرداری رژیم در تهران می باشد. فردی که سیل ارقام نجومی رد و بدل شده ی شهرداری و بده بستان ها و البته رانت خواری شخصی خودش از این موهبت سفره ی نکبت جمهوری اسلامی را دیده و هم از آن خوان پربرکت خمینی حرامزاده، بسیار نوشیده و چشیده. وی در یکی از ویدیو کلیپ هایی که از وی منتشر شده است، با حساب بر روی ساده لوحی مخاطبان خود در سیستان و بلوچستان، از احساسات انسانی آنها سو استفاده کرده و خود را در حالی هم آوا و همراه آنان و شریک درد و رنج و فقرشان جا می زند که تو گویی وی در همه ی این چهل سال عمر نکبتی که از ولایت فقیه گرفته، نه تنها روحش هم از فقر دهشتناک و فاحش د